League of Legends r.

Czy Riot zrobi czat na ekranie wczytywania gry? ★ Powrót Madred’s Bloodrazor, możliwe zmiany Zephyra ★ Riot o skrzydłach z pupy Morgany ★ Skórki Arclight Brand i prestiżowa K/DA Ahri już dostępne

Riot potwierdza: będzie czat na ekranie wczytywania gry!

Wiadomości na dziś:

★ Czy Riot zrobi czat na ekranie wczytywania gry?

Źródło: Spytaj Riot

Dlaczego na ekranie wczytywania nie pojawia się ramka, którą zdobyłem w ubiegłym sezonie? Byłem w Złocie, a ramka się nie pokazuje, chociaż jest widoczna w moim profilu.

Nie zaczynasz wariować, ani nic takiego. Zmieniliśmy po prostu sposób działania ekranu wczytywania w ramach naszych zmian w kolejkach rankingowych w sezonie 2019. Z jednej strony bardzo nam się podobało, że wielu graczy ostro walczyło o określone rangi, aby pokazywać wszystkim swoje ramki przez cały sezon. Z drugiej strony ramka nie odzwierciedlała waszego bieżącego postępu. W praktyce oznaczało to, że wielu graczy nie miało wrażenia, że są nagradzani podczas awansowania.

Od teraz ramka reprezentuje waszą aktualną rangę. Oznacza to, że jeśli nareszcie osiągnięcie Złoto, wasza ramka zmieni się natychmiast, aby odzwierciedlić to osiągnięcie. Wcześniejsza nagroda za rangę nie znika — stanowi część waszego banera, który widoczny jest w waszym profilu, poczekalni i na ekranie wczytywania. Jeśli chcecie zobaczyć ramkę na ekranie wczytywania, wystarczy kliknąć swoją kartę gracza, aby ją odwrócić.

Krótka uwaga — obecnie w grach zwykłych ramki rankingowe są powiązane z pancerzem rankingowym albo z prestiżową ramką w zależności od tego, co zostało wybrane w menu wyboru ikony przywoływacza. Zamierzamy to zmienić, abyście mieli większą kontrolę nad tym, w jaki sposób prezentujecie się innym.

Riot Sapmagic, główny projektant systemów stanu gry

Czy to prawda, że pojawi się czat na ekranie wczytywania przed rozpoczęciem gry?

O taaaak, długo wyczekiwany ekran wczytywania! Pierwotnie chcieliśmy, aby ta superfantastyczna funkcja była gotowa w chwili wyjścia nowego ekranu wczytywania. Niestety odkryliśmy problemy, które pogorszyłyby wrażenia z użytkowania czatu. Chcemy, by pierwsze wrażenie graczy związane z tym modelem czatu było jak najlepsze, dlatego ciężko pracujemy, by dobrze przygotować tę funkcję do udostępnienia jej graczom na całym świecie.

Będziemy przekazywać wam nowe informacje o naszych dalszych planach. Dziękujemy za cierpliwość! <3

Riot Ptrans, kierownik kontroli jakości ekranu wczytywania

Czy gdy bohater odchodzi od alei lub roli, którą mu przeznaczyliście, staracie się wspierać jego nową pozycję, czy raczej próbujecie przywrócić go na miejsce, w którym według was powinien się znajdować?

W praktyce rozpatrujemy każdy przypadek osobno, co faktycznie bywa frustrujące. Z zasady staramy się wspierać nową pozycję, ale przyznaję, że jest kilka powodów, które mogą skłonić nas do podjęcia interwencji. To może się zdarzyć, gdy rozgrywka wynikająca z nowej pozycji jest szkodliwa i/lub nieinterakcyjna albo gdy wyraźnie działa kosztem określonych potrzeb graczy, które dany bohater miał zaspokajać.

Na przykład gdy Pyke zaczął być niesamowicie silny w środkowej alei, aktywnie wprowadziliśmy w nim kilka zmian, aby nieco bardziej wzmocnić go jako wspierającego. Miał w tej roli zapewniać bardzo unikalne wrażenia w grze (których nie dawał w zasadzie żaden inny bohater). W przypadku przeróbki Kayle niespecjalnie się przejmujemy, czy będzie grała na środku, czy na górze, ponieważ zapewniane przez nią wrażenia z gry nie mają być znacząco lepsze na żadnej z tych pozycji. Jednak rozważymy wprowadzenie zmian, jeśli okaże się znacznie lepsza jako dżungler niż jako walcząca w alei, ponieważ to zapewne byłoby wynikiem maskowania jej celowo słabej wczesnej fazy gry w scenariuszach PvP.

