League of Legends r.

Minirework Ryze’a: bazowo slow zamiast roota, ult tylko z sojusznikiem

Czy Riot kiedyś odczepi się od Ryze'a?

Riot Repertoir zaprezentował zmiany Ryze’a. Będą one testowane na PBE do poniedziałku.

W poniedziałek otrzymamy nową listę zmian – będzie ona mniejsza.

Arcane Mastery (pasyw)

  • Castowanie podstawowych umiejętności redukuje cooldown umiejętności o 1 sekundę.
  • Obrażenia umiejętności i tarcza zwiększone są o 1% maksymalnej many Ryze’a.
    • Usunięto inne przeliczniki many.

Overload (Q)

  • Usunięto efekt pasywny (“Zaklęcia Runiczne Więzienie i Fluktuacja Magii resetują czas odnowienia Przeciążenia i na 4 sek. ładują Runę, do maks. 2 Run”).
  • Poziomy umiejętności: 6 ⇒ 5.
  • Obrażenia: 60/85/110/135/160/185 (+45% AP) ⇒ 80/110/140/170/200 (+40% AP).
  • Bonus obrażeń: 40/50/60//70/80% (poziom Spell Flux – E) ⇒ 10/20/30/40/50% (poziom Overload – Q).
  • Cooldown: 6 ⇒ 10 sekund.
  • Koszt: 40 ⇒ 60.

Rune Prison (W)

  • Obrażenia: 80/100/120/140/160 (+60% AP) ⇒ 80/85/90/95/100 (+40% AP).
  • Nowość: po użyciu umiejętności na bohatera Ryze otrzymuje tarczę o wielkości 60/80/100/120/140 (+40% AP). Po użyciu umiejętności na miniona Ryze otrzymuje 160 many.
  • Koszt: 50/60/70/80/90 ⇒ 80.
  • Efekt CC: root ⇒ slow 50%.
  • Czas trwania CC: 0,75 ⇒ 1,5 sekundy.
  • Bonus ze Spell Flux (E): zwiększony czas trwania CC ⇒ przekształcenie slowa w root.
  • Cooldown: 13/12/11/10/9 ⇒ 16 sekund.

Spell Flux (E)

  • Cooldown: 3,25/3/2,75/2,5/2,25 ⇒ 4 sekundy.
  • Obrażenia: 70/90/110/130/150 (+35% AP) ⇒ 80/100/120/140/160 (+40% AP).
  • Zasięg odbicia:
    • pomiędzy dwoma dużymi jednostkami: 350 ⇒ 400,
    • w pozostałych przypadkach: 350 ⇒ 250.
  • Koszt: 60/70/80/90/100 ⇒ 80.
  • Nowość: zawsze się odbija.
  • Usunięto: obrażenia przy odbiciu.
  • Usunięto: odbijający się Flux przy zabójstwie.

Realm Warp (R)

  • Poziomy umiejętności: 2 ⇒ 3.
  • [Nowość] Arcane Mastery (pasyw) zwiększa bonusową manę o 2,5/3/3,5%.
  • [Nowość] Natychmiastowo castuje w maksymalnym zasięgu, gdy gracz próbuje użyć czasu poza tym zasięgiem.
  • [Nowość] Do castowania wymaga sojusznika obok.
  • Minimalny zasięg castowania: 730 ⇒ 1000.
  • Maksymalny zasięg castowania: 1750/3000 ⇒ 3000.
  • Cooldown: 180 ⇒ 210/180/150 sekund.