League of Legends r.

Problemy z Clashem: serwery zostały zrestartowane

Clash po raz kolejny dał się we znaki na EUNE. Co na to Riot?

Zobacz też:

Mimo wprowadzonych poprawek serwerów pierwszy dzień Clasha nie poszedł zbyt dobrze na EUNE. Po godzinie 20.00 pojawił się szereg problemów, które były zgłaszane przez graczy przez kilka kolejnych godzin:

  • Z gry wyrzucona została cała przeciwna drużyna lub jej część.
  • Niektórzy gracze otrzymali losowe zwycięstwa w Clashu.
  • Graczom przydzielane były losowe postacie bądź runy.
  • Klient wyrzucał ludzi z gry. Ponowne logowanie było niemożliwe.
  • Bardzo często gry były rozgrywane w systemie 4v0 (jeden AFK u sojuszników i całe enemy AFK).
  • Występowały problemy z logowaniem do gry. Gracze utykali w wielotysięcznych kolejkach. Wywoływało to długie logowanie do klienta.

Ponownie tryb turniejowy okazał się więc niewypałem dla EUNE. W związku z tym Riot Brightmoon poinformował:

Zrestartowaliśmy serwery EUNE, by naprawić problem, który pojawił się wieczorem. Będziemy się dokładnie przyglądać dzisiejszemu Clashowi i pracować nad tym, by wypadł lepiej niż w sobotę.

Nie pojawiła się jeszcze żadna informacja na temat możliwej rekompensaty.