r.

Pomysły na postacie!

Błąkając się po forach Blizzarda, można natrafić na ciekawe tematy. Ja natrafiłem na kilka niezwykłych koncepcji postaci. Oto one!

Na początek dwa krótsze opisy!

Belial

belial

Specjalista
Cecha: Mistyfikator – co jakiś czas przywołuje wężowego sługę
Um. podstawowe:
Toksyczna salwa – trzy pociski trujące
Zepsucie – trzy miny, które – wybuchając – ogłuszają i spowalniają wrogów
Wężowa Inwazja – przywołanie trzech mistyfikatorów

Um. bohaterskie:
Kwasowy Oddech – zionie trucizną przez jakiś czas.
Władca Kłamstw – zamienia się w ulepszoną wersję Beliala

Maltael

025e5ad0-bb51-11e3-90f1-b3bc9d7bb80b_diablo-3-reaper-of-souls

Zabójca

Cecha: Żniwa Dusz – zbiera dusze stronników, by szybciej się odnowić po śmierci

Um. podstawowe:
Upiorny Atak – wysyła swój cień we wroga, a potem może się do niego teleportować.
Fala Śmierci – pociski dusz dookoła
Widmowy Obłok – przywołuje spowalniającą chmurę śmierci

Um. bohaterskie:
Żniwiarze – zamienia grupę wrogich stronników w żniwiarzy
Skrzydła Śmierci – smaga ogniem ze skrzydeł dookoła siebie

Teraz coś dłuższego!

GROMMASH HELLSCREAM

maxresdefault

Cecha bohatera
Szaleństwo: Każdy kolejny atak poza pierwszym w danego przeciwnika zadaje 5% więcej obrażeń do max 25%. Efekt zanika po zaprzestaniu ataków.
Zdolności podstawowe:
Zdolność Q: Gorehowl – wykonuje obrót toporem, zadając wszystkim w zasięgu 100 + 21 na poziom obrażeń. 12 sek CD mana 70
Zdolność W: Wypatroszenie – Po aktywowaniu przez 4 sekundy wszystkie podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia 45+5 na poziom (działa tylko na bohaterów) CD 20 sekund mana 60
Zdolność E: Bitewny okrzyk – wydaje z siebie bojowy ryk zapewniający mu zmniejszenie obrażeń o 25% na 4 sekundy. Sojusznicy otrzymują 15% mana 40

Zdolności bohaterskie:

Hellscream Wydaje z siebie okrzyk napełniający serca wrogów przerażeniem. Zadaje 50+30 na poziom obrażeń i unieruchamia w miejscu wszystkich w zasięgu. CD 80 sekund mana 100

Dekapitacja Zadaje dotkliwe rany przeciwnikowi.200 +55 na poziom. Trafienie przywraca Gromowi zdrowie równe 15% jego maksymalnych punktów życia. CD 70 sek mana 100

 
Co sądzicie o tych pomysłach? Chcecie żebym zrobił osobny artykuł o Grommashu? Piszcie w komentarzach!