League of Legends r.

Rito naprawia skiny – będą bardziej przejrzyste?

Wasz też czasem irytują niektóre skórki? Bardzo różnią się od wersji klasycznej i ciężko zobaczyć poszczególne umiejętności. Z tego względu wiele skinów jest wyłączonych na rozgrywkach profesjonalnych takich jak LCS. Riot w końcu zdał sobie sprawę, że coś z tym trzeba zrobić!

Osiem skinów zostanie lekko zmienionych. Przeważnie jest do podkreślenie animacji, niektórych umiejętności tak abyśmy mogli je przewidzieć. Zawsze irytowało mnie, że niektóre skórki były zbyt ,,bajeczne” i nawet nie wiedziałem co we mnie leci. Zobaczcie sami jak to ma się prezentować

Ravenborn Leblanc

skinyzmiana leblanc

Obszar, z którego LeBlanc startuje z [W] jest trochę szerszy i jaśniejszy. Tak aby był lepiej widoczny dla przeciwnika.

Cosmic Reaver Kassadin

skinyzmiana kassa

Animacja [Q] została zwiększona oraz podkreślone to kiedy posiada dostępne [E].

Headhunter Caitlyn

skinyzmiana caithh

Lepiej widoczna pasywka.

Bloodmoon Elise

skinyzmiana elise

Kokon wygląda w końcu jak kokon. Dodatkowo [W] nie będzie zostawiało już tak dużej mgły.

Lunar Revel Caitlyn

skinyzmiana caitlun

Poprawione ataki podstawowe. Moim zdaniem przydałoby się również lekko naprawić animacje [Q].

Firecracker Jinx

skinyzmiana jinx

Ult już nie zostawiaj aż tak bardzo ciemnej animacji, która mogła przykryć, niektóre postacie. Fajerwerki również utrzymują się krócej. Naprawiono również auto ataki podczas włączonego [Q].

Forecast Janna

skinyzmiana forecastjanna

Bardziej widoczne tornado.

Dark Valkyrie Diana

skinyzmiana dark valkyrie diana

Lepiej widoczne [Q].

Sam czekam na zmiany w praktycznie wszystkich skinach Lux. Nie wiadomo czasami czy leci do nas auto atak, klatka czy spowolnienie. Jest to mocno irytujące kiedy Riot, próbując stworzyć lepszy efekt wizualny, strasznie miesza w samej rozgrywce. Dobrze, że zajmują się naprawą, niektórych skórek, gdyż kilka animacji faktycznie było zupełnie niepodobnych do pierwowzorów.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]