League of Legends r.

Rework asasynów: Rengar

Rengar - kochany oneshotujący kotek. Riot planuje nieco zmienić jego gameplay - podobno oneshotowania nie będzie.

Przede wszystkim, przeciwnicy mają mieć więcej możliwości reagowania na jego ataki.

Jakich zmian możemy się spodziewać?

Thrill of the Hunt [R]

Obecna informacja o ulcie Rengara sprawia, że i tak niewiele możesz z tym zrobić, zwłaszcza na squishy postaciach – ot, po prostu wiesz, że zaraz umrzesz. Z tego powodu Riot chce dać graczom więcej możliwości counterplay’u, jednak w taki sposób, żeby również Rengar mógł nadal przechytrzyć wroga.

Ferocity i Battle Roar [W]

Kit Rengara wymaga od gracza, aby używał on swoich umiejętności wszystkich jednocześnie – żeby wyrzucił wszystko, czym dysponuje, w ułamek sekundy. Być może wynika to poniekąd z systemu Ferocity, jednak ogromny wpływ ma na to też jego Q oraz W. Gracze Rengara zasługują na gameplay dostarczający adrenaliny, a nie na ciągłe wyrzucanie wszystkich umiejętności w ten sam sposób. Najpewniej zmianie ulegnie ulepszone [W] Rengara.

Co do Ferocity – jest to jeden z unikatowych elementów w przypadku Rengara. Ponieważ potrzebuje on 5 ładunków, aby ulepszyć umiejętność, a ma tylko 3 spelle do zyskania ich, nie może polegać na ulepszeniach w teamfightach, jeśli zaczyna je od zera. Dlatego gracze starają się często zdobywać 4 ładunki na minionach, by w walce móc od razu ulepszyć umiejętność. Powinno natomiast odbywać się właśnie w teamfightach, ale Rengar musi mieć też możliwość szybkiego zdobycia ulepszonej umiejętności. Dlatego system Ferocity będzie mechaniką, wokół której będą podejmowane decyzje w walkach, a nie przed nimi.

Bonetooth Necklace

Dzięki tej mechanice Rengar powinien być w stanie zmierzać się z najsilniejszymi bestiami, jednak obecnie po prostu morduje ten sam cel w kółko i w kółko. Można byłoby to zaakceptować ze względu na cele związane z gameplay’em, jednak struktura nagród jest zbyt problematyczna. Ulepszenia rodzaju “Rengar skacze dalej” lub “Rengar biega szybciej podczas R” są kłopotliwe. Powinniśmy dać wrogowi przyzwyczaić się do tych elementów. Rengar powinien dominować nad wszystkimi przeciwnikami, a ulepszenia powinny być silne, ale nie zupełnie modyfikujące mechanikę spelli lub zmuszające wrogów do ponownego uczenia się ich zasięgów.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]


——————————–

——————————–