League of Legends r.

Opis patcha 10.3

Czas poznać oficjalną wersję zmian w patchu 10.3.

Zobacz też:

True Damage Senna – edycja prestiżowa

100 Punktów Prestiżu

Skórka będzie dostępna 6 lutego.

Heartseeker Jinx, Heartseeker Yuumi

1350 RP

Skórki będą dostępne 6 lutego.

Heartseeker Jinx – chromy

Heartseeker Yuumi – chromy

Dragonslayer Trundle – poprawki modelu

Nowa wersja:

Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):

Aktualizacje VFX Annie i Nautilusa

Nowe skórki: Sweetheart Jinx i Yuumi, prestiżowa edycja True Damage Senny

Zmiany balansu

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
  • Twilight Shroud (W)
    • Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
  • Perfect Execution (R)
    • Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
    • Zasięg R1: 675.
    • Dystans dasha R1: 675-825 zależnie od odległości od wroga.

Aphelios

  • Zasięg użycia oznaczenia Calibrum: nieskończony ⇒ 1800.

Azir

  • Bazowa mana zwiększona z 438 do 480.
  • Emperor’s Divide (R)
    • Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5/6/7 ⇒ 6/7/8.

Corki

  • Special Delivery (W – wzmocnione)
    • Obrażenia na sekundę: 7,5-25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5-25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
    • Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.
    • Teraz spowalnia wrogów, którzy zostali bezpośrednio trafieni i odrzuceni na bok, na 1,5 sekundy.

Diana

  • Podstawowa mana: 420 ⇒ 375.
  • Pale Cascade (W)
    • Obrażenia: 22/34/46/58/70 ⇒ 18/30/42/54/66.

Ekko 

  • Z-Drive Resonance  (pasyw)
    • Obrażenia dla stworów: 200% ⇒ 150%.

Ezreal

  • Mana na poziom: 42 ⇒ 50.
  • Prędkość ataku na poziom: 1,5% ⇒ 2,5%.

Galio

  • Winds of War (Q)
    • Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
    • Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Obrażenia: 60/100/140/180/220 ⇒ 60/95/130/165/200.
  • Zenith Blade (E)
    • Obrażenia: 60/100/140/180/220 ⇒ 50/90/130/170/210.

Lucian

  • Bugfix: drugie trafienie z pasywu nie zadaje już pełnych obrażeń z trafienia krytycznego.

Miss Fortune

  • Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.

Rumble

  • Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61.
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31.
  • Scrap Shield (W)
    • Prędkość ruchu: 20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60 po wzmocnieniu) ⇒ 15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% po wzmocnieniu).
    • Tarcza: 80/110/140/170/200 ⇒ 60/95/130/165/200.

Sejuani

  • Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
  • Fury of the North (pasyw)
    • Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.

Senna 

  • Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
  • Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
  • Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
  • [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.

Sett

  • Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
  • Haymaker (W)
    • Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 sekund.
    • Obrażenia podstawowe: 90/125/160/195/230 ⇒ 90/120/150/180/210.

Sona 

  • Song of Celerity (E)
    • Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
    • Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
    • [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
  • You and Me! (W)
    • Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
  • Zoomies! (E)
    • Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/94/118/142/166/190 (+40% AP).

XP w jungli

Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP

ARAM

Nerfy

  • Janna: +10% otrzymywanych obrażeń, -8% siły tarcz ⇒ +10% otrzymywanych obrażeń, -10% siły tarcz, -10% leczenia
  • Maokai: -12% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń
  • Nami: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
  • Singed: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
  • Sylas: +5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
  • Teemo: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5 otrzymywanych obrażeń
  • Trundle: brak zmian ⇒ -10% leczenia
  • Ziggs: -15% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń

Buffy

  • Aatrox: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Azir: +5% zadawanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń
  • Bard: +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Elise: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Evelynn: +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Jax: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Kassadin: brak zmian ⇒ -10% otrzymywanych obrażeń
  • LeBlanc: +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
  • Leona: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ Brak zmian
  • Poppy: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
  • Qiyana: +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Tryndamere: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
  • Urgot: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian

