Rozpoczynamy nowy cykl PBE!
Rework Mordekaisera
- Rework Mordekaisera: przeliczniki
- Rework Mordekaisera: umiejętności
- Prezentacja umiejętności Mordekaisera
- Kiedy rework Mordekaisera pojawi się w grze? Co po reworku?
Interakcje
Voiceover
Aktualizacja skórek
King of Clubs Mordekaiser
Pentakill Mordekaiser
Lord Mordekaiser
Infernal Mordekaiser
Dragon Knight Mordekaiser
Nowe skórki
Dark Cosmic Jhin
1820 RP, legendarny
Specjalne interakcje:
Voiceover:
Dark Star Karma
1350 RP
Dark Star Shaco
1350 RP
Chromy
Dark Star Shaco
(5 + ekskluzywna dla League Partner Program)
Dark Star Karma
(8)
Dragonslayer Braum
(4, każda ekskluzywna dla konkretnego regionu, do zdobycia z Fan Pass i Team Pass)
- Czerwona i niebieska: do zdobycia za Fan Pass (dostępna tylko na serwerach BR, LATAM, OC, TR i JP). Czerwona tylko w regionach LPL.
- Pomarańczowa tarcza: do zdobycia za Team Pass za LEC (dostępna tylko w regionach LEC).
- Niebieska tarcza: do zdobycia za Team Pass za LCS(dostępna tylko w regionach LCS).
Nowe ikony
Aktualizacje efektów wizualnych
Amumu
Lulu
Tryndamere
Ziggs
Zmiany balansu
Malphite
- Pasyw – Granite Shield
- Malphite teraz delikatnie się mieni, gdy regeneruje swoją tarczę, aby jej dostępność była bardziej przejrzysta dla graczy.
- Rozmiar Malphite’a teraz skaluje się z jego pancerzem.
- Skalowanie się wzrostu zostało zmienione, by uwzględnić olbrzymie ilości pancerza, jakie może zapewnić mu jego [W]. Jego maksymalny wzrost blokuje się przy ok. 700 pancerza.
- Q – Seismic Shard
- Kradzież prędkości ruchu zmieniona z 14/17/20/23/26% na 20/25/30/35/40%.
- Czas trwania przyśpieszenia zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
- Malphite nie przywołuje już swojej broni zza siebie, ale używa jej z prawego ramienia. Zwiększa to też prędkość docierania pocisku do celu.
- Cele, na które użyto Q, są pokryte efektem stopionej skały na czas trwania spowolnienia.
- Pojawia się bliżej celu przy castowaniu.
- Q teraz sprawdza, czy “kradzież” prędkości ruchu poskutkuje zwiększeniem prędkości Malphite’a i używa tej wartości w rzadkich przypadkach, kiedy tak się stanie.
- W – Thunderclap (zmiana nazwy z Brutal Strikes)
- Przy castowaniu Malphite resetuje swój autoatak i zadaje 30/45/60/75/90 bonusowych obrażeń fizycznych, które skalują się z 1,5 pancerza i 0,2 AP.
- Autoataki tworzą “wstrząsy” przez kolejne 6 sekund (wliczając reset autoataku). Jest to rozpłatanie (jak w Titanic Hydrze), które zadaje 10/20/30/40/50 obrażeń fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu stożka; skaluje się z 0,1 pancerza i 0,2 AP.
- Przelicznik AP początkowego uderzenia zmniejszony z 40% do 20%.
- Przelicznik pancerza za początkowe uderzenie zmniejszone z 20% do 15%.
- R – Unstoppable Force
- Podstawowa skórka Malphite’a ma teraz krater uderzeniowy. Nie może zostać zatrzymany!
Sylas
- Pasyw: Petricite Burst
- Przelicznik AD zwiększony z 100% do 120%
- Obrażenia zwiększone z (5 + 2,5 co poziom) do (9 + 3 co poziom)
- E – Abscond / Abduct
- Zapewnia tarczę po zdashowaniu ⇒ po zadaniu obrażeń przeciwnikowi
- Wartość tarczy zwiększona z 60/90/120/150/180 do 80/120/160/200/240
Wukong
- Pasyw: Strength of Stone (wcześniej: Stone Skin)
- Crushing Blows
- Kiedy Wukong lub jeden z jego klonów zadaje obrażenia wrogiemu bohaterowi, nakłada stack Crushing Blows temu celowi. Cele otrzymują o 4% większe obrażenia od Wukonga i jego klonów za każdy stack Crushing Blows (maksymalnie 5 stacków).
