League of Legends r.

Sezon 7 – zmiany dżungli

Roślinki to nie wszystkie zmiany, które znajdziemy w dżungli 7. sezonu. Co jeszcze nas czeka?

Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?

Przedmioty

Hunter's Machete

Maczeta Łowcy

  • obrażenia on-hit zwiększone do 20 z 15
  • lifesteal zwiększony do 10% z 8%

Przedmioty poziomu 2 do dżungli

  • obrażenia on-hit zwiększone do 25 z 20

Smite/Porażenie

  • Usunięto dodatkowe buffy wynikające ze Smite’owania obozów.
  • Smite zawsze Cię uzdrowi, jeśli użyjesz go na stworze. Uzdrowienie wynosi 100 + 10% Twojego maksymalnego zdrowia.
  • Czas przeładowania Smite’a zwiększony do 90 z 75.
  • Pierwsze przeładowanie Smite’a pojawi się w minucie 1:40 zamiast 1:25.

Obozy

  • Czas odnowienia obozów zwiększony do 150 z 100 sekund.
  • Obozy pojawiają się ok. 3 sekundy wcześniej.

Elder Dragon

  • Aspect of the Dragon – czas trwania buffa zwiększony do 2 minut 30 sekund z 2 minut

Blue Sentinel

  • z założenia jeden z obozów startowych
  • ma teraz negatywną odporność na magię (ma przyciągać magów, by go zabrali lub ukradli)
  • nie ma już małych strażników

Red Brambleback

  • z założenia jeden z obozów startowych
  • nie ma już małych strażników
  • ma teraz negatywny pancerz (ma przyciągać bohaterów AD, by go zabrali lub ukradli)

Razorbeaks

  • obóz skupiony na AoE (ma przyciągać bohaterów z redukcją nieuchronnych obrażeń lub szybkim AoE, by go zabrali lub ukradli)
  • dodano 2 małe stwory (całkowita liczba stworów zwiększona do 6)

Wolves

  • neutralny obóz

Krug

  • duży krab (odporny na zasięgowe ataki podstawowe, ale wolniejszy niż inne) dzieli się po śmierci na dwa średnie
  • średnie kraby dzielą się po śmierci na dwa mały kraby
  • małe kraby nie dzielą się po śmierci
  • za cały obóz zwiększono nagrodę do 150%
  • pojawia się 15 sekund po innych obozach

Gromp

  • na początku walki ma 100% przyśpieszenia ataku, które wygasa po 5 atakach
  • pojawia się 15 sekund później niż inne obozy

Skalowanie

Poziomy 1-3: Pierwsze czyszczenie dżungli

  • Potwory mają 100% podstawowych statystyk.

Poziomy 4-6:Drugie czyszczenie

  • Potwory dostają 10% więcej zdrowia, 50% więcej odporności i 40% dodatkowych obrażeń.

Poziomy 7-9: Koniec drogi

  • Potwory dostają 25% więcej zdrowia, 75% więcej odporności i 55% dodatkowych obrażeń.

Poziomy 9+

  • Po poziomie 9 skalowanie ponownie jest linearne.
  • Potwory zdobywają 40-75% więcej zdrowia i 185-370% więcej obrażeń.

Rośliny

Do dżungli trafiają rośliny. Więcej na ich temat znajdziesz tutaj: