Zobacz też:
- NOWA POSTAĆ: Senna dołącza do gry – pierwszy support-strzelec!
- Nowa postać: Senna, Odkupicielka – znamy biografię! Nowe biografie Luciana i Thresha
- Tajemniczy teaser podczas Worldsów: zapowiedź z Lucianem, Threshem i Senną: Dark Passage
- Kolejny przeciek: skórki True Damage otrzymają Qiyana, Senna, Yasuo, Ekko i Kayn lub… Akali?
Aktualizacja 27.10.2019 r.: przeciek był nieprawdziwy.
Przypominamy: jest to przeciek. Informacje mogą być nieprawdziwe!
Pasyw
Redeemer
Broń Senny (określana jako Redeemer) używa amunicji przy każdym autoataku. Senna może wybrać, kiedy jej kolejny magazynek będzie korzystać z ciemnej, a kiedy z jasnej amunicji. Po zużyciu wszystkich pocisków Senna musi przeładować broń. Czas przeładowania zmniejsza się z poziomem Senny i prędkością ataku.
Inseparable
Jeśli w pobliżu Senny znajduje się Lucian, podczas gdy ta przeładowuje broń, bohaterka otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (skaluje się z AP).
Q – Penetrating Shot
Pasyw: Light Ammo
Senna może strzelać w sojuszników. Każde trafienie błogosławi sojusznika, uzdrawiając go o 150/175/200/255/250) (skaluje się z AD) i zwiększając jego prędkość ruchu (skaluje się z AP). Gdy Senna próbuje uzdrowić tego samego bohatera wiele razy w krótkim czasie, uzdrowienie nie zostanie nałożone, jednak postać zostanie przyśpieszona.
Pasyw: Dark Ammo
Autoataki Senny spowalniają wrogich bohaterów i dodają stack Revenge.
W – Revenge
Pasyw
Senna otrzymuje 20/35/50/65/80 dodatkowej prędkości ruchu, gdy jest poza walką.
Użycie: Light Ammo
Po niewielkim opóźnieniu zasięg autoataku Senny zostaje podwojony, jednak jej obrażenia są zredukowane o 64/48/32/16/0%.
Użycie: Dark Ammo
Za każdy stack Revenge na wrogach Senna zadaje im 65/120/155/195/270 obrażeń magicznych (skaluje się z AP). Senna otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (skaluje się z AP), jeśli trafi autoatakiem wroga, który wcześniej otrzymał obrażenia z Ardent Blaze (W Luciana).
E – Tempo! Tempo!
Po opóźnieniu 0,25 sekundy Senna biegnie w wybranym kierunku i otrzymuje tarczę, która pochłania do 100/125/150/200/250 obrażeń magicznych.
R – I’ve got you!
Działanie ulta jest niezależne od rodzaju używanej amunicji.
Senna strzela jasnym pociskiem w sojusznika, stawiając za nim lustro. Lustro odbija pierwszy pocisk przeciwnika, który je trafi. Odbity pocisk zmienia tor lotu w kierunku miejsca, skąd go wystrzelono. Po zniszczeniu lustra pod stopami sojusznika pojawia się czarne pole, które spowalnia wrogów i stwory o 80/90/99% na 4 sekundy.