Roślinki to nie wszystkie zmiany, które znajdziemy w dżungli 7. sezonu. Co jeszcze nas czeka?
Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?
Przedmioty
Maczeta Łowcy
- obrażenia on-hit zwiększone do 20 z 15
- lifesteal zwiększony do 10% z 8%
Przedmioty poziomu 2 do dżungli
- obrażenia on-hit zwiększone do 25 z 20
Smite/Porażenie
- Usunięto dodatkowe buffy wynikające ze Smite’owania obozów.
- Smite zawsze Cię uzdrowi, jeśli użyjesz go na stworze. Uzdrowienie wynosi 100 + 10% Twojego maksymalnego zdrowia.
- Czas przeładowania Smite’a zwiększony do 90 z 75.
- Pierwsze przeładowanie Smite’a pojawi się w minucie 1:40 zamiast 1:25.
Obozy
- Czas odnowienia obozów zwiększony do 150 z 100 sekund.
- Obozy pojawiają się ok. 3 sekundy wcześniej.
Elder Dragon
- Aspect of the Dragon – czas trwania buffa zwiększony do 2 minut 30 sekund z 2 minut
Blue Sentinel
- z założenia jeden z obozów startowych
- ma teraz negatywną odporność na magię (ma przyciągać magów, by go zabrali lub ukradli)
- nie ma już małych strażników
Red Brambleback
- z założenia jeden z obozów startowych
- nie ma już małych strażników
- ma teraz negatywny pancerz (ma przyciągać bohaterów AD, by go zabrali lub ukradli)
Razorbeaks
- obóz skupiony na AoE (ma przyciągać bohaterów z redukcją nieuchronnych obrażeń lub szybkim AoE, by go zabrali lub ukradli)
- dodano 2 małe stwory (całkowita liczba stworów zwiększona do 6)
Wolves
- neutralny obóz
Krug
- duży krab (odporny na zasięgowe ataki podstawowe, ale wolniejszy niż inne) dzieli się po śmierci na dwa średnie
- średnie kraby dzielą się po śmierci na dwa mały kraby
- małe kraby nie dzielą się po śmierci
- za cały obóz zwiększono nagrodę do 150%
- pojawia się 15 sekund po innych obozach
Gromp
- na początku walki ma 100% przyśpieszenia ataku, które wygasa po 5 atakach
- pojawia się 15 sekund później niż inne obozy
Skalowanie
Poziomy 1-3: Pierwsze czyszczenie dżungli
- Potwory mają 100% podstawowych statystyk.
Poziomy 4-6:Drugie czyszczenie
- Potwory dostają 10% więcej zdrowia, 50% więcej odporności i 40% dodatkowych obrażeń.
Poziomy 7-9: Koniec drogi
- Potwory dostają 25% więcej zdrowia, 75% więcej odporności i 55% dodatkowych obrażeń.
Poziomy 9+
- Po poziomie 9 skalowanie ponownie jest linearne.
- Potwory zdobywają 40-75% więcej zdrowia i 185-370% więcej obrażeń.
Rośliny
Do dżungli trafiają rośliny. Więcej na ich temat znajdziesz tutaj: