r.

[Aktualizacja] EUNE nie działa – 29.02.2020 r.

To by było na tyle z Clasha. Jak mija Wam ten dodatkowy dzień lutego?

Aktualizacja – 22:15

Mamy oficjalną aktualizację od riotera. Riot Brightmoon informuje:

Clash na EUW, jak dotąd, był stabilny – dajcie mi znać, jeśli coś Wam się przytrafiło.

EUNE powinno być ponownie dostępne, a Clash – działać – poprzednie godziny były trudne, ale wygląda na to, że sytuacja się poprawia.

[Źródło]

 

Aktualizacja – 21:55

Kolejki rankingowe ponownie są włączone. Wygląda na to, że wszystko wróciło do normy. Riot nadal nie skomentował sytuacji związanej z Clashem i osobami, które zakupiły bilety.

Clash był niemożliwy do grania przez ponad dwie godziny.

Osoby, które nadal mają problemy z tworzeniem gry w Clashu, powinny zresetować klienta i się przelogować.

Aktualizacja – 22:10 – z Clashem, a raczej Crashem, nadal jednak są problemy. W tym czasie dział wsparcia gracza udziela informacji nt. rozpikselowanego HUD-a Elementalist Lux.

Turniej wznowiony, przygotuj się

Świetne wieści! Turniej został wznowiony. Aby dać ci chwilę na przegrupowanie się, tworzenie meczów rozpocznie się za 5 minut, zaczynając od teraz. Zwołaj drużynę i wspólnie przygotujcie się do grania w Clash!

Aktualizacja – 21:45

Logowanie do gry powinno być możliwe. Kolejki rankingowe nadal są wyłączone.

 

Aktualizacja – 21:37

Zmniejszyły się kolejki logowania: w kolejce nie widzimy informacji o ponad 20 000 osób przed nami. Nadal jednak są długie: logowanie trwa około 5 minut.

 

Poprawki serwerów

27 lutego Riot Games wprowadziło poprawki serwerów EUNE i EUW. Jak mogliście przeczytać w naszym artykule:

Nie jest to jeszcze koniec prac – będą one kontynuowane. Clash jednak odbędzie się w najbliższy weekend, a jak to określił rioter: “sprawy wyglądają obiecująco na serwerach EUW i EUNE”.

Możliwe, że te poprawki serwerów mogły przyczynić się do błędów. Nie znamy jednak oficjalnej przyczyny tego, dlaczego League of Legends nie chce działać.

LoL nie działa – 29.02.2020 r.

Od godziny 20:58 tymczasowo wyłączone są kolejki rankingowe.

Tak. Zgadza się. LoL nie działa. Problemy zauważono na serwerze EUNE. Żaden z graczy z EUW nie zgłaszał nam problemów. Po wejściu do gry dzieje się to, co widzicie na obrazku niżej: mecze się nie wczytują, nie jest możliwa normalna gra. Oprócz tego gracze uskarżają się na inne problemy z grą.

Część zgłaszanych problemów:

  • Z gry potrafi być wyrzucona cała przeciwna drużyna.
  • Niektórzy gracze otrzymują losowe zwycięstwa w Clashu.
  • Graczom przydzielane są losowe postacie bądź runy.
  • Klient wyrzuca ludzi z gry. Ponowne logowanie staje się niemożliwe.
  • Bardzo częsta staje się sytuacja, że gry rozgrywane są w systemie 4v0 (jeden AFK u sojuszników i całe enemy AFK).
  • Występują problemy z logowaniem do gry. Gracze utykają w wielotysięcznych kolejkach. Wywołuje to długie logowanie w LoL-u.
  • Gracze, którym udało się zakończyć grę rankingową w trakcie działania błędu, często otrzymują “loss prevented” (zapobiegnięcie porażki – zazwyczaj ma to miejsce, gdy występują problemy z klientem gry).

Błąd zaczął się po godzinie 20:00.

Na stronie statusu serwera nie ma jeszcze informacji o błędach z grą. Informacja pojawia się jednak w kliencie gry. Wsparcie gracza również nie jest szczególnie wylewne w kwestii obecnych błędów.

Nie wiemy, kiedy błąd zostanie naprawiony ani jaki ma wpływ na dalsze odbywanie się Clasha. Informujemy Was na bieżąco o błędach z grą.

Cóż, w tym czasie możecie użyć tego filtru na Instagrama i sprawdzić, jaką jesteście postacią z LoL-a. Ewentualnie zagrać w Legends of Runeterra – gra nie ma problemów z działaniem.

 

LoL nie działa - 29.02.2020 r.

 

Kolejki rankingowe zostały tymczasowo wyłączone w związku z badaniem problemu, który negatywnie wpływa na gry.
Komunikat błędu: “Kolejki rankingowe zostały tymczasowo wyłączone w związku z badaniem problemu, który negatywnie wpływa na gry”.

 

LoL nie działa - 29.02.2020 r.