Potyczki Taktyczne r.

Opis patcha 9.24 Teamfight Tactics

Patch 9.24 już jutro trafi na serwery live. Co w nim zobaczymy?

Nowa klasa i postacie

Nowa klasa: Soulbound. A w niej Senna i Lucian. A, no tak, do TFT dołącza też Amumu

Aktualizacja interfejsu

Aktualizacja interfejsu Teamfight Tactics

Klasy i żywioły

Berserker

  • (6) Teraz dodatkowo daje wszystkim berserkerom 25 pkt. obrażeń od ataku.

Chmury

  • Szansa na unik: 15/20/30% ⇒ 20/25/35%

Elektryczność

  • Obrażenia umiejętności: 70/250/500 pkt. ⇒ 100/300/500 pkt.

Piekło

  • Zaklęcia aktywują efekt cechy ⇒ Zaklęcia i trafienia krytyczne aktywują efekt cechy.
  • Dodatkowe obrażenia: 80/175/250% w ciągu 5 sek. ⇒ 70/120/180% w ciągu 4 sek.
  • Liczba podpalanych pól: 1/1/1 ⇒ 1/3/5.

Światło

  • Dodatkowa prędkość ataku: 10/20/35% ⇒ 15/25/35%.

Ocean

  • Regeneracja many: 15/35/60 pkt. ⇒ 15/30/60 pkt.

Zwiadowca

  • (2) Szansa na aktywowanie premii do prędkości ataku: 30% ⇒ 35%.
  • (4) Szansa na aktywowanie premii do prędkości ataku: 65% ⇒ 80%.
  • (6) 100% szansy na aktywowanie zwiększenia prędkości ataku o 2,5 raza.

Cień

  • Jako że Senna trafiła do gry, zmieniliśmy tę cechę, żeby działała nie z 2/4 bohaterami, a z 3/6 bohaterami, ponieważ z Senną zbyt łatwo byłoby uzyskać tę wyższą wymaganą liczbę bohaterów.
  • Cień daje teraz premie przy 3/6 bohaterach.
  • Bohaterowie cienia zyskują premię do obrażeń na 4 sek. Resetuje się ona, ilekroć wezmą udział w zabójstwie.
  • (3) +70% zadawanych obrażeń.
  • (6) +140% zadawanych obrażeń i premia resetuje się, gdy jakikolwiek bohater cienia weźmie udział w zabójstwie.

Przywoływacz

  • Dodatkowy czas trwania i zdrowie przywołanych jednostek: 40/100% ⇒ 30/120%.

Bohaterowie

Kategoria 1.

  • Wytrzymałość tarczy umiejętności Iverna: 200/350/500 pkt. ⇒ 200/300/400 pkt.
  • Leczenie Maokaia z umiejętności biernej: 100/175/250 pkt. ⇒ 100/150/200 pkt.
  • Leczenie Renektona z umiejętności: 150/250/350 pkt. ⇒ 150/225/300 pkt.

Kategoria 2.

  • Zasięg ataku Neeko: 2 pola ⇒ 3 pola.
  • Obrażenia od ataku Yasuo: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.

Kategoria 3.

  • Całkowita mana Aatroxa: 85 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Obrażenia od ataku Sivir: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Zasięg ataku Soraki: 2 pola ⇒ 3 pola.
  • Prędkość ataku Soraki: 0,65 jedn. ⇒ 0,7 jedn.

Kategoria 4.

  • Zdrowie Tibbersa Annie: 2200 pkt. ⇒ 2000 pkt.
  • Pancerz Tibbersa Annie: 40 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Branda: 250/325/400 pkt. ⇒ 225/300/600 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Malphite’a: 125/200/275 pkt. ⇒ 150/300/1000 pkt.
  • Zdrowie ghuli Yoricka: 600/1000/1400 pkt. ⇒ 600/1000/2000 pkt.

Kategoria 5.

  • Całkowita mana Tarica: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Singeda: 200/400/2000 pkt. ⇒ 150/300/2000 pkt.

Kategoria Lux

  • Lux powinna być bohaterką, która sprawi, że rozważycie możliwość zmienienia swojej kompozycji tylko dlatego, żeby znaleźć dla niej miejsce i się do niej dostosować, nawet jeśli nie jest częścią waszego aktualnego planu gry. To wzmocnienie popchnie ją w tym kierunku.
  • Całkowita mana Lux: 85 pkt. ⇒ 80 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Lux: 500/800/9999 pkt. ⇒ 600/900/9999 pkt.

Przedmioty

  • Widmowy Tancerz neguje teraz tylko dodatkowe obrażenia trafień krytycznych, zamiast pozwalać na uniknięcie całego ataku. Ta zmiana nie będzie zawarta w opisie Tancerza do patcha 10.1.
  • Zmniejszono prawdopodobieństwo wypadnięcia ze Smoka przedmiotów związanych z klasą.
  • Przywrócono możliwość wypadania niektórych przedmiotów ze Smoka/Herolda. Teraz ze Smoka/Herolda nie mogą wypaść jedynie Rękawice Złodzieja, Siła Natury i Kolosalna Hydra.
  • Obrażenia Pogromcy Olbrzymów: 8% maksymalnego zdrowia ⇒ 9% maksymalnego zdrowia.

Naprawione błędy

  • Naprawiono rankingowy błąd powodujący, że uzyskanie 0 PL za zajęcie czwartego miejsca kończyło się spadkiem do niższej dywizji. Za zajęcie 4. miejsca teraz zawsze będziecie dostawać co najmniej 1 PL.
  • Naprawiono opis umiejętności Taliyah — teraz mówi o tym, że obiera za cel losowego wroga. Informuje też o czasie działania ogłuszenia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że każda Lux poza świetlistą miała o 10 pkt. podstawowych obrażeń od ataku więcej niż powinna.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że dotarcie na swoje pole i wznowienie ataku zajmowało Yasuo za dużo czasu po zakończeniu jego R.
  • Naprawiono kilka porad wyświetlanych na ekranie wczytywania, żeby były bardziej… aktualne.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Walę na Oślep Twitcha przestawało działać po rzuceniu, jeśli bohater miał Huragan Runaana.
  • Naprawiono opis umiejętności Renektona, żeby mówił o tym, że zadaje ona obrażenia magiczne.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że tarcza Skarnera czasami nie znikała po skończonej rundzie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że piekielne pola pojawiały się, kiedy znikały rośliny Zyry.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że stałe nakładanie efektu czerwonego wzmocnienia albo Morellonomiconu przez więcej niż 10 sek. powodowało, iż zmniejszenie leczenia przestawało działać na cel.
  • Naprawiono błąd powodujący, że górskie pola czasami dawały dwukrotną premię do zdrowia.