Rehgar Furia Ziemi widział w życiu niejedną walkę – zarówno jako gladiator, jak i przywódca własnej drużyny wojowników. Pozostawiwszy za sobą przeszłość, pełni obecnie służbę jako prosty szaman Kręgu Ziemi i usiłuje odkupić swe dawne postępki, przywracając życie najbardziej jałowym zakątkom Azeroth. Rehgar jest mobilnym pomocnikiem, potrafiącym w sekundę przywrócić sojusznikowi brakującą ilość punktów zdrowia.
Umiejętności
- Chain Heal [Q]
- Czas odnowienia: 9 sek.
- Leczysz sojusznika, przywracając mu 90 pkt. zdrowia, a następnie 45 pkt. zdrowia dwóm najbliższym sojusznikom.
- Lighting Shield [W]
- Czas odnowienia: 8 sek.
- Spowijasz wybranego sojusznika błyskawicami, które zadają pobliskim wrogom 8 pkt. obrażeń oraz dodatkowo 16 pkt. obrażeń na sekundę. Czas działania: 5 sek.
- Earthbind Totem [E]
- Czas odnowienia: 15 sek.
- Przywołujesz totem, który spowalnia pobliskich wrogów o 35%. Totem ma 2 pkt. zdrowia. Czas działania: 8 sek.
- Ghost Wolf
- Zamiast dosiadać wierzchowca, Rehgar przemienia się w Ducha Wilka, zwiększając swoją szybkość ruchu o 30%. Przemiana jest natychmiastowa i może być wykonana w ruchu. Ataki podstawowe pod postacią Ducha Wilka zadają obrażenia zwiększone o 100%, ale spowodują zakończenie działania Ducha Wilka.
- Ancestral Healing [R]
- Czas odnowienia: 60 sek.
- Po krótkim odstępie czasu leczysz sojuszniczego bohatera, przywracając mu 600 pkt. zdrowia.
- Bloodlust [R]
- Zapewniasz pobliskim sojuszniczym bohaterom premię 40% do szybkości ataku oraz 30% do szybkości ruchu. Czas działania: 10 sek.
Talenty
Poziom 1
- Spiritwalker’s Grace
- Koszt many zostaje zmniejszony z 70 do 45 pkt.
- Empowering Charge
- Tarcza Błyskawic zwiększa również obrażenia zadawane przez kolejne ataki podstawowe (3) celu o 25%.
- Colossal Totem
- Obszar działania Totemu Spętania zostaje zwiększony o 50%, a jego zdrowie wzrasta o 100%.
- Healing Totem
- Aktywuj, aby umieścić totem, który uzdrawia wszystkich sojuszników znajdujących się na danym obszarze, przywracając im 2% maksymalnej wartości zdrowia na sekundę przez 10 sek.
Poziom 4
- Feral Heart
- Pod postacią Ducha Wilka zyskujesz premie 100% do regeneracji zdrowia i 30% do regeneracji many.
- Chain Reaction
- Sprzężone Leczenie sojuszników ochranianych Tarczą Błyskawic zostaje zwiększone o 25%.
- Focused Attack
- Co 10 sekund bazowy atak zadaje 75 % więcej obrażeń. Każdy auto-atak zmniejszają cooldown tego talentu o 1 sekundę
- Reactive Spark
- Czas działania Tarczy Błyskawic jest odliczany dopiero od momentu pojawienia się przeciwnika w jej pobliżu.
- Farsight
- Aktywuj aby odsłonić dany obszar. Wróg znajdujący się w jego obrębie zostają ujawnieni na 4 sekundy.
Poziom 7
- [Battle Momentum]
- Bazowe ataki skracają cooldown umiejętności o 0.5 sekundy
- Earth Shield
- Tarcza Błyskawic dodatkowo ochrania sojusznika, pochłaniając 100 pkt. obrażeń przez 3 sek.
- Shadow Wolf
- Po przyjęciu postaci Ducha Wilka pozostajesz zamaskowany przez 2 sek.
- Searing Attacks
- Po aktywacji auto-ataki zadają 50 % wiecej obrażeń przez okres 5 sekund. Każdy auto-atak kosztuje 15 many. Cooldown 20 sekund.
Poziom 10
- Ancestral Healing [R]
- Rehgar uczy się umiejętności Ancestral Healing [R]
- Bloodlust [R]
- Rehgar uczy się umiejętności Bloodlust [R]
Poziom 13
- Healing Surge
- Skuteczność leczenia pierwszego celu zostaje zwiększona o 25%. Sprzężone Leczenie leczy dodatkowy cel.
- Stormcaller
- Czas odnowienia Tarczy Błyskawic zostaje skrócony z 8 sek. do 6 sek., a koszt many spada o 50%
- Lighting Totem
- Totem Spętania po przywołaniu automatycznie otrzymuje Tarczę Błyskawic.
- Feral Lunge
- Kiedy używasz ataków podstawowych pod postacią Ducha Wilka, doskakujesz na niewielką odległość do celu. Premia do obrażeń od ataków podstawowych pod postacią Ducha Wilka zostaje zwiększona ze 100% do 200%.
- Spell Shield
- Redukuje obrażenia od umiejętności o 50 %. Może maksymalnie posiadać 2 ładunki
Poziom 16
- Lighting Bond
- Kiedy rzucasz Tarczę Błyskawic na sojusznika, otrzymujesz ją również – razem ze wszystkimi premiami od talentów.
- Earthgrasp Totem
- Zasięg Totemu Spętania wzrasta o 100%, natomiast początkowy efekt spowolnienia zostaje zmieniony na 1 sekundowe unieruchomienie.
- Blood for Blood
- Aktywacja ukradnie celowi 15 % jego maksymalnego HP oraz spowolni go o 30 % na okres 3 sekund
- Berserk
- Zwiększa o 40 % AS i 10 % MS na 4 sekundy
Poziom 20
- Farseer’s Blessing
- Wzmacnia skuteczność leczenia o 50%. Sojusznicy w pobliżu celu otrzymują 25% wartości przywróconego zdrowia.
- Gladiator’s War Shout
- Żądza Krwi wpływa na wszystkich sojuszniczych bohaterów, stronników i najemników na całej mapie oraz nie przerywa działania Ducha Wilka.
- Revind
- Cooldown: 60 sekund. Po aktywacji resetuje cooldowny wszystkich podstawowych umiejętności.
- Storm Shield
- Aktywacja da Tobie oraz okolicznym współtowarzyszom tarczę o wartości 20 % ich maksymalnego HP na okres 3 sekund