League of Legends r.

Plany dotyczące czatu na ekranie wczytywania przesunięte

Funkcjonalność miała się pojawić na początku roku, wraz z aktualizacją ekranu ładowania gry.

Ostatnie informacje na temat czatu na ekranie wczytywania gry otrzymaliśmy w marcowym Spytaj Riot:

Czy to prawda, że pojawi się czat na ekranie wczytywania przed rozpoczęciem gry?

O taaaak, długo wyczekiwany ekran wczytywania! Pierwotnie chcieliśmy, aby ta superfantastyczna funkcja była gotowa w chwili wyjścia nowego ekranu wczytywania. Niestety odkryliśmy problemy, które pogorszyłyby wrażenia z użytkowania czatu. Chcemy, by pierwsze wrażenie graczy związane z tym modelem czatu było jak najlepsze, dlatego ciężko pracujemy, by dobrze przygotować tę funkcję do udostępnienia jej graczom na całym świecie.

Będziemy przekazywać wam nowe informacje o naszych dalszych planach. Dziękujemy za cierpliwość! <3

Riot Ptrans, kierownik kontroli jakości ekranu wczytywania

Czat na ekranie ładowania miał pojawić się wraz z jego nową wersją. Ta pojawiła się na początku lutego tego roku w aktualizacji 9.3.

Riot Meddler niedawno postanowił udzielić głosu w temacie funkcjonalności:

Rozmawialiśmy o tym, gdy zmiany w nowym ekranie ładowania zaczęły się pojawiać wcześniej na początku roku, ale od tamtej pory ich nie dotknęliśmy. Wersja skrócona to: na razie zdecydowaliśmy się na depriorytetyzację tej pracy. To nadal coś, co w pewnym momencie chcielibyśmy zrobić, ale wniosek był taki, że ​wymagany do tego czas spędzony na kliencie gry i stworzenie interfejsu lepiej będzie poświęcić w innym obszarze.​ Powinniśmy być w stanie już niedługo powiedzieć o niektórych projektach, które wybraliśmy jako priorytetowe (zdajemy sobie sprawę, że trudno jest ocenić takie połączenie bez kontekstu na temat tego, co było przedmiotem handlu).

Co z tego wynika?

  • Prace nad czatem na ekranie ładowania gry mają mniejszy priorytet.
  • Czat na ekranie ładowania gry zostanie więc udostępniony później.
  • Opracowanie czatu wymaga zbyt dużo czasu.
  • Niedługo Riot podzieli się informacją o tym, jakie funkcjonalności mają obecnie priorytet w tworzeniu/naprawianiu itp.