RiotRepertoir, główny projektant rozgrywki na żywo

★ Powrót  Madred’s Bloodrazor, możliwe zmiany Zephyra

Przy okazji premiery Awaken pod koniec stycznia zastanawialiśmy się w redakcji nad tym, czy i w tym sezonie powrócą dawne przedmioty. Jedną z propozycji był legendarny Madred’s Bloodrazor, który zniknął z gry na początku trzeciego sezonu. Przedmiot zapewniał bardzo niezbalansowane bonusy w postaci +25 pancerza, +40 obrażeń fizycznych, +40% prędkości ataku, a pasywnie zadawał dodatkowe obrażenia magiczne w postaci 4% maksymalnego zdrowia celu.

Wygląda na to, że ktoś z Riotu nas podsłuchał. Szykuje się powrót Madred’s Bloodrazor! Wraz z Wit’s End tworzyłby Zephyr. Wszystko to jak na razie wstępne projekty jednego z rioterów, RiotRepertoira, który zasugerował kilka zmian w przedmiotach.

W skrócie: zmiany mają polegać na uproszczeniu receptur przedmiotów w postaci (1+1)+1. Wit’s End zapewniałby odporność magiczną, a Madred’s Bloodrazor pancerz – razem dodatkową prędkość ataku. Utworzony w ten sposób Zephyr miałby pełnić funkcje miecza, butów, zbroi i bariery antymagicznej.

Poniżej obrazka znajdują się wszystkie sugerowane zmiany.

Wit’s End / Koniec Rozumu

Obecny

+40% prędkości ataku
+40 odporności magicznej:

Pasyw:
42 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu.
Twoje ataki podstawowe (przy trafieniu) wykradają 6 pkt. odporności na magię na 5 sekund (efekt kumuluje się do 5 razy, maks. 30).

Sugerowany

+20% prędkości ataku
+40 odporności magicznej

Pasyw:
15 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu.
Twoje ataki podstawowe (przy trafieniu) zapewniają 3 pkt. odporności na magię na 5 sekund (efekt kumuluje się do 6 razy, maks. 18). Postacie w zwarciu otrzymują dwukrotność tego, przy zachowaniu tego samego limitu.

Madred’s Bloodrazor / Krwawe Szpony Madreda

Obecny*

+25 pancerza
+40 obrażeń ataku
+40% prędkości ataku

Pasyw:
Twoje podstawowe ataki zadają dodatkowo obrażenia magiczne równe 4% maksymalnego zdrowia celu (maksymalne 120 przeciw potworom).

Sugerowany

+20% prędkości ataku
+40 pancerza

Pasyw (taki jak u sugerowanego Wit’s End):
Twoje ataki podstawowe (przy trafieniu) zapewniają 3 pkt. odporności na magię na 5 sekund (efekt kumuluje się do 6 razy, maks. 18). Postacie w zwarciu otrzymują dwukrotność tego, przy zachowaniu tego samego limitu.

* Przed wycofaniem z gry w patchu V1.0.0.152, obecnie przedmiot nie jest możliwy do kupienia.

Zephyr / Zefir

Obecnie

+50 obrażeń ataku
+40% prędkości ataku
+10% prędkości ruchu

Pasyw:
Skraca czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, przestraszeń, uciszeń, oślepień oraz unieruchomień o 35%.

Sugerowany

+40% prędkości ataku
+40 pancerza
+40 odporności magicznej
+10% prędkości ruchu

Pasyw:
1) Twoje ataki podstawowe (przy trafieniu) zadają 50 obrażeń magicznych i zapewniają Ci 3 pkt. odporności na magię oraz 3 pkt. pancerza na 5 sekund (efekt kumuluje się do 10 razy, maks. 30). Postacie w zwarciu otrzymują dwukrotność tego, przy zachowaniu tego samego limitu.
2) Skraca czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, przestraszeń, uciszeń, oślepień oraz unieruchomień o 35%.

★ Riot o skrzydłach z pupy Morgany

Dziesięcioro Rioterów odpowiedzialnych za stworzenie Kayle i Morgany postanowiło przeprowadzić Q&A na Reddicie na temat ich reworku. Nie obyło się bez dziwnych pytań…

Jakie zmiany początkowo chcieliście dać Morganie, ale później z nich zrezygnowaliście?

Testowaliśmy umiejętność pasywną, w której Morgana wpada w szał, mając mało zdrowia.

Poniżej 30% punktów zdrowia Morgana wpada w szał, otrzymując 60% zwiększonej prędkości ruchu w kierunku przeciwników i 100% wampiryzmu zaklęć na 6 sekund. W tym czasie co 1 sekundę emituje fale nieuchronnych obrażeń. 120 sekund odnowienia.

