Zobacz też:
Zmiany systemu dropienia
- Zmniejszona średnia liczba sztuk złota w zwykłych skrzyniach.
- Minimalnie zmniejszona średnia liczba sztuk złota w nadzwyczajnych skrzyniach.
- Nieco zmniejszona szansa na pojawienie się rzadkich skrzyń.
- Bohaterowie 4. kategorii już nie wypadają z nadzwyczajnych skrzyń.
- Nieco zwiększona szansa na wypadnięcie Pomocy Neeko ze wszystkich skrzyń.
Sparring Gloves – nowa linia przedmiotów
Teamfight Tactics (TFT) 9.19: dostępne przedmioty
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.19)
Komponent
Sparring Gloves
- +10% szansy na unik
- +10% szansy na trafienie krytyczne
- Kiedy przemienicie Rękawice Sparingowe w inny przedmiot, ich główne statystyki zmienią się na ofensywne (20% szansy na trafienie krytyczne) albo defensywne (20% szansy na unik). Rękawice Złodzieja i Rękawiczki będą jednak dawać zarówno szansę na trafienie krytyczne, jak i szansę na unik.
Przedmioty
Jeweled Gauntlet
Receptura: Sparring Gloves + Needlessly Large Rod
- Twoje umiejętności mogą zadać trafienie krytyczne.
Trap Claw
Receptura: Sparring Gloves + Giant’s Belt
- Na początku walki posiadacz tego przedmiotu zyskuje tarczę na umiejętności. Kiedy zostanie zniszczona, bohater, który ją zniszczył, zostanie ogłuszony.
Hand of Justice
Receptura: Sparring Gloves + Tear of the Goddess
- Na początku rundy posiadacz tego przedmiotu zyskuje albo zwiększenie obrażeń o 40%, albo efekt pozwalający na przywracanie sobie 40 pkt. zdrowia przy trafieniu.
Iceborn Gauntlet
Receptura: Sparring Gloves + Chain Vest
- Przy uniku tworzy rozszerzalny obszar zmniejszający prędkość ataku o 35%.
Mittens
Receptura: Sparring Gloves + Golden Spatula
- Postać wyposażona w ten przedmiot zyskuje pochodzenie Yordle. Otrzymuje dodatkowe 10% szans na trafienie krytyczne oraz 10% szans na unik.
Quicksilver
Receptura: Sparring Gloves + Negatron Cloak
- Kiedy na posiadacza tego przedmiotu zostanie nałożony efekt kontroli tłumu, ten się go pozbędzie. 5 sek. odnowienia.
Repeating Crossbow
Receptura: Sparring Gloves + Recurve Bow
- W momencie śmierci posiadacza przedmiot ten przeskakuje na sojuszniczego bohatera i daje dodatkowe 20% prędkości ataku i 20% szansy na trafienie krytyczne.
Thief’s Gloves
Receptura: Sparring Gloves + Sparring Gloves
- Ten przedmiot zajmuje wszystkie trzy miejsca na przedmioty. Na początku rundy posiadacz tego przedmiotu otrzymuje kopie dwóch losowych przedmiotów.
Deathblade
Receptura: B.F. Sword + B.F. Sword
- Po uzyskaniu zabójstwa lub asysty posiadacz tego przedmiotu zyskuje dodatkowe 15 pkt. obrażeń od ataku do końca walki (efekt ten kumuluje się w nieskończoność).
Giant Slayer
Receptura: B.F. Sword + Recurve Bow
- Ataki posiadacza tego przedmiotu zadają dodatkowe obrażenia nieuchronne w wysokości 5% maksymalnego zdrowia wroga.
Kai’Sa – nowa postać
Teamfight Tactics (TFT) 9.19: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.19)
- Ranger, Assassin, Void
- 5 sztuk złota
- Zdrowie: 700 pkt.
- Pancerz: 20 pkt.
- Obrażenia od ataku: 55 pkt.
- Prędkość ataku: 1,25 jedn.
- Początkowa mana/całkowita mana: 50/125 pkt.
