r.

Przygotujcie się na BLACK MARKET BRAWLERS!

Prosto na Summoner's Rift nadchodzi największy czarny rynek, jaki widziała Runterra. Już w następnym akcie: Burning Tides! W nowym trybie nadal będziesz próbował zniszczyć wrogi Nexus, ale tym razem będziesz miał do dyspozycji nielegalne przedmioty i hordę nowych potworów do pomocy.  

 

Bilgewater_Slaughter_Docks_warehouse

 

W oczekiwaniu na event rozmawialiśmy na temat taktyk, które pomogą Wam się przygotować na nowy tryb. Jednakże, zanim przejdziemy do bijatyki, rzućmy okiem na kilka możliwości tego złożonego trybu:

  • Drużyny mogą werbować awanturnicze stwory i przywoływać je w liniach. Każdy stwór ma swoje unikalne możliwości.
  • Stwory można ulepszać za pomocą nowej waluty, którą są Krakeny.
  • Krakeny otrzymujesz z czasem, ale także za: zabijanie, asystowanie, niszczenie wież, counter jungle.
  • Skarbiec nowych przedmiotów znajdziesz w sklepie.

 

Bilgewater_Slaughter_Docks_warehouse

Black Market Brawlers

  • TL;DR: Kupuj nielegalne przedmioty z Czarnego Rynku i użyj złotych Krakenów, by zrekrutować nowe awanturnicze stwory i oznajmić dominację na Summoner’s Rift!
  • Gracze: 5v5
  • Mapa: Summoner’s Rift
  • Tryb wybierania: Blind Draft (z banowaniem, ale bez kolejności wybierania)

Krakeny

  • Złote Krakeny są nową walutą, którą zarabiasz, by zużyć ją na zatrudnianie i ulepszanie awanturniczych stworów. Zarabiaj i wydawaj Krakeny, żeby zatrudniać awanturnicze stwory Twojego wyboru, a potem ulepszaj je tak, jak chcesz.

Krakeny dostajesz:

  • Co 60 sekund – 1 Kraken
  • 1  zabójstwo – 2 Krakeny
  • 1 asysta – 1 Kraken
  • Baron/Dragon – 1 Kraken dla każdego członka drużyny, czyli w sumie 5
  • Zabicie dużego potwora w jungli drużyny przeciwnej – 1 Kraken

Zniszczenie inhibitora nie przyzwie zwyczajowych Stworów Oblężniczych, ale za to niesamowicie wzmocni Awanturników na tej linii.

Black_Market_Brawlers_mode

 

Awanturnicy

Są cztery typy awanturniczych stworów. Podczas każdej gry wydajesz Krakeny, które zarobiłeś, by zwerbować jednego, a sam wybierasz jego typ. Później możesz go ulepszyć wedle własnego uznania. Zwerbowane stwory zastąpią zwykłe i będą pojawiać się w każdej fali na wszystkich trzech liniach przez resztę gry. Każdy awanturniczy stwór ma 3 możliwe drogi ulepszeń: umiejętności, ataku i defensywy. Możesz je dostosowywać tak, jak chcesz. Ulepszenia da się kupić w sklepie w nowej zakładce “Awanturnicy” przy użyciu Krakenów.


Ironbacks 

  • Atak z bliska: Tanky siege
  • Po zwerbowaniu: Twój Ironback otrzymuje 25% zredukowanych obrażeń od wrogich wież
  • Lv 1: Twój Ironback zadaje 175% obrażeń wrogim strukturom. Otrzymuje tarczę, która blokuje następny podstawowy atak od bohatera lub wieży (tarcza odnawia się po 10 sekundach)
  • Lv 2: Twój Ironback zadaje 250% obrażeń wrogim strukturom.  Kiedy tarcza jest aktywna, otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 35%
  • Lv 3: Twój Ironback zadaje 325% obrażeń wrogim strukturom. Odnowienie tarczy wynosi 3 sekundy i otrzymuje obrażenia od minionów zmniejszone o 60%


