r.

Senna – Pełny koncept bohatera

Zobaczcie koncept postaci, o której istnieniu powinien wiedzieć każdy main Luciana, w końcu jest ona jego zmarłą żoną. Oto Senna.

W zasadzie o Sennie z oficjalnych źródeł (tj. Riot) nie wiemy wiele, poza tym, że była ona żoną Lucian Luciana oraz razem z nim walczyła w Runeterze z nieumarłymi, aż w końcu sama odeszła z tego świata, gdy Thresh Thresh wyrwał z jej ciała duszę. Tak niewielka ilość oficjalnych informacji pobudza społeczność do działania, a dziś przedstawię Wam pomysł jednego z jej członków.

Skrócona historia

Lucian myślał, że jego ukochana zniknęła na zawsze. Chciał by tak było. Ale teraz, widząc, co się z nią stało i jak to na niego działa… niekończący się ból. Musi zakończyć jej cierpienie na zawsze… Ale nigdy nie znajdzie w sobie siły, by to zrobić

Senna była uwięziona w latarni Thresha niedostatecznie długo, by stracić to, co zostało z jej człowieczeństwa. Drastycznie zmieniła się z osoby, którą była, oczyszczacza (czyściła świat ze trupów), w to, czym jest teraz: eterycznego stwora w ludzkim ciele, szukającego swojej egzystencji i przeszłości, a jednocześnie wykonującego wolę światła emitowanego przez latarnię Thresha. Posiada ona moce, o których wcześniej nawet nie śniła, ale nie może używać ich z własnej woli. Akceptując ofertę wolności Thresha, miała nadzieję na znalezienie sposobu ucieczki, ale cwany i potężny strażnik łańcuchów nigdy nie pozwoliłby tak silnej i pochopnej duszy być wolną. Pozwalając Sennie być znów człowiekiem, Thresh ograniczył możliwości jej duszy i zabrał jej pamięć, sprawiając, że zapomniała o wszystkim, co stało się przed latarnią. Nastąpiły czasy nowego niewolnika latarni. Potężniejszego od wszystkich, lecz wciąż niewolnika.

Tak bardzo, jak potężne są łańcuchy Thresha, nadal nie mógł w pełni ubezwłasnowolnić Senny. Dalej była sobą – silną kobietą chcącą samego dobrego dla ludzi wokół niej. Mimo to, gdy światło mgli jej umysł, a eteryczne głosy jej rozkazują, Senna wykonuje wole latarni, pozostawiając ciała śmiertelników bezpiecznie, zanim ich dusze będą gotowe, by być zabrane przez Strażnika Łańcuchów. Czasami budzi się i zastanawia, co zmusiło ją, by to czynić, próbując zaprzeć się ponownego zabrania jej świadomości przez światło latarni. Ale ono zawsze powraca.

Senna
Konceptowy Splashart Senny

Statystyki

Statystyki:

Siła ataku:■□□□□□□□□□
Obrona:■■■■■■■■□□
Moc umiejętności:■■■■□□□□□□
Trundość:■■■■■■■■□□

Statystyki na poziomie 1:

Obrażenia fizyczne  40,5 (+2,5 co poziom, 88,5 na 18 poz.)
Szybkość ataku  0,52 (+0,02 co poziom, 0,88 na 18 poz.)
Zasięg ataku  525 (+0 co poziom, 500 na 18 poz.)
Maksymalna mana  395 (+45 co poziom, 1175 na 18 poz.)
Regeneracja many  8,5 (+0,40 co poziom, 15,7 na 18 poz.)
Życie  475 (+65 HP co poziom, 1625 HP na 18 poz.)
Regeneracja życia  7,0 (+0,7 co poziom, 19,6 na 18 poz.)
Odp. na magie  30 (+0,75 co poziom, 43,5 na 18 poz.)
Pancerz  17 (+4 co poziom, 89 na 18 poz.)
Prędkość ruchu  365 jednostek na sekundę

Role: Wsparcie, Mag

Senna
Bloodmoon Senna

Umiejętności

Pasywna umiejętność:

  • Światło Latarni – Wardy postawione przez Sennę mają wizję zwiększoną o 20%. Przeciwnicy, jakkolwiek dotknięci przez umiejętność bądź autoatak Senny są oświetleni przez 2 sekundy, zapalając wszystkie jednostki włącznie z ukrytymi jednostkami i bohaterami.

