13 października – klik!
- skórki Harrowing
- zmiany Zileana
14 października – klik!
- aktualizacja Zombie Nunu
- zmiany historii postaci
- zmiany Zileana i Kassadina
15 października – klik!
- nowe ikony specjalizacji
- nowe pliki mapy przedsezonowej
- zaktualizowany system reportowania
- zmiany balansu
16 października – klik!
- opcja “party” w chacie
- wycentrowane splash arty
- zmiany nowych plików mapy
- zmiany balansu
19 października – klik!
- nowe pliki masterek
- zmiany balansu
20 października – klik!
- ekran logowania z Zombie Slayer Jinx
- ekran logowania na Mistrzostwa Świata
- aktualizacja Slayer Jinx
- kolejna zmiana tytułu Mordekaisera
- zmiany balansu
21 października – klik!
- nowy dźwięk w grze – należący do nadchodzącego bohatera lub np. reworkowanej Poppy
- splash-arty skórek związanych z Harrowing
- ramki za sezon 5
22 października – klik!
- usunięto dźwięk nowego bohatera
- poprawki Slayer Jinx
- ze splash arta Gravesa usunięto cygaro
Dźwięk nowego bohatera
- Dźwięk pochodzi z menu wyboru bohatera o nazwie “Illaoi”. Obecnie posiadamy jedynie portugalski odgłos
- W wolnym tłumaczeniu oznacza on: Nie jestem entuzjastą dawania wykładów, połamane kości są lepszym nauczycielem
- Podobny zabieg Riot zastosował przed wydaniem Ekko – pliki .mp3 były dodane na PBE przed ogłoszeniem wydania bohatera
- Istnieje prawdopodobieństwo, że może być to kwestia Poppy, która ma otrzymać rework
- Moim skromnym zdaniem, postać zostanie ogłoszona podczas rozgrywania finałów Mistrzostw Świata – podobnie jak w przypadku Ekko, którego prezentacja odbyła się podczas eventu LCS.
21 października dźwięk pojawił się na PBE, a dzień później został usunięty.
Nowe skórki
Slayer Jinx – 1350 RP
Slayer Pantheon – 975 RP
Zombie Nunu – 1350 RP
Ikony Harrowing
Ekran logowania z Zombie Slayer Jinx
Ekran logowania z motywem Mistrzostw Świata
Ikony Mistrzostw
Wycentrowane splash arty
Dodano wycentrowane wersje splash artów – nie wiadomo jeszcze, dlaczego. Nie zastępują one normalnych splashów. Oto przykład:
Inne znajdziecie tutaj:
Pojawił się także nowy splash art Swaina:
Ze splash arta Gravesa usunięto cygaro:
Ramki za sezon 5
Od lewej – niebieska strona, czerwona strona, srebro, złoto, platyna, diament, master, challanger. Poniżej z podziałem na dywizje I-IV:
Nowe ikony specjalizacji
Nowe pliki masterek
Pojawił się nowy plik związany z masterkami – keystoneMasteriesView. Dotyczy on panelów tła. Oto one:
A oto inny plik, który zawiera m.in. ramki:
Na razie zmiany te nie są zauważalne w kliencie.
Nowe pliki mapy
Pojawiły się nowe pliki, które stanowią kopię mapy Summoner’s Rift – “WIP map for updates to Summoner’s Rift” i “Summoner’s Rift WIP” (wcześniej: Development sandbox map for SR i Summoner’s Rift Dev Sandbox). Najpewniej dotyczą one zmian przedsezonowych, jak to miało miejsce w zeszłym roku (mapę określono jako właśnie preseason). Riot potwierdził, że nie jest to mapa na sandbox. To po prostu SR z kilkoma testowymi zmianami w przedsezonie.
Zmiany historii bohaterów
Mordekaiser
Morde został określony jako “The Lord of Death” (Pan Śmierci), a nie Władca Metalu. Wprowadzono kolejną zmianę – Mordekaiser został nazwany: the Iron Revenant (Żelazny Upiór/Duch/Zjawa).
Hecarim
Stara historia:
Hecarim is a towering, armored specter whose name is whispered fearfully across the length and breadth of Runeterra. He patrols the Shadow Isles, running down anyone foolish enough to set foot upon its cursed soil. As the vanguard of undeath, Hecarim rides forth from the Black Mist, laughing mockingly as he tramples the living beneath his iron-shod hooves.
Nowa historia:
Hecarim is an armored colossus who charges from the Shadow Isles at the head of a deathly host of spectral horsemen to hunt the living. A monstrous fusion of man and beast, cursed to ride for eternity, Hecarim revels in slaughter and crushing souls beneath his armored hooves.
