League of Legends r.

Riot Games we współpracy z Nielsenem na polu e-sportowym

Riot Games zamierza współpracować z amerykańską firmą Nielsen, aby dokładniej wycenić, jak eksponowane są rzeczy od sponsorów i reklamodawców wydarzeń e-sportowych League of Legends.

O współpracy Nielsen Holdings i Riot Games poinformował portal Gamesindustry.

Nielsen zmierzy kluczowe wskaźniki dotyczące ekspozycji marki na LCS-ach oraz LEC-ach w 2019 i 2020 roku. To samo zamierza zrobić dla wybranej grupy lig regionalnych w Azji.

Dyrektor zarządzająca Nielsen Esports, Nicole Pike, została zacytowana przez Gamesindustry:

Ponieważ e-sport ciągle nabiera tempa wśród reklamodawców oraz osób z zakresu marketingu marek, potrzebna jest niezależna weryfikacja odbiorców przez osoby trzecie – ekspozycja marki ma kluczowe znaczenie.

Dzięki temu porozumieniu mamy możliwość pomóc w monetyzacji platformy Riot Games i sprawdzenia tego rosnącego rynku.

Wygląda na to, że dzięki nadchodzącej współpracy Riot będzie mógł liczyć na nowych sponsorów. Oznacza to, że zarówno organizacja wydarzeń e-sportowych, jak i dostępna pula nagród, mogą ulec wyraźnemu zwiększeniu.

O Nielsen

Nielsen jest globalną spółką zajmującą się analityką pomiarową i analizą danych zapewniającą klientom i rynkom na całym świecie najbardziej kompleksowe i zaufane podejście. Nasze podejście łączy dane własnościowe Nielsen z innymi źródłami danych aby pomóc klientom na całym świecie zrozumieć co dzieje się teraz, co zdarzy się potem oraz jak najlepiej działać w oparciu o tę wiedzę.

Od ponad 90 lat Nielsen dostarcza dane i analizy oparte na naukowych dyscyplinach i innowacjach, nieustannie opracowując nowe sposoby odpowiedzi na najważniejsze pytania, z którymi mierzą się media, reklama, handel detaliczny i szybko rozwijające się sektory dóbr konsumpcyjnych. Nielsen, Spółka S&P 500, prowadzi działalność w ponad 100 krajach, obejmując ponad 90% światowej populacji.

Nielsen Polska