Razorfins

  • Atak z bliska: Champion pursuer
  • Po zwerbowaniu: Twój Razorfin ma 100% bonusowej prędkości ataku
  • Lv 1: Po sprowokowaniu przez wrogiego bohatera, będzie ich ścigał bez końca. Kiedy atakuje wrogów otrzymuje 100% do prędkości poruszania się i ignoruje kolizje z innymi jednostkami.
  • Lv 2: Za każdym razem, gdy twój Razorfin uderzy wroga, nakłada znak. Przy trzecim znaku zadaje 300% obrażeń celowi.
  • Lv 3: Otrzymujesz dwa Razorfiny z każdą falą.


Plundercrabs

  • Atak z daleka: Champion harass
  • Po zwerbowaniu:  Twój Plundercrab wystrzeliwuje dodatkowy strzał w pobliskiego bohatera, który ma +150 do zasięgu, ale zadaje 50% obrażeń.
  • Lv 1: Twój Plundercrab ma +50 zasięgu ataku. Dostaje nakładające się na siebie 20% wzmocnienia prędkości ataku (aż do 150%) na 3 sekundy za każdym razem, gdy uderzy wrogiego bohatera.
  • Lv 2: Twój Plundercrab ma +100 zasięgu ataku. Zadaje 150% obrażeń, uderzając wrogich bohaterów.
  • Lv 3: Twój Plundercrab ma +150 zasięgu ataku. Bonusowe wzmocnienie zyskuje, także bijąc wroie stwory i wystrzela dodatkowy pocisk w każdego wrogiego bohatera w pobliżu.


Ocklepods

  • Atak z daleka: Support utility
  • Po zwerbowaniu: Twój Ocklepod rzuca magiczną tarczę na przyjazne stwory co 10 sekund, blokując 80 obrażeń. Tarcza trwa 10 sekund.
  • Lv 1: Twój Ocklepod ma 10 odporności na magię. Co 30 sekund stwarza poruszającego się Jasnowidza. Po 4 sekundach opóźnienia odsłania pobliską strefę na 4 sekundy.
  • Lv 2: Twój Ocklepod ma 20 odporności na magię. Tarcza blokuje teraz 150 + (1 * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.
  • Lv 3: Twój Ocklepod ma 30 odporności na magię. Jasnowidz jest wypuszczany co 10 sekund, a opóźnienie odsłonienia obszaru zostaje zredukowane do 2 sekund. Długość trwania i dystans, który przemierza Jasnowidz, jest podwyższony o 50 %. Tarcza blokuje teraz 300 + ( * siła ataku Ocklepoda) obrażeń.

 

Inne ulepszenia Awanturników

Umiejętności Awanturników

  • Dodaje umiejętność Twojemu awanturnikowi. Każdy awanturniczy stwór ma 3 umiejętności unikatowe dla siebie. Sprawdź powyżej, w jaki sposób możesz je ulepszać.
  • Po zwerbowaniu (5 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 1 (5 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 2 (10 Krakenów): Sprawdź powyżej
  • Lv 3 (20 Krakenów): Sprawdź powyżej

Atak awanturnika

  • Dodaje siłę ataku(AD) Twojemu Awanturnikowi (3 poziomy).
  • Lv 1 (5 Krakenów): +10 AD (Czyli+10 AD)
  • Lv 2 (10 Krakenów): +20 AD (Czyli +30 AD)
  • Lv 3 (20 Krakenów): +30 AD (Czyli +60 AD)

Defensywa Awanturnika

  • Dodaje bonusowe punkty zdrowia(HP) Twojemu Awanturnikowi (3 poziomy)
  • Lv 1 (5 Krakenów): +100 HP (Czyli +100 HP)
  • Lv 2 (10 Krakenów): +200 HP (Czyli +300 HP)
  • Lv 3 (20 Krakenów): +300 HP (Czyli +600 HP)

Przedmioty

Wraz z nowymi minionami rozrabiakami dodajemy również ukryty nielegalny Czarny Rynek na ten gamemode. Uwaga: “Morellonomicon” będzie na tym trybie zablokowany.