Ten konkretnie czar okazał się zbyt silny dla przeciwników. Poza tym nie do końca pokrywał się ze stylem gry Morganą, który polega na posiadaniu większej kontroli nad tym, kiedy zadaje się nią obrażenia, a kiedy ucieka.

Redditerzy zwrócili uwagę na olbrzymie bonusy, jakie zyskiwałaby Warwana. Jedną z propozycji graczy było, aby po rzuceniu Q Morgana zawsze trafiała tego, kogo chciała, trzykrotnie, dodatkowo lecząc się w pełni.

Dlaczego Kayle straciła swoją zbroję na rzecz obcisłego stroju?

Nadal ma zbroję, wszystkie srebrne części są zbroją. Poprawiliśmy kilka rzeczy w jej modelu i splash arcie, by dać znać, że to jest na pewno zbroja. Chcieliśmy, by rework wizualny bardziej oddał jej styl gry – zasygnalizowaliśmy lekką zbroją jej squishy mechanikę, bez sprawiania wrażenia, że może być tankowata.

Jaki proces myślowy stał za umieszczeniem skrzydeł na pupie Morgany? Dlaczego wygląda prawie jak bliźniaczka Evelynn?

Pomysł ze skrzydłami Morgany polega na tym, by pokazać je będące nisko i związane, w przeciwieństwie do Kayle, której skrzydła są wysoko i są wolne. Byliśmy bardzo zainteresowani ideą stworzenia jej skrzydeł jako części jej stroju (a przynajmniej nam się wydawało, że będzie to fajnie wyglądać).

Podsumowując, musieliśmy trochę unieść i otworzyć skrzydła Morgany, by było jasne, że ona to ona, ale zarezerwowaliśmy najniższą parę skrzydeł, by mogła zlewać się z jej suknią.

Czy dodacie możliwość przełączania hełmu Kayle na podstawowym skinie na CTRL+5?

Nie, nie dodamy. Rozumiem Twój tok myślenia, ale Kayle jest stworzona do tego, by się zmieniać wraz z trwaniem gry (wizualnie i mechanicznie). Dodanie opcji przełączania hełmu gryzłoby się z tą myślą.

Obecny ult Kayle jest podobny do ulta Garena – przywołuje wielki miecz, który ma ukarać wroga. Czy oznacza to, że superumiejętność Garena jest zsyłana przez Kayle?

Tak, ult Garena jest powiązany z niebiańską magią Kayle, a Kayle z pewnością wymierzyłaby sprawiedliwość temu, co Garen robi obecnie.

Jej superumiejętność ma reprezentować wezwanie jej przez poprzedni Aspekt Sprawiedliwości, który wymagał od niej użycia miecza celem zesłania prawdy i sprawiedliwości na świat, chroniąc tym samym niewinnych.

Jak wygląda obecne życie Kayle i Morgany? Co się z nimi dzieje, czy zniknęły z dzisiejszego świata?

Ostatni raz, gdy widzieliśmy Kayle, był wtedy, gdy udała się na Górę Targon, by odkryć, co stało się z jej matką. Postanowiła pójść w jej ślady, by pokonać zło. Wyobrażam to sobie tak, że spełniła swoją misję udania się w krainę złota i srebra kryjącą się za Targonem.

Morgana ukrywa się w odległych krainach Demacii, gdzie rozgrzesza innych, sprawiając, że złoczyńcy odczuwają ból, jaki wyrządzają. Nikt nie spodziewa się, że jest ona tą skrzydlatą siostrą sprzed wieków: ci, którzy ją napotykają, widzą ją jako kogoś w rodzaju “wiedźmy z lasu”.

★ Skórki Arclight Brand i prestiżowa K/DA Ahri już dostępne

Chromy

Zestaw Barw Świetlistego Branda – 2665 RP

  • Brand (50% taniej)
  • Arclight Brand
  • Wszystkie oddzielnie dostępne Barwy
  • Dostępna tylko w zestawie Barwa rubinowa

Poszczególne Barwy są też dostępne po 290 RP za każdą:

  • Arclight Brand (Akwamaryn)
  • Arclight Brand (Obsydian)
  • Arclight Brand (Perła)

Emotki

Zestaw Dawno Martwych Emotek – 750 RP

Zestaw dostępny do 7:59 CET 20 marca 2019 r.

350 RP za każdą emotkę poza zestawem.

★ A na koniec…

Postacie posegregowane od tych najbardziej… edgy.

Autor: Haaferflocke

Źródło: Reddit