League of Legends r.

Opis patcha 10.4

Czas poznać oficjalny opis patcha 10.4.

Zobacz też:

Nowe skórki

Skórki będą dostępne 20 lutego 2020 r.

Chromy

Blood Moon Katarina

Blood Moon Master Yi

Blood Moon Tryndamere

Aphelios – poprawki interfejsu

Zobacz też:

Modyfikacja sposobu obliczania
odporności na spowolnienia

Riot modyfikuje sposób kumulowania odporności na spowolnienia, żeby działało tak samo, jak kumulowanie nieustępliwości. Odporność na spowolnienia będzie się kumulowała multiplikatywnie, a nie liniowo. Teraz na przykład dwa efekty zapewniające 30% odporności na spowolnienia będą łącznie zmniejszały spowolnienia o 51%, a nie o 60%.

Zmiany balansu

Amumu

  • Bandage Toss (Q)
    • Prędkość dasha zwiększona z 1350 do 1800.
  • Curse of the Sad Mummy (R)
    • Teraz zatrzymuje także dashe.
    • Cooldown zmniejszony ze 150/130/110 sekund do 130/115/100 sekund.

Aphelios

  •  Gracze widzą teraz obie bronie używane przez Apheliosa, ponieważ ich ikony są wyświetlane obok jego paska zdrowia.
  • Calibrum
    • Aphelios nie resetuje już swojego ataku podstawowego tuż po zużyciu oznaczenia (jego atak wciąż resetuje się na potrzeby zaatakowania oznaczonego wroga).
  • Crescendum
    • Wskaźniki zasięgu działek Apheliosa wyświetlają się wrogom jako czerwone, gdy działka są nieaktywne.
    • Liczba ataków wieżyczki zmniejszona z 4 do 3.
    • Wytrzymałość działek w przypadku bohaterów walczących z dystansu podstawowe ataki z dystansu: zadają 3 punkty obrażeń zamiast 2 (działka mają 6 punktów zdrowia).
    • Wytrzymałość działek w przypadku ataków obszarowych ataki obszarowe: zadają 4 punkty obrażeń zamiast 2 (działka mają 6 punktów zdrowia).
    • Naprawiony błąd związany z działkami działka Apheliosa nie niszczą się już czasami, gdy zostaną zaktywowane.
  • Moonlight Vigil (R)
    • Zasięg zwiększony z 1300 do 1600.

Aurelion Sol

  • Celestial Expansion (W)
    • Aktywne użycie: obrażenia gwiazd zmniejszone z 50% do 40%.

Caitlyn

  • Dodatkowa prędkość ataku na 1. poziomie zwiększona z 10% do 20%.

Darius

  • Hemorrhage (pasyw)
    • Krwawienie zadaje 120% obrażeń potworom.
  • Decimate (Q)
    • Uzdrowienie działa na potworach.

Diana

  • Moonsilver Blade (pasyw)
    • Obrażenia względem stworów zwiększone do 150%.

Garen (bruiser)

  • Decisive Strike (Q)
    • Przelicznik AD zwiększony z 40% do 50%.
  • Courage (W)
    • Przy maksymalnej liczbie stacków Garen otrzymuje 10% więcej pancerza i odporności na magię.
    • Wartość tarczy zmieniona z 10% maksymalnego zdrowia na 70/95/120/145/170 (+20% bonusowego zdrowia).
  • Judgment (E)
    • Zadaje 150% obrażeń potworom.

Gnar

  • Mega-Gnar – statystyki podstawowe
    • Prędkość ruchu zwiększona z 325 do 335.
  • Hyper (W jako Mini-Gnar)
    • Maksymalne obrażenia względem stworów zwiększone ze 100/150/200/250/300 do 300.
  • GNAR! (R)
    • Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 20% do 50%.
    • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 100%.

Jayce

  • Mana zwiększona z 357,2 do 375.
  • Mana na poziom zwiększona z 37 do 45.
  • To the Skies! (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185/220 do 55/95/135/175/215/255.

Lux

  • Light Binding (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260.
    • Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 sekund do 11/10,5/10/9,5/9 sekund.
    • Przelicznik AP zmniejszony z 70% do 60%.
  • Final Spark (R)

Mordekaiser

  • Darkness Rise (pasyw)
    • Obrażenia względem stworów zwiększone z 15-100 do 25-120.

Rammus

  • Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 do 0,656.
  • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,625 do 0,656.

Singed

  • Bazowe HP zmniejszone z 610 do 580.
  • Bazowy pancerz zmniejszony z 37 do 34.

Sona

  • Hymn of Valor (Q), Aria of Perseverance (W), Song of Celerity (E)
    • Zwiększono koszt many o 25.
      • Q: z 50/55/60/65/70 do 75/80/85/90/95;
      • W: z 80/85/90/95/100 do 105/110/115/120/125;
      • E: z 65 do 90.
    • Zwraca 30 many, jeśli aura obejmuje również sojusznika.

Soraka

  • Statystyki podstawowe
    • Bazowe zdrowie zwiększone z 529,04 do 535.
    • Zdrowie na poziom zmniejszone z 78 do 74.
    • Mana zwiększona z 350,8 do 375.
    • Mana na poziom zmniejszona z 60 do 40.
    • Bazowe AD zmniejszone z 50,04 do 50.
  • Starcall (Q)
    • Uzdrowienie dla Soraki zmniejszone z 60/80/100/120/140 (+50% AP)] do 40/50/60/70/80 (+30% AP).
    • Czas trwania uzdrowienia w czasie z Rejuvenation zmniejszony z 5 sekund do 2,5 sekundy.
      • Czas ten odpowiada buffowi czasu trwania prędkości ruchu.
    • Bonusowa prędkość ruchu zmniejszona z 15/20/25/30/35% do 10/12,5/15/17,5/20%.
    • Koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 do 60/65/70/75/80.
  • Astral Infusion (W)
    • Uzdrowienie zwiększone z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220.
    • [Nowość] Jeśli rzucone podczas efektu Rejuvenation, maksymalny koszt zdrowia zostanie zredukowany o 40/55/70/85/100%.

