Porucznik Morales to już 48 bohater oraz 9 pomocnik w HotS-ie. Jaka jest jej historia, umiejętności i talenty? Jakie są jej wady i zalety? Odkryjcie sami!
Historia
“Na polu walki jedyne, co jest ważniejsze dla dobrze wyszkolonego marine od ciężkiego karabinu w dłoni, to kompetentny sanitariusz, który połata ich w krytycznym momencie. Jako jedna z pierwszych oficerów wysłanych na front w czasie inwazji Dyrektoratu Zjednoczonej Ziemi na sektor Koprulu, por. Rosa Morales należy do ścisłej elity.”
Umiejętności
- [Q] –
Soraka na 40% CDRWiązka lecząca – leczy sojuszników o (40 + 20 na poziom) punktów życia na sekundę dopóki są oni w zasięgu. Cooldown 0,5 sekundy.
Ponowne użycie – zmienia cel wiązki leczącej. Wskazanie siebie anuluje umiejętność.
- [W] –
Can’t touch this!Ochrona – zmniejsza otrzymywane obrażenia wybranego sojusznika o 25%. Czas trwania – 3 sekundy. Koszt – 60 mana. Czas odnowienia – 15 sekund.
- [E] –
A teraz mnie wyp***dol!Granat przemieszczeniowy – wystrzeliwuje granat, który wybucha przy kontakcie z przeciwnikiem zadając (80 + 20 na poziom) obrażeń. Odrzuca trafionych przeciwników. Koszt – 50 mana. Czas odnowienia – 12 sekund.
- Pierwszy wariant [R] –
Nap***dalać? Nap***dalaj! Nap***dalam!Dron ze stymulatorem – zapewnia sojuszniczemu bohaterowi premię 75% do szybkości ataku oraz 25% do szybkości ruchu na 10 sekund. Koszt – 100 mana. Czas odnowienia – 90 sekund.
- Drugi wariant [R] –
Na Wałbrzych!Prom medyczny – pozwala wybrać miejsce do transportu promem medycznym. Przez maksymalnie 10 sekund sojusznicy mogą kliknąć prawym przyciskiem myszy na prom, aby wsiąść na pokład. Koszt – 60 mana. Czas odnowienia – 50 sekund.
- Pasyw –
This isn’t even my final form!Reaktor Aklepios – po 4 sekundach bez otrzymania obrażeń regeneruje co sekundę 3% maksymalnego zdrowia.
Talenty
Poziom 1
- Przedłużona ochrona – wydłuża o sekundę czas działania ochrony.
- Wyzwalacz traumatyczny – ochrona aktywuje się automatycznie, gdy zdrowie spada poniżej 50%.
- Sprzężenie zwrotne – jeżeli ochrona się wyczerpie, zostanie zwrócone 45 punktów many.
- Dron zwiadowczy – umieszcza drona, który przez 45 sekund odsłania duży obszar. Dron nie może być ukryty oraz przeciwnik może go zniszczyć dwoma podstawowymi atakami. Przechowuje max. 2 ładunki.
Poziom 4
- Osłona biologiczna – jeżeli leczony cel ma pełne zdrowie, zostaje otoczony tarczą absorbującą 20 punktów obrażeń. Stackuje się do 5 razy.
- Ulepszony blok – okresowo zmniejsza o 50% obrażenia otrzymane od podstawowych ataków wrogów. Max. 3 ładunki.
- Ulepszona balistyka – granat przemieszczeniowy porusza się 50% szybciej i zadaje 33% więcej obrażeń.
- Nasycony granat – granat przemieszczeniowy zwraca koszt many, jeżeli trafi wrogiego bohatera.
Poziom 7
- Defibrylacja! – zasięg granatu przemieszczeniowego wzrasta o 33%. Ponadto odrzuca przeciwników dalej.
- Napromieniowanie – wiązka lecząca wytwarza aurę zadającą 20 obrażeń na sekundę wokół leczonego.
- Wezwanie MUŁa – aktywuj, aby wezwać MUŁ-a, który naprawia jeden budynek na raz w pobliżu wskazanego celu. Leczy 100 punktów uszkodzeń na sekundę i daje 1 sztukę amunicji co 3 sekundy.
- Oczyszczenie – oczyszcza cel z efektów obezwładniających.
Poziom 10
- Dron z Stymulatorem
- Prom medyczny
Poziom 13
- Ostry dyżur – po 3 sekundach zwiększa skuteczność leczenia o 25%, ale koszt many zwiększa się do 4 punkty/sekunda.
- Terapia dla par – podczas używania wiązki leczącej leczy ona również gracza o 25% wartości leczenia, ale koszt many zwiększa się do 4 punkty/sekunda.
- Profilaktyka – zmniejsza o 25% szybkość ataku wrogów atakujących cel wiązki leczącej na 2,5 sekundy.
- Tarcza zaklęć – po otrzymaniu obrażeń od zdolności zmniejsza otrzymywane obrażenia od zdolności o 50% na 3 sekundy. Może się aktywować tylko raz na 30 sekund.
Poziom 16
- Szczepionka – przez pierwsze 1,5 sekundy działania ochrona zmniejsza otrzymane obrażenia o 50%.
- Sekwencjonator osłony – po rzuceniu osłony można ją aktywować ponownie w ciągu 3 sekund bez kosztów many.
- Wstrząs systemowy – granat przemieszczeniowy spowalnia trafionych wrogów o 50% na 4 sekundy. Wartość ta maleje z czasem.
- Konsultacja – skraca czas odnowienia granatu przemieszczeniowego o 2 sekundy. Ponadto granat przemieszczeniowy przechowuje teraz drugi ładunek.
Poziom 20
- Transfuzja – wydłuża czas trwania drona ze stymulatorem o 2 sekundy. Ponadto gracz również otrzymuje efekt drona.
- Szpital polowy – prom medyczny leczy pobliskich sojuszników oraz tych na pokładzie o 100 punktów na sekundę.
- Reaktor Asklepios 2.0 – gdy reaktor asklepios jest aktywny otrzymujemy tarczę pochłaniającą 50 punktów obrażeń (stackuje się do 5 razy) oraz regenerujemy manę w tempie 8 punktów na sekundę.
- Tarcza burzy – aktywacja zapewnia pobliskim sojusznikom osłonę o wartości 20% ich maksymalnego zdrowia trwającą 3 sekundy.
Zalety i wady
Zalety:
- OP granat, który dobrze rzucony potrafi zmienić losy teamfightu
- Leczy lepiej niż Soraka
- Jej W ratuje dupę
- Wieloosobowy Tahm Kench
- Healing factor Wolverina
Wady:
- Ograniczona mobilność, nawet jak na kobietę w ciężkiej zbroi bojowej
- Dosyć papierowa
Według mnie Morales jest bohaterem tak bardzo OP, że nawet zasługuje na nerfa (co nie zmienia faktu, że mam w planach ją kupić zaraz po mistrzowskiej skórce do Tyraela). A Wy? Co myślicie o pani porucznik? Dajcie znać w komentarzach!