Czas poznać oficjalny opis patcha 10.4.
Zobacz też:
Nowe skórki
Skórki będą dostępne 20 lutego 2020 r.
Chromy
Blood Moon Katarina
Blood Moon Master Yi
Blood Moon Tryndamere
Aphelios – poprawki interfejsu
Zobacz też:
Modyfikacja sposobu obliczania
odporności na spowolnienia
Riot modyfikuje sposób kumulowania odporności na spowolnienia, żeby działało tak samo, jak kumulowanie nieustępliwości. Odporność na spowolnienia będzie się kumulowała multiplikatywnie, a nie liniowo. Teraz na przykład dwa efekty zapewniające 30% odporności na spowolnienia będą łącznie zmniejszały spowolnienia o 51%, a nie o 60%.
Zmiany balansu
Amumu
- Bandage Toss (Q)
- Prędkość dasha zwiększona z 1350 do 1800.
- Curse of the Sad Mummy (R)
- Teraz zatrzymuje także dashe.
- Cooldown zmniejszony ze 150/130/110 sekund do 130/115/100 sekund.
Aphelios
- Gracze widzą teraz obie bronie używane przez Apheliosa, ponieważ ich ikony są wyświetlane obok jego paska zdrowia.
- Calibrum
- Aphelios nie resetuje już swojego ataku podstawowego tuż po zużyciu oznaczenia (jego atak wciąż resetuje się na potrzeby zaatakowania oznaczonego wroga).
- Crescendum
- Wskaźniki zasięgu działek Apheliosa wyświetlają się wrogom jako czerwone, gdy działka są nieaktywne.
- Liczba ataków wieżyczki zmniejszona z 4 do 3.
- Wytrzymałość działek w przypadku bohaterów walczących z dystansu podstawowe ataki z dystansu: zadają 3 punkty obrażeń zamiast 2 (działka mają 6 punktów zdrowia).
- Wytrzymałość działek w przypadku ataków obszarowych ataki obszarowe: zadają 4 punkty obrażeń zamiast 2 (działka mają 6 punktów zdrowia).
- Naprawiony błąd związany z działkami działka Apheliosa nie niszczą się już czasami, gdy zostaną zaktywowane.
- Moonlight Vigil (R)
- Zasięg zwiększony z 1300 do 1600.
Aurelion Sol
- Celestial Expansion (W)
- Aktywne użycie: obrażenia gwiazd zmniejszone z 50% do 40%.
Caitlyn
- Dodatkowa prędkość ataku na 1. poziomie zwiększona z 10% do 20%.
Darius
- Hemorrhage (pasyw)
- Krwawienie zadaje 120% obrażeń potworom.
- Decimate (Q)
- Uzdrowienie działa na potworach.
Diana
- Moonsilver Blade (pasyw)
- Obrażenia względem stworów zwiększone do 150%.
Garen (bruiser)
- Decisive Strike (Q)
- Przelicznik AD zwiększony z 40% do 50%.
- Courage (W)
- Przy maksymalnej liczbie stacków Garen otrzymuje 10% więcej pancerza i odporności na magię.
- Wartość tarczy zmieniona z 10% maksymalnego zdrowia na 70/95/120/145/170 (+20% bonusowego zdrowia).
- Judgment (E)
- Zadaje 150% obrażeń potworom.
Gnar
- Mega-Gnar – statystyki podstawowe
- Prędkość ruchu zwiększona z 325 do 335.
- Hyper (W jako Mini-Gnar)
- Maksymalne obrażenia względem stworów zwiększone ze 100/150/200/250/300 do 300.
- GNAR! (R)
- Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 20% do 50%.
- Przelicznik AP zwiększony z 50% do 100%.
Jayce
- Mana zwiększona z 357,2 do 375.
- Mana na poziom zwiększona z 37 do 45.
- To the Skies! (Q)
- Obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185/220 do 55/95/135/175/215/255.
Lux
- Light Binding (Q)
- Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260.
- Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 sekund do 11/10,5/10/9,5/9 sekund.
- Przelicznik AP zmniejszony z 70% do 60%.
- Final Spark (R)
- Lux może używać Flasha podczas castowania ulta.
Mordekaiser
- Darkness Rise (pasyw)
- Obrażenia względem stworów zwiększone z 15-100 do 25-120.
Rammus
- Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,625 do 0,656.
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,625 do 0,656.
Singed
- Bazowe HP zmniejszone z 610 do 580.
- Bazowy pancerz zmniejszony z 37 do 34.
Sona
- Hymn of Valor (Q), Aria of Perseverance (W), Song of Celerity (E)
- Zwiększono koszt many o 25.
- Q: z 50/55/60/65/70 do 75/80/85/90/95;
- W: z 80/85/90/95/100 do 105/110/115/120/125;
- E: z 65 do 90.
- Zwraca 30 many, jeśli aura obejmuje również sojusznika.
- Zwiększono koszt many o 25.
Soraka
- Statystyki podstawowe
- Bazowe zdrowie zwiększone z 529,04 do 535.
- Zdrowie na poziom zmniejszone z 78 do 74.
- Mana zwiększona z 350,8 do 375.
- Mana na poziom zmniejszona z 60 do 40.
- Bazowe AD zmniejszone z 50,04 do 50.
- Starcall (Q)
- Uzdrowienie dla Soraki zmniejszone z 60/80/100/120/140 (+50% AP)] do 40/50/60/70/80 (+30% AP).
- Czas trwania uzdrowienia w czasie z Rejuvenation zmniejszony z 5 sekund do 2,5 sekundy.
- Czas ten odpowiada buffowi czasu trwania prędkości ruchu.
- Bonusowa prędkość ruchu zmniejszona z 15/20/25/30/35% do 10/12,5/15/17,5/20%.
- Koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 do 60/65/70/75/80.
- Astral Infusion (W)
- Uzdrowienie zwiększone z 80/110/140/170/200 do 80/115/150/185/220.
- [Nowość] Jeśli rzucone podczas efektu Rejuvenation, maksymalny koszt zdrowia zostanie zredukowany o 40/55/70/85/100%.
Sylas
- Chain Lash (Q)
- Obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 40/60/80/100/120.
Talon
- Blade’s End (pasyw)
- Działa na duże stwory. Zadaje 120% obrażeń.
Udyr
- Od teraz zyskuje 5% swojego globalnego cooldownu za bazowy buff Cloud Drake’a (tj. czasu, kiedy może przełączać się pomiędzy formami).
Zed
- Contempt for the Weak (pasyw)
- Obrażenia względem stworów zwiększone z 50% do 100%.
- Maksymalne obrażenia zadawane stworom zwiększone z 120/240/360 (na poziomach 1, 7, 17) do 200/350/500 (na poziomach 1, 7, 17).
Przedmioty
Bami Cinder, Cinderhulk, Sunfire Cape
- [Nowość] Pożoga (Immolate): Co 10 sekund następny unieruchamiający czar zada [X% bonusowego HP] i tworzy wybuch, który również zada obrażenia dookoła bohatera.
- Wartości zależą od przedmiotu:
- Bami Cinder: [6-23 + 2%],
- Sunfire Cape: [26-43 +5%],
- Cinderhulk: [12-29 +4%].
- Poprzedni efekt: Unikalne – Pożoga: Zadaje 5 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 50% więcej obrażeń stworom i potworom.
Runy
Hail of Blades
- Przerwa między atakami zwiększona z 2 sekund do 3 sekund.
- Cooldown poza atakami zwiększony z 4 sekund do 8 sekund w trakcie walki lub po niej.
Perfect Timing
- Przyznaje Stopwatch w 14 minucie (czas zmniejsza się o 2 minuty za każde zabójstwo lub asystę) z 10 minut.
- Nie skraca już czasu odnowienia Anioła Stróża, Kamiennej Płyty Gargulca ani Klepsydry Zhonyi o 15%.
- Koszt Stopwatch zwiększony z 600 złota do 650 złota.
Phase Rush
- Przerwa między atakami zwiększona z 3 sekund do 4 sekund.
- Prędkość ruchu dla postaci melee zwiększona z 25-40% do 30-50%.
Unflinching
- Teraz poprawnie przyznaje 10% odporności na spowolnienia za każdy odnawiający się czar przywoływacza.
Czary przywoływacza
Exhaust
- Czas trwania zwiększony z 2,5 sekundy do 3 sekund.
- Teraz pokazuje, ile obrażeń zmniejsza.
Naprawione błędy
- W — Krystalizacja Drapieżnej Anivii używa teraz tekstur poprawnej skórki.
- Naprawiono błąd powodujący, że zmniejszenie obrażeń Dr. Mundo nie działało w trybie ARAM.
- Wskaźniki wykończenia Pyke’a, Cho’Gatha i Urgota teraz poprawnie się pojawiają i są odpowiednio widoczne.
- W — Nur w Upiorne Wody PROJEKTU: Pyke’a znowu sprawia, że na ekranie pojawia się nakładka interfejsu PROJEKTU.
- Nakładka interfejsu R — Strzału w Dziesiątkę Cybernetycznej Caitlyn teraz poprawnie pojawia się, kiedy używa ona tej umiejętności.
- Interfejs R — Godziny Sądu PROJEKTU: Vayne nie znika już przedwcześnie.
- Usunięcie znajomego, zostanie usuniętym przez kogoś innego lub zostanie zablokowanym przez kogoś nie będzie już psuło panelu społeczności ani okna czatu.
- Sett teraz poprawnie staje się niepowstrzymany i przygważdża Tahma Kencha, gdy używa R — Końca Przedstawienia, kiedy Tahm Kench używa W — Pożarcia.
- Zaatakowanie nieujawnionej R — Trującej Pułapki Teemo za pomocą Glewii Umbry teraz zawsze zada potrójne obrażenia.
- R — Oszałamiający Pokaz Talentu Qiyany nie przerywa już animacji / umiejętności niepowstrzymanych bohaterów, gdy zostanie rzucony w rzece lub zaroślach.
- E — Rozbijacz Twarzy Setta teraz będzie ogłuszał wrogów, tylko jeśli Sett złapie po jednym przeciwniku z każdej strony.
- Gdy Qiyana używa R — Oszałamiającego Pokazu Talentu w kierunku ściany, która choć trochę znajduje się w polu działania W — Ściany Wichru Yasuo, nie powinna już z powodzeniem stworzyć wybuchu wokół wybranej ściany.
- Bohaterowie nie będą już blokowali się w pozie przypominającej literę T do końca gry, jeśli zostaną zjedzeni przez Tahma Kencha używającego W — Pożarcia.
- Wskaźnik czasu odnowienia umiejętności biernej — Królewskiego Przywileju Bojowego Bossa Qiyany nie jest już ledwo widoczny w zaroślach.
- Umiejętności, które nie mogą obrać za cel sojuszników, nie będą aktywowały Opiekuna.
- Każde użycie umiejętności przez Lee Sina teraz poprawnie liczy się na potrzeby Elektryzacji.
- Wukong może teraz poprawnie użyć R — Cyklonu, nawet jeśli użył go na chwilę zanim zabito go za pomocą podrzucenia.
- Q — Niszczyciel Skarbca Vi nie będzie już sprawiał, że jej następny atak podstawowy nie aktywuje run.