League of Legends r.

Rework Mordekaisera – przeliczniki

Czas poznać przeliczniki Mordekaisera po reworku!

Zobacz też:

Statystyki podstawowe

  • Bazowy MR: 32
  • MR co poziom: 1,5
  • Bazowe AD: 65
  • AD co poziom: 4
  • Bazowy pancerz: 39
  • Pancerz co poziom: 4
  • Bazowe HP: 575
  • HP co poziom: 90
  • Bazowa regeneracja zdrowia: 0,8
  • Regeneracja zdrowia co poziom: 0,15
  • Bazowa prędkość ruchu: 335
  • Bazowa prędkość ataku: 0,625
  • Prędkość ataku do poziom: 1
  • Zasięg AA: 175

Umiejętności

Darkness Rise (pasyw)

Po trzech podstawowych umiejętnościach lub atakach przeciwko bohaterom Mordekaiser zada obrażenia o wielkości 10-36 (+30% AP) + (1/2/3/4/5/6% na poziomach 1/3/6/10/13/16) maksymalnego HP na sekundę dookoła siebie i otrzyma 5/10% na poziomach 1/6 prędkości ruchu.

Podstawowe ataki Mordekaisera zadają 40% bonusowych obrażeń magicznych.

Obliterate (Q)

Brak kosztu.
Cooldown: 9/7,75/6,5/5,25/4 sekundy.

Mordekaiser uderza w ziemię, zadając obrażenia magiczne o wielkości 75/95/115/135/155 (+60% AP) (+5-139) wszystkim wrogom na obszarze, zwiększone o 120/125/130/135/140%, jeśli umiejętność trafi pojedynczego wroga.

Indestructible (W)

Brak kosztu.
Cooldown: 14/13/12/11/10 sekund.

Mordekaiser przechowuje 30% wszystkich zadanych obrażeń i otrzymuje potencjalną tarczę.

Umiejętność może być użyta ponownie, by skonsumować tarczę i uzdrowić się o 40/42,5/45/47,5/50% pozostałej wartości.

Death’s Grasp (E)

Brak kosztu.
Cooldown: 24/21/18/15/12 sekund.

Pasywnie: Mordekaiser otrzymuje 5/10/15/20/25% penetracji magicznej.

Aktywnie: Mordekaiser przyciąga do siebie wrogów, zadając 80/95/110/125/140 (+60% AP) obrażeń magicznych.

Realm of Death (R)

Brak kosztu.
Cooldown: 140/120/100 sekund.

Mordekaiser wypędza wrogiego bohatera do Wymiaru Śmierci na 7 sekund, kradnąc 10% jego głównych statystyk na czas trwania Wymiaru.

Jeżeli Mordekaiser zabije cel w Wymiarze Śmierci, pochłania jego duszę, zachowując skradzione statystyki do czasu, aż cel się odrodzi.