Co zmieni się w TFT w patchu 10.5?
Zobacz też:
Koniec sezonu rankingowego
Sezon rankingowy „Żywioły powstają” skończy się wraz z końcem tego patcha. Nie będzie żadnej przerwy w grach rankingowych – zostaną wznowione od razu po premierze patcha 10.6 i TFT: Galaktyki.
Klasy i żywioły
Blademaster
- Szansa na aktywowanie dodatkowych ataków zwiększona z 35% do 40%.
Electric
- 4 jednostki: obrażenia zwiększone z 500 do 550.
Glacial
- 6 jednostek: obrażenia magiczne zwiększone z 350 do 375.
Postacie
Diana
- Czas trwania tarczy zwiększony z 3 sekund do 4 sekund.
- Liczba kulek zwiększona z 3/4/5 do 3/4/6.
Dr Mundo
- Obrażenia zwiększone z 50/100/150 do 50/100/200.
Ezreal
- Obrażenia zmienione z 225/450/900 na 250/450/900.
Janna
- Uzdrowienie zwiększone z 20/30/100% do 25/35/200%.
Karma
- Prędkość ataku zmieniona z 40/60/80% na 35/50/100%.
Leona
- Czas trwania redukcji obrażeń zmniejszony z 5 sekund do 4 sekund.
Lux
- Obrażenia zmienione z 550/900/9999 na 550/900/99999 .
Nocturne
- Procentowe uzdrowienie zwiększone z 40/45/50% do 50/60/70%.
Rek’Sai
- Obrażenia zwiększone z 250/550/850 do 250/550/1000.
Syndra
- Obrażenia zwiększone z 175/350/600 do 225/375/650.
Twitch
- Obrażenia od ataku zwiększone z 65 do 70.
Yasuo
- Początkowa mana / całkowita mana Yasuo zwiększone z 0/85 do 0/90.
Zed
- Dodatkowa mana potrzebna klonowi Zeda do stworzenia kolejnego klona: 50/25/0 ⇒ 50/25/-125. W skrócie: mnóstwo Zedów.
Zyra
- Liczba roślin zwiększona z 2/3/4 do 2/3/5.