Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 10.3

Patch 10.3 trafia na serwery live! Co zmieni się w TFT?

Zobacz też:

Ogólne

  • Ze Skalniaków będą wypadać teraz co najmniej 2 kule z łupami, a nie 1.
  • Dotknięcie granicy pierścienia blokującego podczas rundy z karuzelą już nie będzie teleportować was na jego środek.
  • Szpatułki już nie będą pojawiać się podczas rundy z karuzelą.
  • Zmodyfikowano częstotliwości wypadania poszczególnych przedmiotów ze złotych kul. Więcej złota, więcej Szpatułek, mniej bohaterów.
  • Nowy, wyjątkowy dźwięk będzie towarzyszył zdjęciu bohatera z karuzeli. Koniec ze zgadywaniem i mrużeniem oczu, żeby dowiedzieć się, czy wy zgarnęliście tego Volibeara z Wygiętym Łukiem, czy był to ten wredny Kretonur.

Klasy i żywioły

Assassin

  • 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
  • 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.

Light

  • 3 jednostki: prędkość ataku zwiększona z 15% do 20%.
  • 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
  • 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.
  • Uzdrowienie przy śmierci sojusznika zmniejszone z 25% do 20%.

Lunar

  • Siła umiejętności zwiększona z 10% do 15%.

Shadow

  • 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.

Postacie

Annie

  • Zdrowie Tibbersa zmienione z 2000 na 1600/2200/3000.
  • Prędkość ataku zwiększona z 0,6 do 0,65.

Braum

  • Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90% do 80/85/90%.

Dr Mundo

  • Bazowe HP zwiększone z 750 do 800.

Janna

  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.

Jax

  • Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 150/300/550.

Kog’Maw

  • Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.

LeBlanc

  • Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.

Lucian

  • Obrażenia zwiększone z 25/30/50% do 30/40/50%.
  • Podstawowa liczba strzałów umiejętności zwiększona z 10 do 12.

Lux

  • Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.

Master Yi

  • Prędkość ataku zwiększona z 1 do 1,1.

Nocturne

  • Bazowe AD zwiększone z 55 do 60.

Olaf

  • Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.

Ornn

  • Szansa na to, że przeciwnik pod wpływem umiejętności Ornna zostanie trafiony krytycznie, zwiększona z 20% do 25%.
  • Czas działania osłabienia umiejętności zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.

Rek’Sai

  • Pancerz zwiększony z 30 do 35.

Vayne

  • Prędkość ataku zmniejszona z 0,75 do 0,7.

Yasuo

  • Początkowa mana/całkowita mana zmniejszona z 0/100 do 0/85.

Yorick

  • Zdrowie zwiększone z 800 do 850.
  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 500/700/2000.
  • Początkowa mana/całkowita mana zwiększona z 0/75 do 0/85.

Zed

  • Mana zwiększona z 50/150 do 75/150.

Przedmioty

Infinity Edge

  • Obrażenia trafienia krytycznego zmniejszone ze 125% do 100%.

Ionic Spark

  • Mana zwiększona z 200% do 225%.

Luden’s Echo

  • Zmieniono obrażenia ze 125/175/250 na 150/175/225.

Spatula

  • Nie pojawia się już na karuzeli (w zamian zwiększono szansę na wypadnięcie z rund PvP).

Statikk Shiv

  • Obrażenia magiczne zwiększone z 80 do 85.

Naprawione błędy

  • Efekt Determinacji Tytana już nie jest multiplikatywny.
  • Piekło już nie powinno aktywować tarcz magii takich jak Szpon Pułapka.
  • Żywy Pocisk Kog’Mawa już nie może trafiać jednostek niemożliwych do obrania za cel.
  • Umiejętności LeBlanc i Yasuo teraz poprawnie zadają obrażenia bohaterom posiadającym Żywe Srebro.
  • Karma może teraz używać tarczy na jednostkach niemożliwych do obrania za cel (dzięki Zefirowi lub Złączonym Duszom) i nawiązywać z nimi więź.