League of Legends r.

Ryze traci tarczę na [Q], a [E] zawsze odbija się od celu? Zmiany Ryze’a na PBE zmieniły kierunek

Chwila... co?

Zobacz poprzednie zmiany Ryze’a:

Wartości porównywane są pomiędzy tymi z PBE a obecnymi z patcha 9.11.

Q: Overload

  • Ilość poziomów umiejętności zmniejszona z 6 do 5.
  • [Usunięto] Tarcza.
  • Dodatkowe obrażenia z Flux zmienione z [40/50/60/70/80% (poziomu [E] Spell Flux)] na [25/50/75/100% (poziomu [R] Realm Warp)].
  • Dodatkowa prędkość ruchu zmieniona z [25/28/31/34/37/40%] na [20/25/30/35/40%].

W: Rune Prison

  • Efekt CC zmieniony z roota na 35% spowolnienia.
  • Czas trwania CC zwiększony z 0,75 do 1,5 sekundy.
  • Bonus ze Spell Flux zmieniony z [wydłużenie czasu trwania CC] na [zmień spowolnienie na roota].

E: Spell Flux

  • [Nowość] Zawsze odbija się od pierwszego celu.
  • [Usunięto] Obrażenia po odbiciu.
  • [Usunięto] Odbijanie się po zabiciu.

R: Realm Warp

  • Liczba poziomów umiejętności zwiększona z 2 do 3.
  • [Nowość] Obrażenia z Overload zwiększone przeciwko celom z Flux do 50/75/100%.
  • [Nowość] Automatyczne castowanie w maksymalnym zasięgu, jeżeli gracz próbuje castować poza tym zasięgiem.
  • Minimalny zasięg castowania zwiększony z 730 do 1000.
  • Maksymalny zasięg castowania zwiększony z [1750/3000] do 3000.
  • Cooldown zmieniony z 180 na [210/180/150] sekund.

Jesteśmy ciekawi tego, co sądzicie na temat kolejnego reworku poczciwego maga. Czy odebranie mu [E] jest dobrym krokiem dla społeczności grającej Ryze’em od lat?