Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 10.5 (koniec sezonu!)

Co zmieni się w TFT w patchu 10.5?

Zobacz też:

Koniec sezonu rankingowego

Sezon rankingowy „Żywioły powstają” skończy się wraz z końcem tego patcha. Nie będzie żadnej przerwy w grach rankingowych – zostaną wznowione od razu po premierze patcha 10.6 i TFT: Galaktyki.

Klasy i żywioły

Blademaster

  • Szansa na aktywowanie dodatkowych ataków zwiększona z 35% do 40%.

Electric

  • 4 jednostki: obrażenia zwiększone z 500 do 550.

Glacial

  • 6 jednostek: obrażenia magiczne zwiększone z 350 do 375.

Postacie

Diana

  • Czas trwania tarczy zwiększony z 3 sekund do 4 sekund.
  • Liczba kulek zwiększona z 3/4/5 do 3/4/6.

Dr Mundo

  • Obrażenia zwiększone z 50/100/150 do 50/100/200.

Ezreal

  • Obrażenia zmienione z 225/450/900 na 250/450/900.

Janna

  • Uzdrowienie zwiększone z 20/30/100% do 25/35/200%.

Karma

  • Prędkość ataku zmieniona z 40/60/80% na 35/50/100%.

Leona

  • Czas trwania redukcji obrażeń zmniejszony z 5 sekund do 4 sekund.

Lux

  • Obrażenia zmienione z 550/900/9999 na 550/900/99999 .

Nocturne

  • Procentowe uzdrowienie zwiększone z 40/45/50% do 50/60/70%.

Rek’Sai

  • Obrażenia zwiększone z 250/550/850 do 250/550/1000.

Syndra

  • Obrażenia zwiększone z 175/350/600 do 225/375/650.

Twitch

  • Obrażenia od ataku zwiększone z 65 do 70.

Yasuo

  • Początkowa mana / całkowita mana Yasuo zwiększone z 0/85 do 0/90.

Zed

  • Dodatkowa mana potrzebna klonowi Zeda do stworzenia kolejnego klona: 50/25/0 ⇒ 50/25/-125. W skrócie: mnóstwo Zedów.

Zyra

  • Liczba roślin zwiększona z 2/3/4 do 2/3/5.