Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 10.4

Patch 10.4 trafia na serwery live. Co zmieni się w TFT?

Zobacz też:

Aktualizacja interfejsu

  • Możecie teraz najechać myszką na wskaźnik etapu, żeby sprawdzić, z jakimi dokładnie przeciwnikami wcześniej toczyliście walki.
  • Opis umiejętności Czerwonego Wzmocnienia teraz poprawnie mówi o częściowym zmniejszeniu leczenia.
  • Umiejętność Olafa teraz poprawnie usuwa z niego wszelkie efekty zmniejszające prędkość ataku i uodparnia go na nie.

Postacie

Azir

  • Początkowa mana/całkowita mana zmniejszona z 75/100 do 50/100.

Lucian

  • Obrażenia zwiększone z 30/40/50% do 50%.

Nocturne

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,7 do 0,8.

Olaf

  • Bazowe HP zwiększone z 750 do 850.
  • Prędkość ataku zwiększona z 100/150/450% do 125/150/450%.

Ornn

  • Obrażenia zwiększone z 100/200/300 do 125/250/450.

Senna

  • Obrażenia buffa on-hit sojusznika zwiększone z 15/40/65 do 20/45/70.

Singed

  • Obrażenia zwiększone z 150/300/2000 do 225/300/2000.

Taliyah

  • Początkowa mana/całkowita mana zmniejszona z 50/80 do 30/80.

Taric

  • Czas trwania niewrażliwości zmieniony z 3/3/5 sekund na 2,5/2,5/8 sekund.

Zed

  • Prędkość ataku zwiększona z 1,0 do 1,1.

Klasy i żywioły

Crystal

  • 2 jednostki: maksymalne obrażenia przy trafieniu zwiększone ze 100 do 110.

Glacial

  • [Nowy efekt] Ataki podstawowe jednostek Glacial mają 25% szans na ogłuszenie celu na 1,5 sekundy i zadanie bonusowych obrażeń magicznych.
    • 2 jednostki: 75 obrażeń magicznych
    • 4 jednostki: 175 obrażeń magicznych
    • 6 jednostek: 350 obrażeń magicznych

Poison

  • Zwiększenie kosztu many wroga zmniejszone z 50% do 33%.