Sylas

  • Chain Lash (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 40/60/80/100/120.

Talon

  • Blade’s End (pasyw)
    • Działa na duże stwory. Zadaje 120% obrażeń.

Udyr 

  • Od teraz zyskuje 5% swojego globalnego cooldownu za bazowy buff Cloud Drake’a (tj. czasu, kiedy może przełączać się pomiędzy formami).

Zed

  • Contempt for the Weak (pasyw)
    • Obrażenia względem stworów zwiększone z 50% do 100%.
    • Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 120/240/360 (na poziomach 1, 7, 17) do 200/350/500 (na poziomach 1, 7, 17).

Przedmioty

Bami Cinder, Cinderhulk, Sunfire Cape

  • [Nowość] Pożoga (Immolate): Co 10 sekund następny unieruchamiający czar zada [X% bonusowego HP] i tworzy wybuch, który również zada obrażenia dookoła bohatera.
  • Wartości zależą od przedmiotu:
    • Bami Cinder: [6-23 + 2%],
    • Sunfire Cape: [26-43 +5%],
    • Cinderhulk: [12-29 +4%].
  • Poprzedni efekt: Unikalne – Pożoga: Zadaje 5 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 50% więcej obrażeń stworom i potworom.

Runy

Hail of Blades

  • Przerwa między atakami zwiększona z 2 sekund do 3 sekund.
  • Cooldown poza atakami zwiększony z 4 sekund do 8 sekund w trakcie walki lub po niej.

Perfect Timing 

  • Przyznaje Stopwatch w 14 minucie (czas zmniejsza się o 2 minuty za każde zabójstwo lub asystę) z 10 minut.
  • Nie skraca już czasu odnowienia Anioła Stróża, Kamiennej Płyty Gargulca ani Klepsydry Zhonyi o 15%.
  • Koszt Stopwatch zwiększony z 600 złota do 650 złota.

Phase Rush

  • Przerwa między atakami zwiększona z 3 sekund do 4 sekund.
  • Prędkość ruchu dla postaci melee zwiększona z 25-40% do 30-50%.

Unflinching 

  • Teraz poprawnie przyznaje 10% odporności na spowolnienia za każdy odnawiający się czar przywoływacza.

Czary przywoływacza

Exhaust

  • Czas trwania zwiększony z 2,5 sekundy do 3 sekund.
  • Teraz pokazuje, ile obrażeń zmniejsza.

Naprawione błędy

  • W — Krystalizacja Drapieżnej Anivii używa teraz tekstur poprawnej skórki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zmniejszenie obrażeń Dr. Mundo nie działało w trybie ARAM.
  • Wskaźniki wykończenia Pyke’a, Cho’Gatha i Urgota teraz poprawnie się pojawiają i są odpowiednio widoczne.
  • W — Nur w Upiorne Wody PROJEKTU: Pyke’a znowu sprawia, że na ekranie pojawia się nakładka interfejsu PROJEKTU.
  • Nakładka interfejsu R — Strzału w Dziesiątkę Cybernetycznej Caitlyn teraz poprawnie pojawia się, kiedy używa ona tej umiejętności.
  • Interfejs R — Godziny Sądu PROJEKTU: Vayne nie znika już przedwcześnie.
  • Usunięcie znajomego, zostanie usuniętym przez kogoś innego lub zostanie zablokowanym przez kogoś nie będzie już psuło panelu społeczności ani okna czatu.
  • Sett teraz poprawnie staje się niepowstrzymany i przygważdża Tahma Kencha, gdy używa R — Końca Przedstawienia, kiedy Tahm Kench używa W — Pożarcia.
  • Zaatakowanie nieujawnionej R — Trującej Pułapki Teemo za pomocą Glewii Umbry teraz zawsze zada potrójne obrażenia.
  • R — Oszałamiający Pokaz Talentu Qiyany nie przerywa już animacji / umiejętności niepowstrzymanych bohaterów, gdy zostanie rzucony w rzece lub zaroślach.
  • E — Rozbijacz Twarzy Setta teraz będzie ogłuszał wrogów, tylko jeśli Sett złapie po jednym przeciwniku z każdej strony.
  • Gdy Qiyana używa R — Oszałamiającego Pokazu Talentu w kierunku ściany, która choć trochę znajduje się w polu działania W — Ściany Wichru Yasuo, nie powinna już z powodzeniem stworzyć wybuchu wokół wybranej ściany.
  • Bohaterowie nie będą już blokowali się w pozie przypominającej literę T do końca gry, jeśli zostaną zjedzeni przez Tahma Kencha używającego W — Pożarcia.
  • Wskaźnik czasu odnowienia umiejętności biernej — Królewskiego Przywileju Bojowego Bossa Qiyany nie jest już ledwo widoczny w zaroślach.
  • Umiejętności, które nie mogą obrać za cel sojuszników, nie będą aktywowały Opiekuna.
  • Każde użycie umiejętności przez Lee Sina teraz poprawnie liczy się na potrzeby Elektryzacji.
  • Wukong może teraz poprawnie użyć R — Cyklonu, nawet jeśli użył go na chwilę zanim zabito go za pomocą podrzucenia.
  • Q — Niszczyciel Skarbca Vi nie będzie już sprawiał, że jej następny atak podstawowy nie aktywuje run.