Patch 10.3 trafia na serwery live! Co zmieni się w TFT?
Zobacz też:
Ogólne
- Ze Skalniaków będą wypadać teraz co najmniej 2 kule z łupami, a nie 1.
- Dotknięcie granicy pierścienia blokującego podczas rundy z karuzelą już nie będzie teleportować was na jego środek.
- Szpatułki już nie będą pojawiać się podczas rundy z karuzelą.
- Zmodyfikowano częstotliwości wypadania poszczególnych przedmiotów ze złotych kul. Więcej złota, więcej Szpatułek, mniej bohaterów.
- Nowy, wyjątkowy dźwięk będzie towarzyszył zdjęciu bohatera z karuzeli. Koniec ze zgadywaniem i mrużeniem oczu, żeby dowiedzieć się, czy wy zgarnęliście tego Volibeara z Wygiętym Łukiem, czy był to ten wredny Kretonur.
Klasy i żywioły
Assassin
- 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
- 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.
Light
- 3 jednostki: prędkość ataku zwiększona z 15% do 20%.
- 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
- 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.
- Uzdrowienie przy śmierci sojusznika zmniejszone z 25% do 20%.
Lunar
- Siła umiejętności zwiększona z 10% do 15%.
Shadow
- 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.
Postacie
Annie
- Zdrowie Tibbersa zmienione z 2000 na 1600/2200/3000.
- Prędkość ataku zwiększona z 0,6 do 0,65.
Braum
- Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90% do 80/85/90%.
Dr Mundo
- Bazowe HP zwiększone z 750 do 800.
Janna
- Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.
Jax
- Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 150/300/550.
Kog’Maw
- Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.
LeBlanc
- Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.
Lucian
- Obrażenia zwiększone z 25/30/50% do 30/40/50%.
- Podstawowa liczba strzałów umiejętności zwiększona z 10 do 12.
Lux
- Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.
Master Yi
- Prędkość ataku zwiększona z 1 do 1,1.
Nocturne
- Bazowe AD zwiększone z 55 do 60.
Olaf
- Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.
Ornn
- Szansa na to, że przeciwnik pod wpływem umiejętności Ornna zostanie trafiony krytycznie, zwiększona z 20% do 25%.
- Czas działania osłabienia umiejętności zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.
Rek’Sai
- Pancerz zwiększony z 30 do 35.
Vayne
- Prędkość ataku zmniejszona z 0,75 do 0,7.
Yasuo
- Początkowa mana/całkowita mana zmniejszona z 0/100 do 0/85.
Yorick
- Zdrowie zwiększone z 800 do 850.
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 500/700/2000.
- Początkowa mana/całkowita mana zwiększona z 0/75 do 0/85.
Zed
- Mana zwiększona z 50/150 do 75/150.
Przedmioty
Infinity Edge
- Obrażenia trafienia krytycznego zmniejszone ze 125% do 100%.
Ionic Spark
- Mana zwiększona z 200% do 225%.
Luden’s Echo
- Zmieniono obrażenia ze 125/175/250 na 150/175/225.
Spatula
- Nie pojawia się już na karuzeli (w zamian zwiększono szansę na wypadnięcie z rund PvP).
Statikk Shiv
- Obrażenia magiczne zwiększone z 80 do 85.
Naprawione błędy
- Efekt Determinacji Tytana już nie jest multiplikatywny.
- Piekło już nie powinno aktywować tarcz magii takich jak Szpon Pułapka.
- Żywy Pocisk Kog’Mawa już nie może trafiać jednostek niemożliwych do obrania za cel.
- Umiejętności LeBlanc i Yasuo teraz poprawnie zadają obrażenia bohaterom posiadającym Żywe Srebro.
- Karma może teraz używać tarczy na jednostkach niemożliwych do obrania za cel (dzięki Zefirowi lub Złączonym Duszom) i nawiązywać z nimi więź.