Szpony Tajfunu
resize (3)

  • Przepis: Kilof + Sztylet
  • Koszt: 2000G
  • +30 AD
  • +20% Szybkości Ataku
  • +4% Szybkość Ruchu
  • Unikalna Pasywka – Wściekłe Zamachy: Podstawowe Ataki nakładają Złośliwe Ładunki podczas uderzenia w przeciwnika. Po zebraniu 3 ładunków, Twoje 3 następne ataki będą miały maksymalną prędkość, ale będą zadawały -50% obrażeń. Ładunki znikają po 3 sekundach.

Pożeracz Ciała (tylko bohaterzy walczący wręcz)
resize (4)

  • Przepis: Wampiryczny Kostur + Długi Miecz
  • Koszt: 1460G
  • +20 AD
  • +10% Kradzieży Życia
  • Unikalne Użycie – Pożeracz Ciała: Zrywa mięso z namierzonego przeciwnika, zadając 200(+75% AD) nieuchronnych obrażeń oraz lecząc posiadacza 50(+75%AD) HP i dodając 1 Ładunek Mięsa do przedmiotu.
  • Bierne – Każdy Ładunek Mięsa dodaje +1 AD dla właściciela.

Mirażowe Ostrze
resize (5)

  • Przepis: Wampiryczny Kostur + Kilof + Płaszcz Zręczności
  • Koszt: 3200G
  • +60 AD
  • +15% Szansy na trafienie krytyczne
  • +12% Kradzieży Życia
  • Unikalna pasywka – Znak Piasku: Podstawowe Ataki nakładają na cel Znak Piasku, ujawniając go na 3 sekundy. Tylko jeden przeciwnik może być ujawniony w tym samym czasie.
  • Unikalne Użycie – Mirażowy Krok: Teleportuje o 350 jednostek od przeciwnika z ładunkiem Znaku Piasku (60 sekund odnowienia).

Zagubiony Rozdział
resize (6)

  • Przepis: Czarci Kodeks + Bluźnierczy Bożek
  • Koszt: 1800G
  • +50 AP
  • +100% podstawowej regeneracji many
  • Unikalna Pasywka: +20% Skrócenia czasu odnowienia

Netherstride Grimoire
resize (7)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalna Pasywka – Złośliwość: Zyskujesz 20% prędkości poruszania się na 2 sekundy po uderzeniu przeciwnika umiejętnością zadającą obrażenia.

Rite of Ruin
resize (8)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skróconego Czasu Odnowienia
  • Unikalna Pasywka – Razing: Zbiera ładunki podczas chodzenia bądź zabijania wrogów(maksymalnie 200 ładunków). Atakowanie budowli poświęca 50 ładunków i zadaje 100(+15% AP) dodatkowych nieuchronnych obrażeń.

Pox Arcana
resize (9)

  • Przepis: Zagubiony Rozdział + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 3000G
  • +100 AP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skróconego Czasu Odnowienia
  • Unikalna Pasywka – Pox: Umiejętności zadające obrażenia nakładają ładunek Pox (maksymalnie 5) na wrogiego bohatera na 10 sekund.
  • Unikalne Użycie – Disease Harvest: Zadaje 100 magicznych obrażeń + 20(+5% AP)  za ładunek Pox dla wszystkich pobliskich wrogów zarażonych Pox oraz odnawia 5% całkowitej many za każdy ładunek, który został wykorzystany (60 sekund odnowienia).

Staff of Flowing Water

  • Przepis: Kielich Harmonii + Wzmacniająca Księga
  • Koszt: 1635G
  • +40 AP
  • +25 Odporności przed Magią
  • +50% Podstawowej Regeneracji Many
  • Unikalna Pasywka – Źródło Many: uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
  • Unikalna Pasywka – Zyskujesz 30% prędkości ruchu oraz 10 Regeneracji Many co 5 sekund podczas przebywania na rzece.

