League of Legends r.

Samira – umiejętności, głos i wygląd (podstawowy i PsyOps Samira)

Na PBE znaleziono pliki ujawniające Samirę. Poznajcie nową bohaterkę, Różę Pustyni.

Samira, the Desert Rose

Biografia

Samira patrzy śmierci w oczy z nieugiętą pewnością siebie, szukając dreszczyku emocji wszędzie, gdzie pójdzie. Po tym, jak zniszczono jej dom w Shurimie, kiedy była dzieckiem, znalazła swoje powołanie w Noxusie, gdzie zbudowała sobie reputację stylowego ryzykanta, przyjmującego niebezpieczne misje najwyższego kalibru. Dzierżąc pistolet na czarny proch i samodzielnie stworzony miecz, Samira odnosi sukcesy w sytuacjach będących kwestią życia lub śmierci, za pomocą [błysku] i talentu eliminując każdego, kto stanie na jej drodze.

Wygląd

Samira – skórka podstawowa

PsyOps Samira

Głos

Umiejętności

Statystyki podstawowe

  • Bazowe MR: 30
  • MR na poziom: 0,5
  • Bazowe AD: 59
  • AD na poziom: 2,3
  • Bazowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3
  • HP na poziom: 88
  • Bazowe HP: 600
  • Regeneracja HP na poziom: 0,11
  • Regeneracja HP: 3,25
  • Prędkość ataku na poziom: 3,3
  • Bazowa prędkość ruchu: 335
  • Zasięg ataku: 500
  • Mana na poziom: 38

Daredevil Impulse (pasyw)

Samira tworzy combo przez uderzanie atakami lub umiejętnościami unikalnymi od poprzedniego trafienia. Każde z nich zwiększa jej Styl – od oceny E do S (6 ocen). Samira otrzymuje prędkość ruchu za każdą zdobytą ocenę.

Ataki Samiry typu melee zadają dodatkowe obrażenia magiczne, zwiększone o ilość zależną od brakującego HP celu.

Ataki Samiry przeciwko wrogom, na których nałożono efekty ograniczające ruch, podrzucają ich na 0,5 sekundy i zadają obrażenia w 6 oddzielnych atakach.

Samira dashuje przeciwko wrogom, którzy znajdują się nieco poza jej zasięgiem ataku – do miejsca, w którym znajdzie się w zasięgu ataku.

Flair (Q)

Samira oddaje strzał, który zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogowi.

Jeżeli umiejętność jest rzucona przeciwko wrogowi w zasięgu melee, Samira przetnie go swoim mieczem, zadając obrażenia fizyczne.

Każde trafienie może trafiać krytycznie za 25% dodatkowych obrażeń.

Jeżeli umiejętność została rzucona podczas Wild Rush (E), Samira przetnie wszystkich wrogów na swojej ścieżce.

Blade Whirl (W)

Samira tnie dookoła siebie przez 1 sekundę, zadając obrażenia fizyczne wrogom dwukrotnie i niszcząc każdy pocisk wroga, który trafi na obszar umiejętności.

Wild Rush (E)

Samira dashuje przez przeciwnika lub sojusznika, przecinając wrogów, przez których przejdzie, i otrzymując prędkość ataku. Zabicie wrogiego bohatera odświeża cooldown umiejętności.

Inferno Trigger (R)

Samira może używać tej umiejętności tylko wtedy, kiedy jej aktualna ocena to S.

Samira ujawnia strumień strzałów z jej broni, w ciągu 2 sekund 10-krotnie szeroko strzelając w kierunku wszystkich wrogów ją otaczających. Każdy strzał zadaje obrażenia fizyczne i kradnie życie. Każdy strzał może trafiać krytycznie.