- Umiejętność: Instynkt Zabójcy – Kai’Sa doskakuje do najdalszej wrogiej jednostki, osłaniając się tarczą o wytrzymałości 300/600/900 pkt. i zyskując 30%/60%/90% prędkości ataku na 3 sek.
Obrażenia dla gracza
- Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 2. kategorii: 2 pkt. ⇒ 1 pkt.
- Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 2. kategorii: 3 pkt. ⇒ 2 pkt.
- Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 1. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
- Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 2. kategorii: 5 pkt. ⇒ 4 pkt.
- Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 3. kategorii: 6 pkt. ⇒ 5 pkt.
Zmiany balansu
Przedmioty
Teamfight Tactics (TFT) 9.19: dostępne przedmioty
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.19)
Dragon’s Claw
- Odporność na obrażenia magiczne równa 83% ⇒ odporność na obrażenia magiczne równa 75%.
Frozen Heart
- Zmniejszenie prędkości ataku o 30% ⇒ zmniejszenie prędkości ataku o 35%.
Infinity Edge
- Zmiana receptury: Sparring Gloves + B.F. Sword.
- Statystyki: 20% szansy na trafienie krytyczne.
- Efekt: +150% obrażeń trafień krytycznych.
Rapid Firecannon
- Stary efekt:
“Podwaja zasięg ataku. Ataki nie mogą nie trafić”. - Nowy efekt:
“Podwaja zasięg ataku”.
Sword of the Divine
- Przedmiot usunięty.
Titanic Hydra
- Zadaje obrażenia rozpryskowe równe 10% maksymalnego zdrowia celu ⇒ zadaje obrażenia równe 3% maksymalnego zdrowia posiadacza tego przedmiotu celowi i sąsiadującym z nim wrogom znajdującym się za nim.
Zephyr
- Jego efekt jest teraz unikalny.
Klasy i pochodzenia
Teamfight Tactics (TFT) 9.19: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.19)
Assassin
- Zmienione wartości bonusu:
- Stare:
(3) +75% obrażeń trafień krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne,
(6) +150% obrażeń trafień krytycznych i 25% szansy na trafienie krytyczne,
(9) +225% obrażeń trafień krytycznych i 40% szansy na trafienie krytyczne. - Nowe:
(3) +75% obrażeń trafień krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne,
(6) +150% obrażeń trafień krytycznych i 20% szansy na trafienie krytyczne,
(9) +225% obrażeń trafień krytycznych i 30% szansy na trafienie krytyczne.
- Stare:
Dragon
- Odporność na magię: 83% ⇒ 75%.
Glacial
- Czas trwania stuna: 2 sekundy ⇒ 1,5 sekundy.
- Zmienione wartości bonusu:
- Stare:
2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
4 glaciali: 30% szans na zestunowanie,
6 glaciali: 45% szans na zestunowanie. - Nowe:
2 glaciali: 20% szans na zestunowanie,
4 glaciali: 33% szans na zestunowanie,
6 glaciali: 50% szans na zestunowanie.
- Stare:
Ninja
- Bonus 4 ninja zmieniony:
- wszyscy ninja otrzymują +70 ⇒ +80 obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
Noble
- Zwrot zdrowia: 25 ⇒ 30.
Ranger
- Bonus 2 rangerów zmieniony:
- 30% ⇒ 25% szans na podwojenie prędkości ataku na 3 sekundy.
Shapeshifter
- Bonus 6 shapeshifterów zmieniony:
- +120% ⇒ +100% maksymalnego zdrowia po transformacji.
Void
- Nowy efekt: “ataki podstawowe i umiejętności wybranych bohaterów pochodzenia Void zadają nieuchronne obrażenia”:
- dwie jednostki Void: jeden losowy bohater pochodzenia Void,
- cztery jednostki Void: wszyscy bohaterowie pochodzenia Void.
Yordle
- Zmieniono wartości bonusu.
- Stare:
3 yordli: 35% szans na unik,
6 yordli: 60% szans na unik. - Nowe:
3 yordli: 30% szans na unik,
6 yordli: 60% szans na unik,
9 yordli: 90% szans na unik.
- Stare:
Postacie
Teamfight Tactics (TFT) 9.19: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.19)
Akali
- Prędkość ataku Akali: 0,7 jedn. ⇒ 0,85 jedn.
Anivia
- Zdrowie: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
- Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,8 jedn.
- Początkowa mana/całkowita mana: 0/100 pkt. ⇒ 50/125 pkt.
- Cel umiejętności: losowy wróg ⇒ najdalszy wróg
Ashe
- Początkowa mana/całkowita mana Ashe: 0/100 pkt. ⇒ 0/125 pkt.
Blitzcrank
- Zdrowie Blitzcranka: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Obrażenia umiejętności Blitzcranka: 100/450/800 pkt. ⇒ 250/550/850 pkt.
Braum
- Początkowa mana/całkowita mana Brauma: 0/50 pkt. ⇒ 0/75 pkt.
Gnar
- Zdrowie Gnara: 750 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Zdrowie Gnara zyskiwane w momencie zmiany postaci: 300/600/900 pkt. ⇒ 250/450/650 pkt.
Jinx
- Prędkość ataku Jinx: 0,65 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
Kassadin
- Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,55 jedn.
- Pancerz: 25 pkt. ⇒ 35 pkt.
- Wartość wykradanej many i wytrzymałość tarczy: 20/40/60 pkt. ⇒ 25/50/75 pkt.
Katarina
- Obrażenia umiejętności Katariny co pewien odstęp czasu: 40/60/80 pkt. ⇒ 45/70/95 pkt.
Kindred
- Prędkość ataku Kindred: 0,65 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
- Czas działania umiejętności Kindred: 4/5/6 sek. ⇒ 3/4/5 sek.
Miss Fortune
- Zdrowie: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
- Prędkość ataku: 0,85 jedn. ⇒ 0,95 jedn.
- Początkowa mana/całkowita mana: 0/75 pkt. ⇒ 0/150 pkt.
- Obrażenia umiejętności: 900/1300/1700 pkt. ⇒ 1300/2000/2700 pkt.
- Cel umiejętności: aktualnie atakowany wróg ⇒ najdalszy wróg/
Mordekaiser
- Początkowa mana/całkowita mana Mordekaisera: 0/100 pkt. -> 50/150 pkt.
- Obrażenia umiejętności Mordekaisera: 200/325/450 pkt. -> 250/500/750 pkt.
Rek’Sai
- Prędkość ataku Rek’Sai: 0,65 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
Sejuani
- Zdrowie Sejuani: 850 pkt. ⇒ 800 pkt.
- Czas działania ogłuszenia Sejuani: 2/4/6 sek. ⇒ 2/3,5/5 sek.
Shyvana
- Obrażenia od podpalenia Shyvany: 250/375/500 pkt. ⇒ 200/300/400 pkt.
Swain
- Obrażenia umiejętności Swaina co sekundę: 50/100/150 pkt. ⇒ 40/80/120 pkt.
- Leczenie umiejętności Swaina co pewien odstęp czasu: 40/70/100 pkt. ⇒ 30/60/90 pkt.
Veigar
- Obrażenia umiejętności Veigara: 300/550/800 pkt. ⇒ 350/650/950 pkt.
Vi
- Zdrowie Vi: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Obrażenia umiejętności Vi: 250/450/650 pkt. ⇒ 300/500/700 pkt.
Volibear
- Zdrowie Volibeara: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
- Obrażenia od ataku Volibeara: 75 pkt. ⇒ 70 pkt.
- Prędkość ataku Volibeara: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
Yasuo
- Zdrowie Yasuo: 700 pkt. ⇒ 750 pkt.
Naprawione błędy
- Gangplank i Akali mają teraz poprawną prędkość ruchu.
- Premia wynikająca z cechy zwiadowców daje teraz poprawnie 100% dodatkowej prędkości ruchu.
- Premia wynikająca z cechy zwiadowców już nie może kumulować się z samą sobą.
- Gracze będą rzadziej dobierani z tymi samymi przeciwnikami.
- Opis umiejętności Shyvany już nie mówi o tym, że uniemożliwia ona leczenie.
- Pająki Elise mają teraz poprawne statystyki.
- Zasięg umiejętności Luciana teraz będzie zawsze równy jego zasięgowi ataku.