Czas poznać oficjalną wersję zmian w patchu 10.3.
Zobacz też:
True Damage Senna – edycja prestiżowa
100 Punktów Prestiżu
Skórka będzie dostępna 6 lutego.
Heartseeker Jinx, Heartseeker Yuumi
1350 RP
Skórki będą dostępne 6 lutego.
Heartseeker Jinx – chromy
Heartseeker Yuumi – chromy
Dragonslayer Trundle – poprawki modelu
Nowa wersja:
Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):
Aktualizacje VFX Annie i Nautilusa
Nowe skórki: Sweetheart Jinx i Yuumi, prestiżowa edycja True Damage Senny
Zmiany balansu
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
- Twilight Shroud (W)
- Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
- Perfect Execution (R)
- Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
- Zasięg R1: 675.
- Dystans dasha R1: 675-825 zależnie od odległości od wroga.
Aphelios
- Zasięg użycia oznaczenia Calibrum: nieskończony ⇒ 1800.
Azir
- Bazowa mana zwiększona z 438 do 480.
- Emperor’s Divide (R)
- Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5/6/7 ⇒ 6/7/8.
Corki
- Special Delivery (W – wzmocnione)
- Obrażenia na sekundę: 7,5-25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5-25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
- Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.
- Teraz spowalnia wrogów, którzy zostali bezpośrednio trafieni i odrzuceni na bok, na 1,5 sekundy.
Diana
- Podstawowa mana: 420 ⇒ 375.
- Pale Cascade (W)
- Obrażenia: 22/34/46/58/70 ⇒ 18/30/42/54/66.
Ekko
- Z-Drive Resonance (pasyw)
- Obrażenia dla stworów: 200% ⇒ 150%.
Ezreal
- Mana na poziom: 42 ⇒ 50.
- Prędkość ataku na poziom: 1,5% ⇒ 2,5%.
Galio
- Winds of War (Q)
- Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
- Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.
Leona
- Eclipse (W)
- Obrażenia: 60/100/140/180/220 ⇒ 60/95/130/165/200.
- Zenith Blade (E)
- Obrażenia: 60/100/140/180/220 ⇒ 50/90/130/170/210.
Lucian
- Bugfix: drugie trafienie z pasywu nie zadaje już pełnych obrażeń z trafienia krytycznego.
Miss Fortune
- Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.
Rumble
- Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61.
- Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31.
- Scrap Shield (W)
- Prędkość ruchu: 20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60 po wzmocnieniu) ⇒ 15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% po wzmocnieniu).
- Tarcza: 80/110/140/170/200 ⇒ 60/95/130/165/200.
Sejuani
- Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
- Fury of the North (pasyw)
- Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.
Senna
- Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
- Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
- Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
- [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.
Sett
- Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
- Haymaker (W)
- Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 sekund.
- Obrażenia podstawowe: 90/125/160/195/230 ⇒ 90/120/150/180/210.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
- Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
- [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
- You and Me! (W)
- Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
- Zoomies! (E)
- Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/94/118/142/166/190 (+40% AP).
XP w jungli
Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP
ARAM
Nerfy
- Janna: +10% otrzymywanych obrażeń, -8% siły tarcz ⇒ +10% otrzymywanych obrażeń, -10% siły tarcz, -10% leczenia
- Maokai: -12% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +12% otrzymywanych obrażeń
- Nami: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
- Singed: brak zmian ⇒ -5% zadawanych obrażeń
- Sylas: +5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
- Teemo: -12% zadawanych obrażeń ⇒ -10% zadawanych obrażeń, +5 otrzymywanych obrażeń
- Trundle: brak zmian ⇒ -10% leczenia
- Ziggs: -15% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń ⇒ -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
Buffy
- Aatrox: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Azir: +5% zadawanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń
- Bard: +8% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
- Elise: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Evelynn: +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
- Jax: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Kassadin: brak zmian ⇒ -10% otrzymywanych obrażeń
- LeBlanc: +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń ⇒ +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
- Leona: +5% otrzymywanych obrażeń ⇒ Brak zmian
- Poppy: brak zmian ⇒ -5% otrzymywanych obrażeń
- Qiyana: +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Tryndamere: +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń ⇒ +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
- Urgot: -5% zadawanych obrażeń ⇒ brak zmian
Naprawione błędy
- Zminimalizowano rozciąganie się szyi na modelu Lee Sina Zwiastuna Nocy (Prestiżowej Edycji) podczas wielu animacji (animacja bezczynności nr 1, animacja bezczynności nr 2 i animacja biegania).
