Prosto na Summoner's Rift nadchodzi największy czarny rynek, jaki widziała Runterra. Już w następnym akcie: Burning Tides! W nowym trybie nadal będziesz próbował zniszczyć wrogi Nexus, ale tym razem będziesz miał do dyspozycji nielegalne przedmioty i hordę nowych potworów do pomocy.
W oczekiwaniu na event rozmawialiśmy na temat taktyk, które pomogą Wam się przygotować na nowy tryb. Jednakże, zanim przejdziemy do bijatyki, rzućmy okiem na kilka możliwości tego złożonego trybu:
Drużyny mogą werbować awanturnicze stwory i przywoływać je w liniach. Każdy stwór ma swoje unikalne możliwości.
Stwory można ulepszać za pomocą nowej waluty, którą są Krakeny.
Krakeny otrzymujesz z czasem, ale także za: zabijanie, asystowanie, niszczenie wież, counter jungle.
Skarbiec nowych przedmiotów znajdziesz w sklepie.
Black Market Brawlers
TL;DR: Kupuj nielegalne przedmioty z Czarnego Rynku i użyj złotych Krakenów, by zrekrutować nowe awanturnicze stwory i oznajmić dominację na Summoner’s Rift!
Gracze: 5v5
Mapa: Summoner’s Rift
Tryb wybierania: Blind Draft (z banowaniem, ale bez kolejności wybierania)
Krakeny
Złote Krakeny są nową walutą, którą zarabiasz, by zużyć ją na zatrudnianie i ulepszanie awanturniczych stworów. Zarabiaj i wydawaj Krakeny, żeby zatrudniać awanturnicze stwory Twojego wyboru, a potem ulepszaj je tak, jak chcesz.
Krakeny dostajesz:
Co 60 sekund – 1 Kraken
1 zabójstwo – 2 Krakeny
1 asysta – 1 Kraken
Baron/Dragon – 1 Kraken dla każdego członka drużyny, czyli w sumie 5
Zabicie dużego potwora w jungli drużyny przeciwnej – 1 Kraken
Zniszczenie inhibitora nie przyzwie zwyczajowych Stworów Oblężniczych, ale za to niesamowicie wzmocni Awanturników na tej linii.
Awanturnicy
Są cztery typy awanturniczych stworów. Podczas każdej gry wydajesz Krakeny, które zarobiłeś, by zwerbować jednego, a sam wybierasz jego typ. Później możesz go ulepszyć wedle własnego uznania. Zwerbowane stwory zastąpią zwykłe i będą pojawiać się w każdej fali na wszystkich trzech liniach przez resztę gry. Każdy awanturniczy stwór ma 3 możliwe drogi ulepszeń: umiejętności, ataku i defensywy. Możesz je dostosowywać tak, jak chcesz. Ulepszenia da się kupić w sklepie w nowej zakładce “Awanturnicy” przy użyciu Krakenów.
Ironbacks
Atak z bliska: Tanky siege
Po zwerbowaniu: Twój Ironback otrzymuje 25% zredukowanych obrażeń od wrogich wież
Lv 1: Twój Ironback zadaje 175% obrażeń wrogim strukturom. Otrzymuje tarczę, która blokuje następny podstawowy atak od bohatera lub wieży (tarcza odnawia się po 10 sekundach)
Lv 2: Twój Ironback zadaje 250% obrażeń wrogim strukturom. Kiedy tarcza jest aktywna, otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 35%
Lv 3: Twój Ironback zadaje 325% obrażeń wrogim strukturom. Odnowienie tarczy wynosi 3 sekundy i otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 60%
Razorfins
Atak z bliska: Champion pursuer
Po zwerbowaniu: Twój Razorfin ma 100% bonusowej prędkości ataku
Lv 1: Po sprowokowaniu przez wrogiego bohatera, będzie ich ścigał bez końca. Kiedy atakuje wrogów otrzymuje 100% do prędkości poruszania się i ignoruje kolizje z innymi jednostkami.
Lv 2:Za każdym razem, gdy twój Razorfin uderzy wroga, nakłada znak. Przy trzecim znaku zadaje 300% obrażeń celowi.
Lv 3:Otrzymujesz dwa Razorfiny z każdą falą.
Plundercrabs
Atak z daleka: Champion harass
Po zwerbowaniu: Twój Plundercrab wystrzeliwuje dodatkowy strzał w pobliskiego bohatera, który ma +150 do zasięgu, ale zadaje 50% obrażeń.
