r.

Ryzyko vs Nagroda, kiedy podejmować ryzyko.

HOTS jak inne gry typu MOBA ma wiele sytuacji, które wiążą się z ryzykiem. Porozmawiajmy o tym,kiedy warto podjąć ryzyko,a kiedy osunąć się na bok.

Większość graczy gra zbyt agresywnie,lecz z drugiej strony mam takich,którzy wolą się nie wychylać. Łączy ich jeden cel.Wygrana. Ale co jest lepsze? Oto kilka przykładów:

1.Przejmowanie ukochanej strażnicy na początku gry.

Ryzyko: Śmierć, mało many i HP w późniejszej grze.

Zysk: Wizja, możliwe osłabienie wroga, EXP za zabicie.

2.Walka z bossem kiedy cała drużyna przeciwna żyje.

Ryzyko: Śmierć Twoja i sojuszników.

Zysk: Uniemożliwienie zrobienia go drużynie przeciwnej, pusher w późniejszej fazie gry.

3.Przejmowanie obozów wroga.

Ryzyko: Możesz otrzymać niespodziankę w postaci 2-3 bohaterów drużyny przeciwnej.

Zysk: Uniemożliwienie zrobienia go drużynie przeciwnej,push.

4.Podążanie za bohaterem z niskim poziomem życia,aby go dobić.

Ryzyko: Możesz wpaść na drużynę przeciwną.

Zysk: Zabicie wroga, przydatne w późniejszej grze aby zwiększyć czas oczekiwania na odrodzenie przeciwnika.

5. Walka 3/4 na 5 aby opóźnić/nie dopuścić do zrealizowania celu.

Ryzyko: Śmierć Twoja i Twojej drużyny.

Zysk: Opóźnienie zrealizowania celu przez przeciwnika do czasu aż dołączy reszta drużyny.

6.Przejmowanie obozu/pushowanie kiedy pojawia się cel do zrealizowania.

Ryzyko: Nie zrealizowanie celu, utrudnienia w późniejszej fazie gry.

Zysk: Push i niszczenie fortyfikacji.

7.Pomoc w wycofaniu się bohaterowi,który ma kłopoty.

Ryzyko: Nie dość,że zabiją jego to i Ciebie, zabiją tylko Ciebie.

Zysk: Uratowanie sojusznika.

8.Szarżowanie na Core wroga podczas gdy drużyna wroga jest cała i zdrowa.

Ryzyko: Śmierć drużyny, wrogowie mogą zrobić backdoor’a.

Zysk: Wygrana.

9.Rozdzielenie drużyny na mniejsze oddziały,celem wykonania różnych zadań.

Ryzyko: Śmierć.

Zysk: Wykonanie celów,przewaga.

10.Pushowanie podczas rozdzielenia.

Ryzyko: Ryzyko bycia zgankowanym lub bycie zmuszonym do walki 3 vs 5

Zysk: Duża przewaga.