League of Legends r.

Planowane zmiany Shaco w patchu 9.20 (lista zmian od riotera)

Riot Scruffy przedstawił planowaną listę zmian Shaco w patchu 9.20.

Zobacz też:

Artykuł powiązany:

Statystyki podstawowe

  • Bazowe AD: 66 ⇒ 63.
  • Przyrost AD na poziom: 3,5 ⇒ 3.

Backstab (pasyw)

Cel: pasyw powinien być tematycznie spójnym efektem wzmocnienia, który informuje, jak Shaco się pozycjonuje i używa umiejętności bez dyktowania całego tła i buildu.

  • Atak bazowy Shaco, Deceive (Q) i Two-Shiv Poison (E) mają dodatkowe efekty, kiedy Shaco uderza od tyłu.
    • Atak bazowy: zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 10-25 (zależnie od poziomu) (+0,15 bonusowego AD). Obrażenia mogą być krytyczne.
    • Two-Shiv Poison (E): zadaje dodatkowe obrażenia w wysokości 15-50 (zależnie od poziomu) (+0,1 AP) od tyłu.

Deceive (Q)

Cel: Q powinno być funkcjonalnym narzędziem walki już przy pierwszym poziomie umiejętności, ale jego rozwój nadal powinien być opłacalny.

  • Czas trwania niewidzialności: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
  • Cooldown: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
  • [Usunięto] Cooldown nie jest już redukowany o 2,5 sekundy po aktywowaniu bonusowych obrażeń Deceive (Q).
  • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 bonusowego AD) ⇒ 25/35/45/55/65 (+0,25 bonusowego AD).
    • Te obrażenia mogą być krytyczne.
    • Kiedy Q jest rzucane od tyłu, gwarantowane jest trafienie krytyczne o 130% obrażeń.
  • Usunięto przelicznik AP.

Jack in the Box (W)

Cel: poprawa czyszczenia jungli za pomocą efektów obszarowych, żeby Shaco wydawał się bardziej zżyty z junglą.

  • Teraz strzela we wszystkie pobliskie cele.
  • Obrażenia dla jednego celu: 35/50/65/80/95 (+0,2 AP) [bez zmian].
  • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP).
  • Czas trwania efektu fear na stworach: 3 sekundy ⇒ 2 sekundy.
    • Miniony i potwory mogą się poruszać z maksymalną prędkością ruchu 60.
    • Bohaterowie mogą się poruszać z maksymalną prędkością ruchu 100.
  • Nadal zadaje 50% obrażeń wieżom.

Two-Shiv Poison (E)

Cel: E powinien być funkcjonalną umiejętnością na wszystkich etapach gry (zwiększone obrażenia w early). Zmiany mają otworzyć buildy oparte na innych statystykach niż lethality i pozwolić się Shaco skalować.

  • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
  • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 bonusowego AD) ⇒ 70/95/120/145/170 (+0,8 bonusowego AD).
  • Przelicznik AP: 0,75 ⇒ 0,6.
  • Egzekucja: obrażenia zwiększone o 0-50% oparte na brakującym zdrowiu ⇒ obrażenia zwiększone o 50% na celach poniżej 30% zdrowia.

Hallucinate (R)

Cel: ult ma być silnym narzędziem dla obu buildów, szczególnie przy mądrym użyciu eksplozji klona.

  • Zabawki aktywują się natychmiastowo, strasząc wrogów w lokacji śmierci klona i strzelając do pobliskich wrogów.
  • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
  • Obrażenia dla pojedynczego celu od zabawki: 25/50/75 (+0,15 AP) [bez zmian].
  • Obrażenia obszarowe zabawki: 10/20/30 (+0,1 AP).
  • Czas trwania efektu przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.