Samira, the Desert Rose
Biografia
Samira patrzy śmierci w oczy z nieugiętą pewnością siebie, szukając dreszczyku emocji wszędzie, gdzie pójdzie. Po tym, jak zniszczono jej dom w Shurimie, kiedy była dzieckiem, znalazła swoje powołanie w Noxusie, gdzie zbudowała sobie reputację stylowego ryzykanta, przyjmującego niebezpieczne misje najwyższego kalibru. Dzierżąc pistolet na czarny proch i samodzielnie stworzony miecz, Samira odnosi sukcesy w sytuacjach będących kwestią życia lub śmierci, za pomocą [błysku] i talentu eliminując każdego, kto stanie na jej drodze.
Wygląd
Samira – skórka podstawowa
PsyOps Samira
Głos
Umiejętności
Statystyki podstawowe
- Bazowe MR: 30
- MR na poziom: 0,5
- Bazowe AD: 59
- AD na poziom: 2,3
- Bazowy pancerz: 28
- Pancerz na poziom: 3
- HP na poziom: 88
- Bazowe HP: 600
- Regeneracja HP na poziom: 0,11
- Regeneracja HP: 3,25
- Prędkość ataku na poziom: 3,3
- Bazowa prędkość ruchu: 335
- Zasięg ataku: 500
- Mana na poziom: 38
Daredevil Impulse (pasyw)
Samira tworzy combo przez uderzanie atakami lub umiejętnościami unikalnymi od poprzedniego trafienia. Każde z nich zwiększa jej Styl – od oceny E do S (6 ocen). Samira otrzymuje prędkość ruchu za każdą zdobytą ocenę.
Ataki Samiry typu melee zadają dodatkowe obrażenia magiczne, zwiększone o ilość zależną od brakującego HP celu.
Ataki Samiry przeciwko wrogom, na których nałożono efekty ograniczające ruch, podrzucają ich na 0,5 sekundy i zadają obrażenia w 6 oddzielnych atakach.
Samira dashuje przeciwko wrogom, którzy znajdują się nieco poza jej zasięgiem ataku – do miejsca, w którym znajdzie się w zasięgu ataku.
Flair (Q)
Samira oddaje strzał, który zadaje obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogowi.
Jeżeli umiejętność jest rzucona przeciwko wrogowi w zasięgu melee, Samira przetnie go swoim mieczem, zadając obrażenia fizyczne.
Każde trafienie może trafiać krytycznie za 25% dodatkowych obrażeń.
Jeżeli umiejętność została rzucona podczas Wild Rush (E), Samira przetnie wszystkich wrogów na swojej ścieżce.
Blade Whirl (W)
Samira tnie dookoła siebie przez 1 sekundę, zadając obrażenia fizyczne wrogom dwukrotnie i niszcząc każdy pocisk wroga, który trafi na obszar umiejętności.
Wild Rush (E)
Samira dashuje przez przeciwnika lub sojusznika, przecinając wrogów, przez których przejdzie, i otrzymując prędkość ataku. Zabicie wrogiego bohatera odświeża cooldown umiejętności.
Inferno Trigger (R)
Samira może używać tej umiejętności tylko wtedy, kiedy jej aktualna ocena to S.
Samira ujawnia strumień strzałów z jej broni, w ciągu 2 sekund 10-krotnie szeroko strzelając w kierunku wszystkich wrogów ją otaczających. Każdy strzał zadaje obrażenia fizyczne i kradnie życie. Każdy strzał może trafiać krytycznie.