Kalista
Stara historia:
Kalista is an eternal spirit of retribution, who possesses a cold-burning hatred for all betrayers, deceivers, and traitors. In life, she was a legendary warrior, but while trying to avert tragedy she was betrayed and slain by those she trusted most. Now, she is an undying entity that can be invoked to exact vengeance, but only at great cost: the supplicant’s soul becomes forfeit, bound to her for eternity.
Nowa historia:
A specter of wrath and retribution, Kalista is the undying spirit of vengeance, an armored nightmare summoned from the Shadow Isles to hunt deceivers and traitors. The betrayed may cry out in blood to be avenged, but Kalista only answers those whose cause she deems worthy of her skills. Woe betide those who become the focus of Kalista’s wrath, for any pact sealed with this grim hunter can only end on the cold fire of her soul-spears.
Karthus
Stara historia:
Karthus is a harbinger of oblivion, zealously devoted to the beauty and clarity of death. Even in his youth, he was utterly obsessed with mortality, growing ever more relentless in the pursuit of his dark desires. Yearning to be one with death itself, Karthus journeyed to the Shadow Isles and willingly offered himself to undeath. Karthus transformed into the Deathsinger, a dread lich existing solely to deliver the blessed gift of annihilation.
Nowa historia:
The harbinger of oblivion, Karthus is an undying spirit whose haunting songs are a prelude to the horror of his nightmarish appearance. The living fear the eternity of undeath, but Karthus sees only beauty and purity in its embrace, a perfect union of life and death. When Karthus emerges from the Shadow Isles, it is to bring the joy of death to mortals as an apostle of the unliving.
Thresh
Stara historia:
Thresh is a sadistic, spectral reaper who relishes tormenting the living and the dead. Once a jailer who mercilessly brutalized all under his charge, Thresh was hanged from his own chains by the prisoners he had tortured. With his vicious essence unbound, the Chain Warden roams Runeterra in search of prey. He derives twisted joy from slowly breaking the minds of his most defiant victims, before trapping their souls within the sickly green light of his lantern.
Nowa historia:
Sadistic and cunning, Thresh is a restless spirit who prides himself on tormenting mortals and breaking them with slow, excruciating inventiveness. His victims suffer far beyond the point of death, for Thresh wreaks agony upon their souls, imprisoning them in his lantern to torture for all eternity.
Zaktualizowany system reportowania
Opcja “party” w chacie
Pojawiła się nowa opcja wysłania wiadomości do osób, z którymi wszedłeś do gry, przez wpisanie /party [wiadomość].
Zmiany balansu
Legenda:
- nerf
- buff
- zmiana
Cho’Gath
- Uczta [R] – po zabiciu wrogiego bohatera za pomocą R, Cho otrzymuje 2 ładunki i jeśli zrobi to, mając już maksymalną ilość ładunków, ult go uzdrowi.
- Uczta [R] – zmieniono nieco tekst wskazówki. Nie wspomina więcej o leczeniu przy posiadaniu maksymalnej liczby stacków.
Gangplank
- Podstawowe HP zwiększone do 82 z 79
- Paktujemy? [Q] – koszt many zmniejszony do 40 z 50
- Paktujemy? [Q] – nie zwraca 50% kosztu many za zabójstwo
Kassadin
- Piekielne Ostrze [W] – ratio obrażeń AP aktywnego użycia umiejętności zwiększone do .7 z .6
- Piekielne Ostrze [W] – cooldown obniżony do 7 sekund z 9 sekund
Mordekaiser
- Harvesters of Sorrow [W] – Morde otrzymuje bonusowe doświadczenie za zabite stwory – 50% doświadczenia utracone za dzielenie się z sojusznikami zamiast pełnej ilości doświadczenia
- Ostrze Wygnańca [R] – cooldown zwiększony do 130/95/60 z 110/85/50
Veigar
- Złowrogie uderzenie [Q] – obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 80/125/170/215/260
- Ciemna Materia [W] – obrażenia zmniejszone do 100/150/200/250/300 z 120/170/220/270/320
- Ciemna Materia [W] – AP ratio
zmniejszonedo .8 z 1przywrócone do 1 z .8
Zilean
- Zilean otrzymał zapowiadane zmiany – klik!
- naprawiono efekty wizualne jego pasywu
- Time in a Bottle (nowy pasyw) – wskazówka informuje, że ma cooldown wynoszący 120 sekund