League of Legends r.

Rework Swaina – przeliczniki

To jak z tym Swainem? Będzie bardziej OP wersją Vladimira?

Zobacz też:

Swain, Wielki Generał Noxusu

Cena: 4800 NE/880 RP

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 525
  • Przyrost HP: 90
  • Regeneracja HP: 1,4
  • Przyrost regeneracji HP: 90
  • Bazowe AD: 58
  • Przyrost AD: 2,7
  • Bazowa mana: 374
  • Przyrost many: 57
  • Pancerz: 23
  • Przyrost pancerza: 4
  • Odporność na magię: 30
  • Zasię autoataku: 550
  • Prędkość ruchu: 335

Umiejętności

Ravenous Flock (pasyw)

  • Krwiożercze – cooldown: 12-6 sekund

Krwiożercze: Swain może od czasu do czasu kliknąć prawym przyciskiem na pobliskiego unieruchomionego wrogiego bohatera, by wyrwać mu Skrawek Duszy i zadać obrażenia magiczne w wysokości 25-105 [zależnie od poziomu] (+30% AP).

Stado: Wrodzy bohaterowie pozostawiają Skrawek Duszy, kiedy giną. Mroczne kruki zbierają pobliskie Skrawki Duszy, lecząc Swaina o 4%-7% całkowitego zdrowia. Swain może posiadać 5 Skrawków naraz.

Death’s Hand (Q)

  • Koszt many: 65/70/75/80/85
  • Cooldown: 7,5/6,25/5/3,75/2,5 sekund

Swain wystrzeliwuje 5 pocisków nieziemskiej mocy, które zadają obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i przebijają zabitych wrogów. Wróg po uderzeniu otrzymuje obrażenia magiczne w wysokości 70/90/110/130/150 (+40% AP) oraz 15/20/25/30/35% za dodatkowy pocisk.

Maksymalne obrażenia:

każda jednostka zabita przez Death’s Hand zwraca 3% maksymalnej many.

Vision of Empire (W)

  • Koszt many: 90/100/110/120/130
  • Cooldown: 22/21/20/19/18 sekund

Swain otwiera oko demona w wybranym miejscu (zasięg: 3500 jednostek), które po pewnym opóźnieniu zadaje obrażenia magiczne w wysokości 50/75/100/125/150 (+35% AP) i spowalnia wszystkich wrogów na danym obszarze o 25/35/45/55/65% na 2,5 sekundy.

Wizja Imperium zadaje podwójne obrażenia bohaterom dotkniętym wybuchem, ujawnia ich na 4/5/6/7/8 sekund i daje Swainowi Skrawek Duszy za każdego trafionego bohatera.

Nevermove (E)

  • Koszt many: 60/65/70/75/80
  • Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund

Swain wysyła swoją demoniczną rękę do przodu, wszystkim wrogom na jej drodze zadając obrażenia magiczne w wysokości 35/70/105/140/175 (+25% AP).

Następnie ręka powraca do Swaina i wybucha na pierwszym trafionym wrogu, zadając obrażenia magiczne w wysokości 35/45/55/65/75 (+25% AP) i unieruchamiając wszystkich wrogów trafionych wybuchem na 1,5 sekundy.

Demonic Ascension (R)

  • Koszt many: 0
  • Cooldown: 120 sekund

W momencie użycia Swain zyskuje 150/275/400 pkt. zdrowia i przez dłuższy czas wysysa życie z 3 pobliskich wrogich bohaterów, uzdrawiając się o 20/35/50 (+17.5% AP) zdrowia i zadając im obrażenia magiczne w wysokości 35/50/65 (+14% AP). Jeżeli w pobliżu nie ma bohaterów, Swain wysysa życie z minionów, ale uzdrawia się o 70% mniej.

Po wyssaniu 150/300/450 zdrowia (zależnie od poziomu) Swain może rzucić Rozszczepienie Duszy — eksplozję demonicznej energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się najbliżej niego. Im więcej zużyje Skrawków Duszy, tym wyższe będą obrażenia Rozszczepienia Duszy.

Obrażenia za jeden Skrawek Duszy: 45/60/75 (+22.5% AP).

Maksymalne obrażenia: X.