Zobacz też:
- Samira | Lore (biografia) bohaterki
- Samira – umiejętności, głos i wygląd (podstawowy i PsyOps Samira)
- Samira | Zwiastun postaci
- Gracze otrzymują tajemniczą emotkę “Style: rank S”. Samira nadchodzi?
- Samira: kiedy zostanie wydana, ile będzie kosztować i kto stanieje po jej wydaniu?
Samira, Róża Pustyni
Statystyki podstawowe
- Bazowe MR: 30
- MR na poziom: 0,5
- Bazowe AD: 59
- AD na poziom: 2,3
- Bazowy pancerz: 28
- Pancerz na poziom: 3
- HP na poziom: 88
- Bazowe HP: 600
- Regeneracja HP na poziom: 0,11
- Regeneracja HP: 3,25
- Prędkość ataku na poziom: 3,3
- Bazowa prędkość ruchu: 335
- Zasięg ataku: 500
- Mana na poziom: 38
Daredevil Impulse (pasyw)
Samira tworzy combo przez uderzanie atakami lub umiejętnościami unikalnymi od poprzedniego trafienia. Każde z nich zwiększa jej Styl – od oceny E do S (6 ocen). Samira otrzymuje prędkość ruchu za każdą zdobytą ocenę.
Ataki Samiry typu melee zadają dodatkowe obrażenia magiczne, zwiększone o ilość zależną od brakującego HP celu.
Ataki Samiry przeciwko wrogom, na których nałożono efekty ograniczające ruch, podrzucają ich na 0,5 sekundy i zadają obrażenia w 6 oddzielnych atakach.
Samira dashuje przeciwko wrogom, którzy znajdują się nieco poza jej zasięgiem ataku – do miejsca, w którym znajdzie się w zasięgu ataku.
Flair (Q)
30 Mana: 30.
Cooldown: 6/5/4/3/2 sekundy.
Samira oddaje strzał, który zadaje 0/5/10/15/20 (+100% AD) obrażeń fizycznych pierwszemu trafionemu wrogowi.
Jeżeli umiejętność jest rzucona przeciwko wrogowi w zasięgu melee, Samira przetnie go swoim mieczem, zadając 0/5/10/15/20 (+100% AD) obrażeń fizycznych.
Każde trafienie może trafiać krytycznie za 25% dodatkowych obrażeń.
Jeżeli umiejętność została rzucona podczas Wild Rush (E), Samira przetnie wszystkich wrogów na swojej ścieżce.
Blade Whirl (W)
Mana: 60.
Cooldown: 30/28/26/24/22 sekundy.
Samira tnie dookoła siebie przez 1 sekundę, zadając 20/35/50/65/80 (+80% AD) obrażeń fizycznych wrogom dwukrotnie i niszcząc każdy pocisk wroga, który trafi na obszar umiejętności.
Wild Rush (E)
Mana: 40.
Cooldown: 15/14/13/12/11 sekund.
Samira dashuje przez przeciwnika lub sojusznika, przecinając wrogów, przez których przejdzie, zadając im 50/60/70/80/90 (+20% AD) obrażeń magicznych i otrzymując 30/35/40/45/50% prędkości ataku na 3 sekundy. Zabicie wrogiego bohatera odświeża cooldown umiejętności.
Inferno Trigger (R)
Mana: 100/50/0.
Cooldown: 3 sekundy.
Samira może używać tej umiejętności tylko wtedy, gdy jej aktualna ocena to S.
Samira ujawnia strumień strzałów z jej broni, w ciągu 2 sekund 10-krotnie szeroko strzelając w kierunku wszystkich wrogów ją otaczających. Każdy strzał zadaje 10/20/30 (+60% AD) obrażeń fizycznych i nakłada lifesteal. Każdy strzał może trafiać krytycznie.