- Animacja początkowo jest mała, z każdym stackiem robi się coraz większa.
- Stone Skin
- Kiedy więcej niż trzech wrogich bohaterów jest widocznych w odległości 1400 jednostek, Wukong otrzymuje pancerz i odporność na magię o wartościach 20 + 2 za poziom + 0,2 × odpowiednio bonusowy pancerz/odporność na magię. Bonus trwa 6 sekund i odnawia się, jeżeli bohaterowie pozostają blisko. Obecnie przy aktywacji używa animacji Gargoyle’s Stoneplate.
- Mnożnik obrażeń nie zwiększa już nieuchronnych obrażeń.
- Crushing Blows
- Q – [brak nazwy] (wcześniej: Crushing Blow)
- Koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 do 25/30/35/40/45.
- Teraz ma pasyw, który daje Wukongowi 125 jednostek zasięgu na kolejnym autoataku po użyciu jakiejkolwiek umiejętności.
- Obrażenia zmienione z [10-130 (+0,4 AD) bonusowych obrażeń fizycznych] na [20/35/50/65/80 (+20% AD) bonusowych obrażeń magicznych]
- Teraz uzdrawia się o 20/30/40/50/60 (+0,25 AD) zdrowia (połowa na minionach)
- Usunięto: rozerwanie pancerza
- W – Warrior Trickster
- Stworzony klon teraz atakuje pobliskich wrogów, zadając 50% obrażeń Wukonga, zamiast eksplodować i zadawać obrażenia magiczne.
- Czas trwania klona zwiększony do 2,5/3/3,5/4/4,5 sekund (czas trwania niewidzialności Wukonga niezmieniony).
- Wukong tworzący klona i Wukong wciskający przycisk “S” (zaprzestanie ruchu) wyglądają teraz identycznie dla wroga (co ma pomóc w jego zmyleniu).
- Zasięg dasha Wukonga podczas castowania W zwiększony do 200 jednostek ze 100.
- Cooldown: 18/16/14/12/10 sekund zamiast 16/14/12/10/8 sekund.
- Cooldown rozpoczyna się teraz przy śmierci klona, nie przy jego stworzeniu.
- Teraz castowane jest w kierunku kursora.
- Może przechodzić przez wąskie ściany.
- Klon otrzymuje teraz buff prędkości ataku E, jeżeli posiada go Wukong w trakcie castowania W.
- Klon otrzymuje teraz buff do kolejnego uderzenia Q, jeżeli posiada go Wukong w trakcie castowania W.
- E – Nimbus Strike
- Przelicznik AD zmniejszony z 0,8 do 0,5.
- Teraz szuka drugorzędnych celów na większym obszarze dookoła głównego celu.
- R – Cyclone
- Pozostałe umiejętności nie są już niedostępne podczas używania R. Jeżeli użyjesz innej umiejętności, natychmiastowo przerwie ona ulta. Pozwala to na łatwiejsze łączenie umiejętności, szczególnie gdy chcesz wcześniej skończyć ulta.
- Cooldown R zaczyna się natychmiastowo, więc Presence of Mind może z nim zadziałać.
Yuumi
- Yuumi również będzie otrzymywać efekty na ekranie, jeżeli sojusznik, do którego jest przyczepiona, jest niewidzialny.
- Yuumi będzie teraz widzieć obręcz dookoła sojusznika, do którego jest przyczepiona.
- Pocisk Q spawnuje się teraz w odpowiednim miejscu, gdy Yuumi jest przyczepiona.
- Poprawki błędów.
Przedmioty
Corrupting Potion
- Zdrowie zmniejszone z 125 do 100.
- Obrażenia Touch of Corruption zmienione z [15-30] na 20.