Lv 1: Twój Plundercrab ma +50 zasięgu ataku. Dostaje nakładające się na siebie 20% wzmocnienia prędkości ataku (aż do 150%) na 3 sekundy za każdym razem, gdy uderzy wrogiego bohatera.
Lv 2: Twój Plundercrab ma +100 zasięgu ataku. Zadaje 150% obrażeń, uderzając wrogich bohaterów.
Lv 3: Twój Plundercrab ma +150 zasięgu ataku. Bonusowe wzmocnienie zyskuje, także bijąc wroie stwory i wystrzela dodatkowy pocisk w każdego wrogiego bohatera w pobliżu.
Ocklepods
Atak z daleka: Support utility
Po zwerbowaniu: Twój Ocklepod rzuca magiczną tarczę na przyjazne stwory co 10 sekund, blokując 80 obrażeń. Tarcza trwa 10 sekund.
Lv 1: Twój Ocklepod ma 10 odporności na magię. Co 30 sekund stwarza poruszającego się Jasnowidza. Po 4 sekundach opóźnienia odsłania pobliską strefę na 4 sekundy.
Lv 2: Twój Ocklepod ma 20 odporności na magię. Tarcza blokuje teraz 150 + (1 * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.
Lv 3: Twój Ocklepod ma 30 odporności na magię. Jasnowidz jest wypuszczany co 10 sekund, a opóźnienie odsłonienia obszaru zostaje zredukowane do 2 sekund. Długość trwania i dystans, który przemierza Jasnowidz, jest podwyższony o 50 %. Tarcza blokuje teraz 300 + ( * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.
Inne ulepszenia Awanturników
Umiejętności Awanturników
Dodaje umiejętność Twojemu awanturnikowi. Każdy awanturniczy stwór ma 3 umiejętności unikatowe dla siebie. Sprawdź powyżej, w jaki sposób możesz je ulepszać.
Dodaje bonusowe punkty zdrowia(HP) Twojemu Awanturnikowi (3 poziomy)
Lv 1 (5 Krakenów): +100 HP (Czyli +100 HP)
Lv 2 (10 Krakenów): +200 HP (Czyli +300 HP)
Lv 3 (20 Krakenów): +300 HP (Czyli +600 HP)
Przedmioty
Wraz z nowymi minionami rozrabiakami dodajemy również ukryty nielegalny Czarny Rynek na ten gamemode. Uwaga: “Morellonomicon” będzie na tym trybie zablokowany.
Szpony Tajfunu
Przepis:Kilof + Sztylet
Koszt: 2000G
+30 AD
+20% Szybkości Ataku
+4% Szybkość Ruchu
Unikalna Pasywka – Wściekłe Zamachy: Podstawowe Ataki nakładają Złośliwe Ładunki podczas uderzenia w przeciwnika. Po zebraniu 3 ładunków, Twoje 3 następne ataki będą miały maksymalną prędkość, ale będą zadawały -50% obrażeń. Ładunki znikają po 3 sekundach.
Pożeracz Ciała (tylko bohaterzy walczący wręcz)
Przepis:Wampiryczny Kostur + Długi Miecz
Koszt: 1460G
+20 AD
+10% Kradzieży Życia
Unikalne Użycie –Pożeracz Ciała: Zrywa mięso z namierzonego przeciwnika, zadając 200(+75% AD) nieuchronnych obrażeń oraz lecząc posiadacza 50(+75%AD) HP i dodając 1 Ładunek Mięsa do przedmiotu.
Bierne – Każdy Ładunek Mięsa dodaje +1 AD dla właściciela.
Unikalna pasywka – Znak Piasku: Podstawowe Ataki nakładają na cel Znak Piasku, ujawniając go na 3 sekundy. Tylko jeden przeciwnik może być ujawniony w tym samym czasie.
Unikalne Użycie – Mirażowy Krok: Teleportuje o 350 jednostek od przeciwnika z ładunkiem Znaku Piasku (60 sekund odnowienia).
Zagubiony Rozdział
Przepis: Czarci Kodeks + Bluźnierczy Bożek
Koszt: 1800G
+50 AP
+100% podstawowej regeneracji many
Unikalna Pasywka: +20% Skrócenia czasu odnowienia
Netherstride Grimoire
Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
Koszt: 3000G
+100 AP
+100% Podstawowej Regeneracji Many
+20% Skrócenia czasu odnowienia
Unikalna Pasywka – Złośliwość: Zyskujesz 20% prędkości poruszania się na 2 sekundy po uderzeniu przeciwnika umiejętnością zadającą obrażenia.
