Chwila... co?
Zobacz poprzednie zmiany Ryze’a:
Wartości porównywane są pomiędzy tymi z PBE a obecnymi z patcha 9.11.
Q: Overload
- Ilość poziomów umiejętności zmniejszona z 6 do 5.
- [Usunięto] Tarcza.
- Dodatkowe obrażenia z Flux zmienione z [40/50/60/70/80% (poziomu [E] Spell Flux)] na [25/50/75/100% (poziomu [R] Realm Warp)].
- Dodatkowa prędkość ruchu zmieniona z [25/28/31/34/37/40%] na [20/25/30/35/40%].
W: Rune Prison
- Efekt CC zmieniony z roota na 35% spowolnienia.
- Czas trwania CC zwiększony z 0,75 do 1,5 sekundy.
- Bonus ze Spell Flux zmieniony z [wydłużenie czasu trwania CC] na [zmień spowolnienie na roota].
E: Spell Flux
- [Nowość] Zawsze odbija się od pierwszego celu.
- [Usunięto] Obrażenia po odbiciu.
- [Usunięto] Odbijanie się po zabiciu.
R: Realm Warp
- Liczba poziomów umiejętności zwiększona z 2 do 3.
- [Nowość] Obrażenia z Overload zwiększone przeciwko celom z Flux do 50/75/100%.
- [Nowość] Automatyczne castowanie w maksymalnym zasięgu, jeżeli gracz próbuje castować poza tym zasięgiem.
- Minimalny zasięg castowania zwiększony z 730 do 1000.
- Maksymalny zasięg castowania zwiększony z [1750/3000] do 3000.
- Cooldown zmieniony z 180 na [210/180/150] sekund.
Jesteśmy ciekawi tego, co sądzicie na temat kolejnego reworku poczciwego maga. Czy odebranie mu [E] jest dobrym krokiem dla społeczności grającej Ryze’em od lat?