Zobacz też:
Pierwsze zmiany losowości wypadania przedmiotów w TFT pojawiły się w patchu 9.14:
Jeśli nie otrzymasz przedmiotu w trakcie rundy PvE, jeden ze stworów da teraz złoto.
Oznacza to, że zdobędziemy coś w każdej rundzie przeciwko stworom – będzie to przedmiot (lub przedmioty) lub złoto. Nadal jednak niektórzy gracze narzekają na tę losowość – wypadanie przedmiotów wciąż wydaje się bardziej pomocne w grze.
Meddler zapowiedział dalsze prace w tej kwestii:
Zamierzam zająć się tym tematem bardziej szczegółowo w osobnym poście w ciągu kilku najbliższych tygodni. Miałem nadzieję, że zrobię to w tym tygodniu, ale chcę dać zespołowi zajmującemu się TFT trochę więcej czasu, by mógł dokładniej zaplanować nadchodzące prace nad przedmiotami.
Rioter przedstawił jednak pokrótce główne założenia:
- Zdolność adaptacji jest jedną z najważniejszych umiejętności, którą sprawdza TFT.
- Zdaniem Riotu takie rozwiązania, jak konkretna liczba przedmiotów na gracza w każdej grze, nie są odpowiednim kierunkiem.
- Twórcy nie uważają, że obecny system daje wystarczającą liczbę opcji i alternatyw tym graczom, którzy nie otrzymują przedmiotów – dlatego planują jego zmiany.
Na szczegóły musimy jednak chwilę poczekać.