League of Legends r.

Rework Nunu: przeliczniki! 150% AP na W, 250% AP na R!

Jakie będzie mieć przeliczniki nowy Nunu?

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 590
  • Przyrost HP: 65
  • Mana: 283
  • Przyrost Many: ~
  • Regeneracja HP: 1
  • Przyrost regeneracji HP:  ~
  • Bazowe AD: 57
  • Przyrost AD: 3
  • Pancerz: 32
  • Przyrost pancerza: ~
  • Odporność na magię: 32
  • Przyrost MR: 1.488
  • Zasięg AA: 125
  • Prędkość ruchu: 345
  • Bazowy AS: 0.625
  • Przyrost AS za poziom: ~

Umiejętności

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: ZEW FRELJORDU

Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi, dużemu potworowi lub budowli zwiększa prędkość ruchu o 10% i ataku o 20%  Willumpa oraz pobliskiego sojusznika na 4 sekundy (priorytetowo traktując sojusznika z największą prędkością ataku).

Gdy Willump usłyszy Zew Freljordu, jego ataki podstawowe będą zadawać zmniejszone o 30% całkowitego AD, frontalne obrażenia obszarowe.

Q: POŻARCIE

  • Mana: 60
  • CD: 12/11/10/9/8 sekund

Willump wgryza się we wroga, zadając potworom i stworom obrażenia nieuchronne, a bohaterom obrażenia magiczne, i się leczy.

Leczenie jest zwiększone o 50%, gdy Nunu i Willump są poniżej 50% zdrowia.

Powtory i miniony: Zadaje [340/500/660/820/980] nieuniknionych obrażeń i uzdrawia się za [75/120/165/210/255] (+50% AP)(+10% HP).

Wrodzy bohaterowie: Zadaje [60/100/140/180/220 (+50% AP)(+5% HP) magicznych obrażeń i uzdrawia się za [połowa uzdrowienia z potworów](+50% AP)(+5% HP)

W: NAJWIĘKSZA ŚNIEŻKA NA ŚWIECIE!

  • Mana: 50/55/60/65/70
  • CD: 14 sekund

Willump zaczyna toczyć śnieżkę, która robi się coraz większa i szybsza.

Kiedy śnieżka wpadnie na ścianę, wrogiego bohatera albo dużego potwora, zada obrażenia równe 180/225/270/315/360 (+150% AP) i podrzuci pobliskich wrogów. Ponowne użycie tej umiejętności sprawi, że śnieżka poturla się w linii prostej, zadając obrażenia i podrzucając stwory oraz bohaterów i potwory.

Obrażenia i czas trwania podrzucenia rosną wraz z rozmiarem śnieżki.

E: SALWA ŚNIEŻEK

  • Mana: 50/55/60/65/70
  • CD: 14 sekund

Nunu błyskawicznie rzuca maksymalnie trzema seriami śnieżek przez 3 sekundy, zadając [16/24/32/40/48] (+5% AP) obrażeń magicznych za trafienie, bohaterom i potworom oraz oznaczając ich Ośnieżeniem. Wrogowie trafieni wszystkimi trzema śnieżkami z danej serii zostaną chwilowo spowolnieni o 50% na 1 sekundę.

Kiedy Salwa Śnieżek się zakończy, wszyscy Ośnieżeni wrogowie znajdujący się w pobliżu Nunu i Willumpa zostaną chwilowo unieruchomieni na [0.5 sekundy na poziomie 1  + .0588s za poziom]

R: ZERO BEZWZGLĘDNE

  • Mana: 100
  • CD: 110/100/90

Nunu i Willump wysysają ciepło z obszaru wokół nich, otrzymując tarczę która pochłonie 65/75/85 (30/40/50% HP) obrażeń i coraz bardziej spowalniając wrogów w miarę ładowania tej umiejętności. od 50% do 95%. Wrogowie znajdujący się na obszarze zamrożenia, kiedy ten osiągnie temperaturę zera bezwzględnego, otrzymają maksymalnie 625/925/1275 (+250% AP) obrażeń magicznych/ (po 3 sekundach ładowania).

Zero Bezwzględne może zostać przerwane wcześniej, a ładowanie go w zaroślach lub we mgle wojny nie ujawni Nunu i Willumpa.