Większość graczy gra zbyt agresywnie,lecz z drugiej strony mam takich,którzy wolą się nie wychylać. Łączy ich jeden cel.Wygrana. Ale co jest lepsze? Oto kilka przykładów:
1.Przejmowanie ukochanej strażnicy na początku gry.
Ryzyko: Śmierć, mało many i HP w późniejszej grze.
Zysk: Wizja, możliwe osłabienie wroga, EXP za zabicie.
2.Walka z bossem kiedy cała drużyna przeciwna żyje.
Ryzyko: Śmierć Twoja i sojuszników.
Zysk: Uniemożliwienie zrobienia go drużynie przeciwnej, pusher w późniejszej fazie gry.
3.Przejmowanie obozów wroga.
Ryzyko: Możesz otrzymać niespodziankę w postaci 2-3 bohaterów drużyny przeciwnej.
Zysk: Uniemożliwienie zrobienia go drużynie przeciwnej,push.
4.Podążanie za bohaterem z niskim poziomem życia,aby go dobić.
Ryzyko: Możesz wpaść na drużynę przeciwną.
Zysk: Zabicie wroga, przydatne w późniejszej grze aby zwiększyć czas oczekiwania na odrodzenie przeciwnika.
5. Walka 3/4 na 5 aby opóźnić/nie dopuścić do zrealizowania celu.
Ryzyko: Śmierć Twoja i Twojej drużyny.
Zysk: Opóźnienie zrealizowania celu przez przeciwnika do czasu aż dołączy reszta drużyny.
6.Przejmowanie obozu/pushowanie kiedy pojawia się cel do zrealizowania.
Ryzyko: Nie zrealizowanie celu, utrudnienia w późniejszej fazie gry.
Zysk: Push i niszczenie fortyfikacji.
7.Pomoc w wycofaniu się bohaterowi,który ma kłopoty.
Ryzyko: Nie dość,że zabiją jego to i Ciebie, zabiją tylko Ciebie.
Zysk: Uratowanie sojusznika.
8.Szarżowanie na Core wroga podczas gdy drużyna wroga jest cała i zdrowa.
Ryzyko: Śmierć drużyny, wrogowie mogą zrobić backdoor’a.
Zysk: Wygrana.
9.Rozdzielenie drużyny na mniejsze oddziały,celem wykonania różnych zadań.
Ryzyko: Śmierć.
Zysk: Wykonanie celów,przewaga.
10.Pushowanie podczas rozdzielenia.
Ryzyko: Ryzyko bycia zgankowanym lub bycie zmuszonym do walki 3 vs 5
Zysk: Duża przewaga.