- Efekt bierny Potęgi Zniszczonego Króla (ulepszenie Ornna) już nie kumuluje się z efektem biernym Ostrza Zniszczonego Króla.
- Czas odnowienia R — Działa Rtęciowego/Młota Rtęciowego Jayce’a jest teraz poprawnie skracany o 10%, kiedy posiada on wzmocnienie Podniebnego Smoka.
- Wroga drużyna nie widzi ani nie słyszy już efektów wizualnych i dźwiękowych Duszy Piekielnego Smoka przez mgłę wojny.
- Czas działania ogłuszenia umiejętności biernej — Wstrząsających Uderzeń Brauma jest teraz poprawnie skracany przez nieustępliwość.
- Jeżeli Sett nie zainwestował żadnego punktu w W — Sierpowego, E — Próba Ducha Illaoi teraz będzie poprawnie wyciągać z niego Nośnik.
- Efekty dźwiękowe PROJEKTU: Jinx już nie są głośniejsze od efektów dźwiękowych jej innych skórek.
- R — Koniec Przedstawienia Setta nie może już przygwoździć Mordekaisera, gdy ten używa R — Wymiaru Śmierci.
- Wskaźniki zasięgu umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika i R — Zewu Łowów Rengara Strażnika Pustyni już nie pulsują w sposób, który sprawia, że ich rozmiar czasami się zmienia.
- Yuumi już nie blokuje się w R — Wymiarze Śmierci sojuszniczego Mordekaisera, gdy używa na nim W — Ty i Ja!, kiedy ten jest wskrzeszany przez R — Chronoskok Zileana.
- E — Świetlista Osobliwość Lux już nie może ujawniać obszarów poza swoim zasięgiem działania.
- Bohaterowie już nie mogą podczas jednej rotacji wielokrotnie aktywować Uścisku Nieumarłego zapewnionego przez Prototyp: Wszechkamień.
- Sztylety z umiejętności biernej — Złowieszczej Stali Katariny już nie dają 2 ładunków Zdobywcy za każdy trafiony cel; teraz ta umiejętność daje 2 ładunki za zadanie obrażeń, niezależnie od liczby trafionych celów.
- Katarina już nie będzie próbowała wykonać ataku podstawowego na swoim ostatnim celu po użyciu E — Shunpo, chyba że będzie miała go w swoim zasięgu ataku.
- Q — Rozstrzygające Uderzenie Garena już nie anuluje się w trakcie ataku, gdy jego cel teleportuje się hen daleko.
- Martwy punkt w pobliżu północnej ściany niedaleko wejścia do dolnej dżungli po czerwonej stronie został naprawiony i teraz pułapki, zwierzątka, bohaterowie itd. są widoczni dla graczy będących w rzece.
- Umiejętności bohaterów, które nakładają efekty przy trafieniu, teraz poprawnie generują ładunki energii na potrzeby przedmiotów z UNIKALNYM biernym efektem Naładowania oraz na potrzeby run działających na tej samej zasadzie.
- Bohaterowie z podwójnymi ataki teraz będą otrzymywać taką liczbę ładunków energii z UNIKALNEGO biernego efektu Naładowania, jaką powinni otrzymać za wykonanie dwóch ataków.
- Martwi bohaterowie już nie będą przyciągać uwagi wież.
- Bohaterowie oślepieni Q — Oślepiającą Strzałką nie mogą już zadawać swoim wrogom trafień krytycznych ani wzmocnionych obrażeń.
- Umiejętność bierna — Nadejście Ciemności Mordekaisera teraz poprawnie zadaje obrażenia wrogom, tylko gdy jest aktywna.
- Baron Nashor już nie zadaje obrażeń ani nie daje wizji na terenie wokół siebie dla graczy za jego legowiskiem, którzy wcześniej nie mieli na nim wizji.
- Zniszczenie wieży lub płyty opancerzenia wieży za pomocą Herolda teraz daje graczom odpowiednią ilość złota, nawet jeżeli są dalej od wieży niż wynosi zasięg przyznawania złota.