r.

Senna, Odkupicielka: przeciek umiejętności

Jeden z użytkowników podzielił się przeciekiem umiejętności Senny.

Zobacz też:

Aktualizacja 27.10.2019 r.: przeciek był nieprawdziwy.

Przypominamy: jest to przeciek. Informacje mogą być nieprawdziwe!

Pasyw

Redeemer

Broń Senny (określana jako Redeemer) używa amunicji przy każdym autoataku. Senna może wybrać, kiedy jej kolejny magazynek będzie korzystać z ciemnej, a kiedy z jasnej amunicji. Po zużyciu wszystkich pocisków Senna musi przeładować broń. Czas przeładowania zmniejsza się z poziomem Senny i prędkością ataku.

Inseparable

Jeśli w pobliżu Senny znajduje się Lucian, podczas gdy ta przeładowuje broń, bohaterka otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (skaluje się z AP).

Q – Penetrating Shot

Pasyw: Light Ammo

Senna może strzelać w sojuszników. Każde trafienie błogosławi sojusznika, uzdrawiając go o 150/175/200/255/250) (skaluje się z AD) i zwiększając jego prędkość ruchu (skaluje się z AP). Gdy Senna próbuje uzdrowić tego samego bohatera wiele razy w krótkim czasie, uzdrowienie nie zostanie nałożone, jednak postać zostanie przyśpieszona.

Pasyw: Dark Ammo

Autoataki Senny spowalniają wrogich bohaterów i dodają stack Revenge.

W – Revenge

Pasyw

Senna otrzymuje 20/35/50/65/80 dodatkowej prędkości ruchu, gdy jest poza walką.

Użycie: Light Ammo

Po niewielkim opóźnieniu zasięg autoataku Senny zostaje podwojony, jednak jej obrażenia są zredukowane o 64/48/32/16/0%.

Użycie: Dark Ammo

Za każdy stack Revenge na wrogach Senna zadaje im 65/120/155/195/270 obrażeń magicznych (skaluje się z AP). Senna otrzymuje dodatkową prędkość ruchu (skaluje się z AP), jeśli trafi autoatakiem wroga, który wcześniej otrzymał obrażenia z Ardent Blaze (W Luciana).

E – Tempo! Tempo!

Po opóźnieniu 0,25 sekundy Senna biegnie w wybranym kierunku i otrzymuje tarczę, która pochłania do 100/125/150/200/250 obrażeń magicznych.

R – I’ve got you!

Działanie ulta jest niezależne od rodzaju używanej amunicji.

Senna strzela jasnym pociskiem w sojusznika, stawiając za nim lustro. Lustro odbija pierwszy pocisk przeciwnika, który je trafi. Odbity pocisk zmienia tor lotu w kierunku miejsca, skąd go wystrzelono. Po zniszczeniu lustra pod stopami sojusznika pojawia się czarne pole, które spowalnia wrogów i stwory o 80/90/99% na 4 sekundy.