Trickster’s Glass

  • Przepis: Nawiedzona Maska + Rubinowy Kryształ
  • Koszt: 2115G
  • +60 AP
  • +400 HP
  • Unikalna Pasywka – Oczy Bólu: +15 Magicznej Penetracji
  • Unikalne Użycie – Przebranie: Teleportuje do sojusznika i przybiera jego wygląd na 30 sekund. Użycie umiejętności bądź atakowanie dezaktywuje Przebranie (90 sekund odnowienia).

Dead Man’s Plate

  • Przepis: Kamizelka Kołcza + Pas Giganta + Rubinowy Kryształ
  • Koszt: 2800G
  • +580 HP
  • +50 Pancerza
  • Unikalna Pasywka – Dreadnought: Podczas poruszania się, ładuje Pęd, który zwiększa prędkość ruchu o 60 (100 ładunków). Pęd szybko się traci podczas nieruszania się.
  • Unikalna Pasywka – Druzgocące Uderzenie: Podstawowe ataki rozładowują ładunki Pędu, zadając 1 fizyczne obrażenie za 2 ładunki.

Martyr’s Gambit

  • Przepis: Kryształowy Karwasz + Rozgrzany Klejnot
  • Koszt: 1850G
  • +400 HP
  • +100% Podstawowej Regeneracji Hp
  • +10% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalne Użycie –  Wiąże Cię z danym sojusznikiem, przekierowując 60% zadawanych mu obrażeń do Ciebie (30 sekund odnowienia).

Puppeteer

  • Przepis: Kielich Harmonii + Rozgrzany Klejnot
  • Koszt: 2200G
  • +250 HP
  • +25 Odporności na Magię
  • +50% Podstawowej Regeneracji Many
  • +20% Skrócenia czasu odnowienia
  • Unikalna Pasywka – Źródło Many: Uzupełnia 2% brakującej many co 5 sekund.
  • Unikalna Pasywka – Podstawowe Ataki oznaczają bohatera siecią na 6 sekund. Oddalenie się na 1000 jednostek od oznaczonego bohatera zniszczy sieć.
  • Unikalne Użycie – Przyciąga wszystkich bohaterów oznaczonych  siecią i odległych o maksymalnie 1000 jednostek do Ciebie. Jednostki mogą się poruszać maksymalnie na 250 jednostek (45 sekund odnowienia).

Murksphere – Sfera Mroku

  • Koszt: 365G
  • +5% skrócenia czasu odnowienia
  • +25% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw – Tarcza Oszusta. Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Swindler’s Orb – Kula oszusta

  • Recepta: Murksphere
  • Koszt: 865G
  • +10% Skrócenia Czasu Odnowienia
  • +50% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw – Tarcza Oszusta. Daje sojusznikowi tarczę 60HP i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (15 sekund odnowienia). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Globe of Trust – Kula Zaufania

  • Recepta: Kula Oszusta +Kindlegem
  • Koszt: 2100G
  • +20% Skrócenia Czasu Odnowienia
  • +150% Bazowej Regeneracji Many
  • Unikatowy Aktyw – Samotna Przystań. Rzuca bąbel, który nakłada tarczę na pobliskiego sojusznika (150 HP) i generuje ilość złota adekwatną do 25% zaabsorbowanych obrażeń (maksymalnie 100 golda za jednym razem). Tarcze nie będą generować złota z obrażeń od Potworów.

Ulepszenie butów: Teleportacja

  • Recepta: Ulepszenie dla wszystkich butów poziomu 2.
  • Koszt: 600G
  • Unikatowa aktywacja – Teleport: Teleportuje do sojuszniczego obiektu.

Podoba się tryb? A może jednak nie? Zostawcie dla nas komentarz!

 

Źródło: http://na.lolesports.com/articles/get-ready-black-market-brawlers