League of Legends r.

Sezon 7 – rework Rengara: umiejętności i przeliczniki

Poznajmy nowego Rengara!

Zobacz też: Co musisz wiedzieć o sezonie 7?

 Pasyw: Niewidoczny Drapieżnik

Kiedy Rengar znajduje się w zaroślach, jego podstawowe ataki sprawiają, że skacze w kierunku celu. Wejście w ten sposób do walki generuje jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach kolejna umiejętność Rengara zostaje wzmocniona, dając mu specjalne efekty i zwiększając prędkość ruchu.

Kiedy Rengar znajduje się w krzakach, może doskoczyć do celu za pomocą ataku bazowego (zasięg: 725). Buff utrzymuje się 0,25 sekundy po opuszczeniu krzaków. Daje mu to 1 ładunek Zaciekłości.

Przy 4 ładunkach Zaciekłości kolejna umiejętność Rengara jest wzmocniona. Zwiększa to jego prędkość ruchu o 30/40/50% (na poziomach 1/7/13) na 1,5 sekundy.

Po wyjściu z walki Rengar traci wszystkie ładunki Zaciekłości.

Pasyw: Kościany Naszyjnik

Rengar zdobywa trofea za każdym razem, gdy zabija danego wrogiego bohatera. Każde trofeum trwale zwiększa jego obrażenia od ataku.

Rengar zdobywa stacki za zabicie wrogiego bohatera.

  • Bonusowe obrażenia ataku: 1/3/6/10/15
  • Bonusowe procentowe obrażenia ataku: 2/6/12/20/30%

Q: Dzikość

Uderza we wrogów stojących przed Rengarem, zadając im obrażenia fizyczne za pomocą precyzyjnych ciosów i generując jeden ładunek Zaciekłości. Przy czterech ładunkach Zaciekłości obrażenia od każdego ciosu są znacznie zwiększone.

  • Cooldown: 6/5.5/5/4.5/4 sek.
  • Generuje 1 ładunek Zaciekłości.
  • Czas castowania: 0,35 0,3 sekundy

Uderza wrogów, zadając 90/130/170/210/250 (+1 AD) obrażeń fizycznych.

Efekt Zaciekłości: Każde uderzenie zadaje 80 (+20 na poziom) (+2,4 AD) obrażeń.

Jeśli umiejętność jest castowana poza maksymalnym zasięgiem, Rengar rzuca się naprzód, aby przedłużyć zasięg przebijającego ataku.

W: Bitewny Ryk

Wydaje z siebie ryk i generuje jeden ładunek Zaciekłości, zadając obrażenia magiczne i lecząc się za część otrzymanych w ostatnim czasie obrażeń. Użyty przy czterech ładunkach Zaciekłości, usuwa wszystkie działające efekty kontroli tłumu i przez krótki czas zapobiega kolejnym.

  • Cooldown: 20/18/16/14/12 sek.
  • Generuje 1 ładunek Zaciekłości.

Zadaje 50/80/110/140/170 (+80% AP) obrażeń magicznych pobliskim wrogom i uzdrawia Rengara o 50% obrażeń przyjętych przez ostatnie 1,5 sekundy.

Efekt Zaciekłości: Zadaje 50/60/70/80/90/ 100/110/120/130/140/ 150/160/170/180/190/ 200/210/220 (+80% AP) obrażeń magicznych, usuwa efekty CC i usuwa te nadchodzące przez kolejne 1,5 sekundy. Uzdrowienie od ataków stworów jest zwiększone o 100%.

E: Rzut Bolą

Rzut bolą w wybranym kierunku zadaje obrażenia fizyczne, generuje jeden ładunek Zaciekłości i na krótko spowalnia pierwszego trafionego przeciwnika. Rzut przy czterech ładunkach Zaciekłości sprawia, że bola na krótko unieruchamia pierwszego trafionego przeciwnika.

  • Cooldown: 10 sek
  • Generuje 1 ładunek Zaciekłości.

Rzuca bolą, zadając 50/100/150/200/250 (+70% Bonusowego AD) obrażeń fizycznych i spowalniając pierwszego trafionego wroga o 30/45/60/75/90% na 1,75 sekundy.

Efekt Zaciekłości: Zadaje 50/65/80/95/110/ 125/140/155/170/185/200/ 215/230/245/260/275/ 290/305 (+70% Bonusowego AD) obrażeń fizycznych i unieruchamia cel na 1,75 sekundy.

R: Zew Łowów

Drapieżne zmysły Rengara przejmują nad nim kontrolę, sprawiając, że zostaje ukryty na dłuższy czas. Będąc w ukryciu, Rengar zwiększa swoją prędkość ruchu i może dostrzec najbliższego wrogiego bohatera z bardzo daleka. Rengar może doskoczyć do ujawnionego bohatera i zadać gwarantowane trafienie krytyczne.

  • Brak kosztu.
  • Cooldown: 130/100/70 sekund
  • Czas między castowaniem R a możliwością skoku: 1 2 sekundy

Rengar pozostaje w ukryciu na 14/22/30 sekund.

Rengar zyskuje 40% prędkości ruchu i wizję na najbliższego wrogiego bohatera (w zasięgu x), do którego może doskoczyć i uderzyć go krytycznie. Atakowanie lub rzucanie większości umiejętności kończy Zew Łowów.

  • Kamuflaż: Ten bohater jest ukryty. Zostaje ujawniony najbliższym wrogim bohaterom i wieżom.