Naprawione błędy

  • Zminimalizowano rozciąganie się szyi na modelu Lee Sina Zwiastuna Nocy (Prestiżowej Edycji) podczas wielu animacji (animacja bezczynności nr 1, animacja bezczynności nr 2 i animacja biegania).
  • Efekt bierny Potęgi Zniszczonego Króla (ulepszenie Ornna) już nie kumuluje się z efektem biernym Ostrza Zniszczonego Króla.
  • Czas odnowienia R — Działa Rtęciowego/Młota Rtęciowego Jayce’a jest teraz poprawnie skracany o 10%, kiedy posiada on wzmocnienie Podniebnego Smoka.
  • Wroga drużyna nie widzi ani nie słyszy już efektów wizualnych i dźwiękowych Duszy Piekielnego Smoka przez mgłę wojny.
  • Czas działania ogłuszenia umiejętności biernej — Wstrząsających Uderzeń Brauma jest teraz poprawnie skracany przez nieustępliwość.
  • Jeżeli Sett nie zainwestował żadnego punktu w W — Sierpowego, E — Próba Ducha Illaoi teraz będzie poprawnie wyciągać z niego Nośnik.
  • Efekty dźwiękowe PROJEKTU: Jinx już nie są głośniejsze od efektów dźwiękowych jej innych skórek.
  • R — Koniec Przedstawienia Setta nie może już przygwoździć Mordekaisera, gdy ten używa R — Wymiaru Śmierci.
  • Wskaźniki zasięgu umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika i R — Zewu Łowów Rengara Strażnika Pustyni już nie pulsują w sposób, który sprawia, że ich rozmiar czasami się zmienia.
  • Yuumi już nie blokuje się w R — Wymiarze Śmierci sojuszniczego Mordekaisera, gdy używa na nim W — Ty i Ja!, kiedy ten jest wskrzeszany przez R — Chronoskok Zileana.
  • E — Świetlista Osobliwość Lux już nie może ujawniać obszarów poza swoim zasięgiem działania.
  • Bohaterowie już nie mogą podczas jednej rotacji wielokrotnie aktywować Uścisku Nieumarłego zapewnionego przez Prototyp: Wszechkamień.
  • Sztylety z umiejętności biernej — Złowieszczej Stali Katariny już nie dają 2 ładunków Zdobywcy za każdy trafiony cel; teraz ta umiejętność daje 2 ładunki za zadanie obrażeń, niezależnie od liczby trafionych celów.
  • Katarina już nie będzie próbowała wykonać ataku podstawowego na swoim ostatnim celu po użyciu E — Shunpo, chyba że będzie miała go w swoim zasięgu ataku.
  • Q — Rozstrzygające Uderzenie Garena już nie anuluje się w trakcie ataku, gdy jego cel teleportuje się hen daleko.
  • Martwy punkt w pobliżu północnej ściany niedaleko wejścia do dolnej dżungli po czerwonej stronie został naprawiony i teraz pułapki, zwierzątka, bohaterowie itd. są widoczni dla graczy będących w rzece.
  • Umiejętności bohaterów, które nakładają efekty przy trafieniu, teraz poprawnie generują ładunki energii na potrzeby przedmiotów z UNIKALNYM biernym efektem Naładowania oraz na potrzeby run działających na tej samej zasadzie.
  • Bohaterowie z podwójnymi ataki teraz będą otrzymywać taką liczbę ładunków energii z UNIKALNEGO biernego efektu Naładowania, jaką powinni otrzymać za wykonanie dwóch ataków.
  • Martwi bohaterowie już nie będą przyciągać uwagi wież.
  • Bohaterowie oślepieni Q — Oślepiającą Strzałką nie mogą już zadawać swoim wrogom trafień krytycznych ani wzmocnionych obrażeń.
  • Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności Mordekaisera teraz poprawnie zadaje obrażenia wrogom, tylko gdy jest aktywna.
  • Baron Nashor już nie zadaje obrażeń ani nie daje wizji na terenie wokół siebie dla graczy za jego legowiskiem, którzy wcześniej nie mieli na nim wizji.
  • Zniszczenie wieży lub płyty opancerzenia wieży za pomocą Herolda teraz daje graczom odpowiednią ilość złota, nawet jeżeli są dalej od wieży niż wynosi zasięg przyznawania złota.