League of Legends r.

Samira – przeliczniki

Czas poznać szczegóły umiejętności Samiry.

Zobacz też:

Samira, Róża Pustyni

Statystyki podstawowe

  • Bazowe MR: 30
  • MR na poziom: 0,5
  • Bazowe AD: 59
  • AD na poziom: 2,3
  • Bazowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3
  • HP na poziom: 88
  • Bazowe HP: 600
  • Regeneracja HP na poziom: 0,11
  • Regeneracja HP: 3,25
  • Prędkość ataku na poziom: 3,3
  • Bazowa prędkość ruchu: 335
  • Zasięg ataku: 500
  • Mana na poziom: 38

Daredevil Impulse (pasyw)

Samira tworzy combo przez uderzanie atakami lub umiejętnościami unikalnymi od poprzedniego trafienia. Każde z nich zwiększa jej Styl – od oceny E do S (6 ocen). Samira otrzymuje prędkość ruchu za każdą zdobytą ocenę.

Ataki Samiry typu melee zadają dodatkowe obrażenia magiczne, zwiększone o ilość zależną od brakującego HP celu.

Ataki Samiry przeciwko wrogom, na których nałożono efekty ograniczające ruch, podrzucają ich na 0,5 sekundy i zadają obrażenia w 6 oddzielnych atakach.

Samira dashuje przeciwko wrogom, którzy znajdują się nieco poza jej zasięgiem ataku – do miejsca, w którym znajdzie się w zasięgu ataku.

Flair (Q)

30 Mana: 30.
Cooldown: 6/5/4/3/2 sekundy.

Samira oddaje strzał, który zadaje 0/5/10/15/20 (+100% AD) obrażeń fizycznych pierwszemu trafionemu wrogowi.

Jeżeli umiejętność jest rzucona przeciwko wrogowi w zasięgu melee, Samira przetnie go swoim mieczem, zadając 0/5/10/15/20 (+100% AD) obrażeń fizycznych.

Każde trafienie może trafiać krytycznie za 25% dodatkowych obrażeń.

Jeżeli umiejętność została rzucona podczas Wild Rush (E), Samira przetnie wszystkich wrogów na swojej ścieżce.

Blade Whirl (W)

Mana: 60.
Cooldown: 30/28/26/24/22 sekundy.

Samira tnie dookoła siebie przez 1 sekundę, zadając 20/35/50/65/80 (+80% AD) obrażeń fizycznych wrogom dwukrotnie i niszcząc każdy pocisk wroga, który trafi na obszar umiejętności.

Wild Rush (E)

Mana: 40.
Cooldown: 15/14/13/12/11 sekund.

Samira dashuje przez przeciwnika lub sojusznika, przecinając wrogów, przez których przejdzie, zadając im 50/60/70/80/90 (+20% AD) obrażeń magicznych i otrzymując 30/35/40/45/50% prędkości ataku na 3 sekundy. Zabicie wrogiego bohatera odświeża cooldown umiejętności.

Inferno Trigger (R)

Mana: 100/50/0.
Cooldown: 3 sekundy.

Samira może używać tej umiejętności tylko wtedy, gdy jej aktualna ocena to S.

Samira ujawnia strumień strzałów z jej broni, w ciągu 2 sekund 10-krotnie szeroko strzelając w kierunku wszystkich wrogów ją otaczających. Każdy strzał zadaje 10/20/30 (+60% AD) obrażeń fizycznych i nakłada lifesteal. Każdy strzał może trafiać krytycznie.