Aktywne umiejętności:

  • [Q] Widmowa Tchnięcie – Przy pierwszej aktywacji Senna channeluje przez 2 sekundy, a następnie wypuszcza dusze uwięzione w Latarni na wskazany obszar. Wrogowie przebywający w jego zasięgu otrzymują 13/19/24/28/32(+10% AP) obrażeń co sekundę. Jeśli pozostaną w nim do końca, dostają efekt Strachu do 2 sekund od środka obszaru, a ich Tenacity jest zredukowane o max. 20%. Czas trwania Feara i redukcja Tenacity zależy od tego, jak długo Senna podtrzymywała czar. Jeśli przed upływem 2 sekund czar będzie aktywowany po raz drugi, Senna przerywa podtrzymywanie – Strach i redukcja Tenacity w dalszym ciągu są nakładane, ich siła zależy od długości utrzymywania czaru.Koszt many: 64/73/82/91/100
    Czas odnowienia : 13/12/11/10/9 sekund
    Promień: 550 jednostek
    Zasięg: 800 jendostek
  • [W] Więź Duszy
    Pasywna – Senna pasywnie kolekcjonuje widmową energię każdej jednostki, która zginie w odległości 800 jednostek od niej, zyskuje stack za każdym razem, gdy uda się jej takową zebrać. Bohaterowie, którzy zginą w zasięgu działania umiejętności, dają Sennie 10 stacków (maksymalnie 30). Każdy stack zwiększa:

    • [Q] Obrażenia Widmowego Tchnięcia o 2%
    • [W] Wampiryzm zaklęć Więzi Duszy o 0.1%
    • [E] Zasięg Widmowej Podobizny zwiększony o 5 jednostek
    • [R] Czas trwania Błogosławieństwa Latarni zwiększony o 0.1 sekundy
      20+ stacków daje nam dodatkowe efekty:
    • [Q] Czas rzucania Widmowego Tchnięcia skrócony o połowę
    • [W] Więź Duszy spowalnia przeciwników o 20%
    • [E] Czas odnowienia Widmowej Podobizny zostaje odnowiony, jeśli sojusznik powróci do swojej podobizny
    • [R] Efekt spowolnienia Błogosławieństwa Latarni zostaje podwojony

    Przy używaniu [Q], [W] oraz [R] 10 stacków Więzi Duszy zostaje pochłoniętych

    Aktywna – Senna namierza sojuszniczego bohatera, by połączyć jego dusze z duszą przeciwnika na 5 sekund. Podczas połączenia sojusznik otrzymuje 5/7/9/11/13%(+3% za każde 100 AP) dodatkowej kradzieży życia oraz wampiryzmu zaklęć przeciwko przeciwnikowi, z którym jest połączony.

    Jeżeli spętany przeciwnik oddali się 900 jednostek od naszego sojusznika, więź znika.

    Koszt many: 100 na każdym poziomie
    Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
    Zasięg: 900 jednostek

  • [E] Widmowa Podobizna – Senna tworzy widmową podobiznę duszy sojuszniczego bohatera, unoszącą się w miejscu, gdzie znajdował się sojusznik. Przez następne 6/6,5/7/7,5/8 sekund, sojusznik może kliknąć na podobiźnie prawym przyciskiem, jeżeli stoi maksymalnie 650 jendostek od niego, by teleportować się do jej pozycji. Jeśli sojusznik będzie dalej niż 600 (?) jednostek od podobizny, ta znika

    Czas odnowienia:25
     sekund na każdym poziomie
    Koszt many: 100/120/140/160/180
    Zasięg: 400 jednostek
  • [R] Błogosławieństwo Latarni –  Senna staje się grudką światła i doskakuje do wybranego bohatera, dając mu tarcze na 6 sekund i pozostając nienamierzalną. Kiedy umiejętność się kończy, Senna pojawia się obok sojusznika. Senna ofiaruje 35% jej obecnego zdrowia, by stworzyć tarczę dającą 150/250/350(+35% aktualnego życia Senny). Jeśli tarcza nie zostanie zniszczona, Senna otrzymuje 60% jej pozostałej wytrzymałości w formie punktów życia.
    Senna spowalnia także przeciwników w zasięgu 400 jednostek od wybranego sojusznika o 15/20/25%(+10% za każde 100 AP) oraz zapewnia sojusznikowi 15% Tenacity. Koszt: 150 many + 35% aktualnego życia Senny
    Czas odnowienia: 130/110/90 sekund
    Zasięg: 800 jednostek

Senna

Na koniec pytanie do Was – co sądzicie o Sennie? Czy z taką mechaniką nadawałaby się na grywalną postać Ligi Legend?

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]