Rite of Ruin
Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
Koszt:3000G
+100 AP
+100% Podstawowej Regeneracji Many
+20% Skróconego Czasu Odnowienia
Unikalna Pasywka –Razing: Zbiera ładunki podczas chodzenia bądź zabijania wrogów(maksymalnie 200 ładunków). Atakowanie budowli poświęca 50 ładunków i zadaje 100(+15% AP) dodatkowych nieuchronnych obrażeń.
Pox Arcana
Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
Koszt:3000G
+100 AP
+100% Podstawowej Regeneracji Many
+20% Skróconego Czasu Odnowienia
Unikalna Pasywka –Pox: Umiejętności zadające obrażenia nakładają ładunek Pox (maksymalnie 5) na wrogiego bohatera na 10 sekund.
Unikalne Użycie – Disease Harvest: Zadaje 100 magicznych obrażeń + 20(+5% AP) za ładunek Pox dla wszystkich pobliskich wrogów zarażonych Pox oraz odnawia 5% całkowitej many za każdy ładunek, który został wykorzystany (60 sekund odnowienia).
Staff of Flowing Water
Przepis: Kielich Harmonii + Wzmacniająca Księga
Koszt: 1635G
+40 AP
+25 Odporności przed Magią
+50% Podstawowej Regeneracji Many
Unikalna Pasywka – Źródło Many: uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
Unikalna Pasywka – Zyskujesz 30% prędkości ruchu oraz 10 Regeneracji Many co 5 sekund podczas przebywania na rzece.
Unikalne Użycie – Przebranie: Teleportuje do sojusznika i przybiera jego wygląd na 30 sekund. Użycie umiejętności bądź atakowanie dezaktywuje Przebranie (90 sekund odnowienia).
Dead Man’s Plate
Przepis: Kamizelka Kołcza + Pas Giganta + Rubinowy Kryształ
Koszt:2800G
+580 HP
+50 Pancerza
Unikalna Pasywka –Dreadnought: Podczas poruszania się, ładuje Pęd, który zwiększa prędkość ruchu o 60 (100 ładunków). Pęd szybko się traci podczas nieruszania się.
Unikalne Użycie – Wiąże Cię z danym sojusznikiem, przekierowując 60% zadawanych mu obrażeń do Ciebie (30 sekund odnowienia).
Puppeteer
Przepis: Kielich Harmonii + Rozgrzany Klejnot
Koszt:2200G
+250 HP
+25 Odporności na Magię
+50% Podstawowej Regeneracji Many
+20% Skrócenia czasu odnowienia
Unikalna Pasywka – Źródło Many: Uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
Unikalna Pasywka –Podstawowe Ataki oznaczają bohatera siecią na 6 sekund. Oddalenie się na 1000 jednostek od oznaczonego bohatera zniszczy sieć.
Unikalne Użycie –Przyciąga wszystkich bohaterów oznaczonych siecią i odległych o maksymalnie 1000 jednostek do Ciebie. Jednostki mogą się poruszać maksymalnie na 250 jednostek (45 sekund odnowienia).
Murksphere – Sfera Mroku
Koszt:365G
+5% skrócenia czasu odnowienia
+25% Bazowej Regeneracji Many
Unikatowy Aktyw – Tarcza Oszusta.Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.
Swindler’s Orb – Kula oszusta
Recepta: Murksphere
Koszt: 865G
+10% Skrócenia Czasu Odnowienia
+50% Bazowej Regeneracji Many
Unikatowy Aktyw – Tarcza Oszusta.Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.
Globe of Trust – Kula Zaufania
Recepta:Kula Oszusta +Kindlegem
Koszt: 2100G
+20% Skrócenia Czasu Odnowienia
+150% Bazowej Regeneracji Many
Unikatowy Aktyw –Samotna Przystań.Rzuca bąbel, który nakłada tarczę na pobliskiego sojusznika (150 HP) i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (maksymalnie 100 golda za jednym razem). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.
Ulepszenie butów: Teleportacja
Recepta: Ulepszenie dla wszystkich butów poziomu 2.
Koszt: 600G
Unikatowa aktywacja – Teleport: Teleportuje do sojuszniczego obiektu.
Podoba się tryb? A może jednak nie? Zostawcie dla nas komentarz!
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies