Zobacz też:
- Opis patcha 9.18
- Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
- Teamfight Tactics (TFT) 9.18: dostępne przedmioty
Nowa zawartość
System dystrybucji przedmiotów
Przedmioty
Neeko’s Help
- Zużywalny przedmiot, który można nałożyć na bohatera.
- Po nałożeniu bohater zużywa przedmiot i w Twojej puli posiadanych bohaterów pojawia się jednogwiazdkowa kopia tej postaci.
- Jeżeli nie masz miejsca na tę postać, przedmiot spadnie z bohatera.
Małe Legendy
Star Guardian w TFT: IV seria Małych Legend
Zmiany systemowe
Szansa na wypadnięcie bohaterów poszczególnych tierów na danym poziomie
Teamfight Tactics: koniec z 0,5-procentową szansą na bohatera za 5 sztuk złota na szóstym poziomie
Poziom | Tier 1 (39) | Tier 2 (26) | Tier 3 (18) | Tier 4 (13) | Tier 5 (10) |
---|---|---|---|---|---|
1 | 100% | 0% | 0% | 0% | 0% |
2 | 100% | 0% | 0% | 0% | 0% |
3 | 70% | 25% | 5% | 0% | 0% |
4 | 50% | 35% | 15% | 0% | 0% |
5 | 35% | 35% | 25% | 5% | 0% |
6 | 25% | 35% | 30% | 10% | 0% |
7 | 20% | 30% | 33% | 15% | 2% |
8 | 15% | 25% | 35% | 20% | 5% |
9 | 10% | 15% | 33% | 30% | 12% |
- Level 3 / Tier: 65%/ 30%/ 5%/ 0%/ 0% ⇒ 70%/ 25%/ 5%/ 0%/ 0%.
- Level 5 / Tier: 37%/ 35%/ 25%/ 3%/ 0% ⇒ 35%/ 35%/ 25%/ 5%/ 0%.
- Level 6 / Tier: 24.5%/ 35%/ 30%/ 10%/ 0,5% ⇒ 25%/ 35%/ 30%/ 10%/ 0%.
- Level 9 / Tier: 10%/ 15%/ 35%/ 30%/ 10% ⇒ 10%/ 15%/ 33%/ 30%/ 12%.
Champion pool
- Bohaterowie 3 tieru w champion poolu: 21 ⇒ 18.
Doświadczenie na dany poziom
- Level 5: 10 XP ⇒ 12 XP.
- Level 6: 18 XP ⇒ 20 XP.
- Level 7: 30 XP ⇒ 32 XP.
- Level 8: 46 XP ⇒ 50 XP.
- Level 9: 64 XP ⇒ 70 XP.
Stackowanie przedmiotów
Poniższe przedmioty nie stackują się:
- Youmuu’s Ghostblade,
- Knight’s Vow,
- Frozen Mallet,
- Yuumi,
- Blade of the Ruined King,
- Darkin,
- Phantom Dancer,
- Morellonomicon,
- Red Buff.
Zmiany balansu
Przedmioty
Teamfight Tactics (TFT) 9.18: dostępne przedmioty
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)
B.F. Sword
- Obrażenia od ataku: 20 ⇒ 15.
Frozen Heart
- Czas działania osłabienia: 2,875 sekundy ⇒ 4 sekundy.
Locket of the Iron Solari
- Wytrzymałość i czas działania tarczy: 250 na 6 sekund ⇒ 300 na 7 sekund.
Sword Breaker
- Szansa na rozbrojenie i czas działania rozbrojenia: 25% szansy na rozbrojenie na 4 sekundy ⇒ 33% szansy na rozbrojenie na 3 sekundy.
Zephyr
- Czas działania wygnania: 5 sekund ⇒ 6 sekund.
Klasy i pochodzenia
Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)
Assassin
- [Nowość] Premia wymagająca 9 zabójców: zapewnia 225% obrażeń trafień krytycznych i 40% szansy na trafienie krytyczne.
- Czas, po którym zabójcy skaczą na cel: 0,325 sekundy ⇒ 0,395 sekundy.
Elementalist
- Pancerz golema: 20 ⇒ 40.
Knight
- Zmniejszenie obrażeń rycerzy: 15/30/55 ⇒ 15/35/65.
Sorcerer
- [Nowość] Premia wymagająca 9 czarodziejów: zapewnia 175% mocy umiejętności.
Wild
- Dziki (4): Wszyscy sojusznicy zyskują 12% prędkości ataku za każdy atak (maks. 5 ładunków), a ich ataków podstawowych nie można uniknąć.
Postacie
Teamfight Tactics (TFT) 9.18: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.18)
Akali
- Obrażenia umiejętności: 150/275/400 ⇒ 200/350/500.
Anivia
- Czas działania i obrażenia umiejętności: 800 w ciągu 8 sekund ⇒ 800 w ciągu 6 sekund.
Camille
- Obrażenia od ataku: 50 ⇒ 55.
Elise
- Obrażenia od ataku pająków: 50 ⇒ 60.
Evelynn
- Próg wykończenia: 65% zdrowia ⇒ 50% zdrowia.
- Mnożnik obrażeń wykończenia: 3/5/7 ⇒ 3/4/5.
Graves
- Pancerz: 20 ⇒ 30.
Kassadin
- Obrażenia od ataku: 55 ⇒ 50.
Katarina
- Początkowa mana / mana wymagana do użycia umiejętności: 0/100 ⇒ 0/85.
Kha’Zix
- Początkowa mana / całkowita mana: 0/50 ⇒ 0/65.
Pantheon
- Zdrowie: 1000 ⇒ 850.
- Obrażenia od ataku: 80 ⇒ 75.
Pyke
- Początkowa mana: 75 ⇒ 50.
Twisted Fate
- Zdrowie: 450 ⇒ 500.
- Ilość many zapewnianej przez Niebieską Kartę: 20/35/50 ⇒ 30/50/70.
Naprawione błędy
- Umiejętność Morgany będzie teraz działała poprawnie na odizolowane, przywołane stwory i neutralne potwory.
- Herold Zeke’a i Naszyjnik Żelaznych Solari nie będą już wzmacniały wrogiej drużyny, kiedy zostaną aktywowane ponownie po zakończeniu efektu hexpertów.
- Umiejętność Kha’Zixa teraz będzie zawsze zadawać obrażenia nieuchronne, gdy aktywna jest premia wymagająca 3 mieszkańców Pustki.
- Echo Luden teraz poprawnie trafia w główny cel danej umiejętności.
- Umiejętność Camille: Evelynn nie będzie już w stanie usunąć unieruchomienia przy użyciu swojej umiejętności.
- Umiejętność Camille: Shyvana teraz będzie wykonywać doskok w miejscu zamiast tracić całą swoją manę i nie zmieniać postaci.
- Umiejętność Camille: Pantheon i Vi nie będą używać swojej umiejętności, kiedy są unieruchomieni.
- Opis Lodowego Młota teraz mówi o tym, ile dodatkowego zdrowia zapewnia ten przedmiot.
- Opis Darkina teraz mówi o tym, ile dodatkowej many zapewnia ten przedmiot.
- Opis Głębokich Ran teraz mówi o tym, że ten efekt zmniejsza leczenie o 80%, a nie o 100%.
- Cecha demonów nie będzie już umożliwiała im zdobywania many, gdy nie mogą tego robić.
- Umiejętność Branda odbijała się o dwa razy więcej niż powinna. Teraz odbija się poprawną liczbę razy.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Rek’Sai leczyła się o połowę poprawnej wartości.