Co otrzymamy w następnym patchu? Poznajmy prawdopodobne zmiany, które wejdą na serwery live już w tym tygodniu.
20 listopada – klik!
- Nowe skórki:
- Santa Draven
- Ambitious Elf Jinx
- Snow Fawn Poppy
- Hextech Kog’Maw
- Nowy ward:
- Dearest Deer Ward
- Nowe emotki
- All Star – ekran logowania
- Nowy tryb gry:
- Snow Battle ARURF
- Aktualizacja pasków zdrowia
- Zmiany balansu
21 listopada – klik!
- Mecha Aatrox – poprawki
- Mecha Kha’Zix – poprawki
- Zmiany balansu
22 listopada – klik!
- Nowe ikony przywoływacza
- Zmiany balansu
27 listopada – klik!
- Hextech Kog’Maw – splash art
- Nowa ikona przywoływacza
- Zmiany balansu
28 listopada – klik!
- Ambitious Elf Jinx – splash art
- Snow Fawn Poppy – splash art
- Zmiany balansu
29 listopada – klik!
- Santa Draven – splash art
- Login theme Snowdown 2017
- Aktualizacje ikon umiejętności
- Zmiany balansu
30 listopada – klik!
- Zmiany balansu
Nowe skórki
Santa Draven
1350 RP
Ambitious Elf Jinx
1350 RP
Snow Fawn Poppy
Hextech Kog’Maw
Tylko za Gemstones
Nowy tryb gry: Snow Battle ARURF
Ekran wyboru bohatera (muzyka)
Szczegóły trybu: klik!
Nowe poro
Nowe ikony przywoływacza
Nowe emotki
Nowa skórka totemu
Ekrany logowania
Snowdown 2017
All Star 2017
Aktualizacja pasków zdrowia
Aktualizacja ikon umiejętności
Amumu
Dr Mundo
Nunu
Renekton
Zmiany balansu
Bohaterowie
Aurelion Sol
- Voice of Light (R)
- Cooldown zmniejszony z 120/100/80 do 110/90/70.
Bard
- Regeneracja HP zwiększona z 1,08 do 1,5.
Camille
- Adaptive Defenses (pasyw)
- Czas trwania tarczy zwiększony z 1,5 sekundy do 2 sekund.
- Precision Protocol (Q)
- Czas na recast zwiększony z 3 sekund do 3,5 sekundy.
Darius
Hemorrhage (pasyw)
- Obrażenia z krwawienia zwiększone z [10 – 27] do [13 – 30].
- Bonus AD Noxian Might zwiększony z [30 – 200] do [30 – 230].
Ezreal
Mystic Shot (Q)
- AD ratio zmniejszone z 125% do 110%.
Galio
- Colossal Smash (pasyw)
- AP ratio zmniejszone z 70% do 50%.
- Shield of Durand (W)
- Pierwsze castowanie: AP ratio zwiększone z 4% do 5%.
- Drugie castowanie: [nowy efekt] zadaje teraz od [20/30/40/50/60 (+20% AP)] do [60/90/120/150/180 (+60% AP)] obrażeń.
- Justice Punch (E)
- Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8.
Ivern
Rootcaller (Q)
- Friend of the Forest (pasyw)
- Koszt HP zmniejszony z 192/205/218/230/241/251/260/267/273/278/281/283/282/280/275/269/260/248 do 147/156/167/177/185/193/199/205/209/212/213/213/212/209/203/197/188/176.
- Rootcaller (Q)
- Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 11/10.5/10/9,5/9.
Jarvan IV
- Martial Cadence (pasyw)
- Bonusowe obrażenia zmniejszone z 10% do 8%.
- Dragon Strike (Q)
- Obrażenia zmniejszone z 80/125/170/215/260 do 80/120/160/200/240.
Karthus
- Requiem (R)
- AP ratio zwiększone z 60% do 75%.
Leona
- Eclipse (W)
- Obrażenia zmniejszone z 60/100/140/180/220 do 40/80/120/160/200.
Malzahar
- Nether Grasp (R)
- Obrażenia zmniejszone z 125/225/325 do 125/200/275.
- AP ratio zmniejszone z 110% do 80%.
Maokai
- Bramble Smash (Q)
- Obrażenia zmienione z 55/100/145/190/235 na 65/105/145/185/225.
Morgana
- Regeneracja many w ciągu 5 sekund zwiększona z 8,5 do 11,5.
- Przyrost regeneracji many zmniejszony z 0,8 do 0,4.
- Soul Siphon (pasyw)
- Nie daje już 10/15/20% wampiryzmu zaklęć.
- [Nowy efekt] Kiedy zaklęcia Morgany zadają obrażenia wrogim postaciom, dużym stworom i potworom, uzdrawia się ona o 15/20/25/30/35/40% (na poziomach 1/4/7/10/13/16) zadanych obrażeń.
- Tormented Soil (W)
- [Nowy efekt] Gdy Soul Siphon jest aktywny, cooldown Tormented Soil jest zmniejszony o 5%.
Ornn
- Bellows Breath (W)
- Magiczne obrażenia zmniejszone z 12/14/16/18/20% do 10/12/14/16/18%.
- CD wydłużony z 12/11/10/9/8 do 13/12/11/10/9.
Riven
- Broken Wings (Q)
- Obrażenia zwiększone z 10/30/50/70/90 do 15/35/55/75/95.
Sona
- Hymn of Valor (Q)
- Koszt many zwiększony z 45/50/55/60/65 do 60/65/70/75/80.
- Bonusowe obrażenia magiczne zmniejszone z 20/30/40/50/60 (+20% AP) do 10/15/20/25/30 (+30% AP).
Taric
- Bazowy pancerz zmniejszony z 45 do 40.
Xin Zhao
- Bazowe HP zmniejszone z 550 do 570.
- Wind Becomes Lightning (W)
- przelicznik pchnięcia AD zmniejszony z 85% do 75%.
Yorick
- Bazowe AD zmniejszone z 65 do 62.
Zoe
Sleepy Trouble Bubble (E)
- Zmiany w hitboksie.
Zyra
- Regeneracja many w ciągu 5 sekund zwiększona z 8,5 do 11,5.
- Przyrost regeneracji many zmniejszony z 0,8 do 0,4.
- Garden of Thorns (pasyw)
- Zasięg pojawiania się roślin zmniejszony z 1300 do 900.
- Czas trwania roślin zwiększony z [5-7,5 zależnie od poziomu] do 8.
- Pasywny (nie z W) czas trwania sadzonek zmniejszony z 45 do 30.
- Zdrowie rośliny zwiększone z 4 do 8.
- Obrażenia podstawowych ataków od postaci zasięgowych dla roślin zwiększone z 2 do 4.
- Obrażenia podstawowych ataków od postaci melee dla roślin zwiększone z 2 do 8.
- Obrażenia dla roślin z umiejętności skierowanych w jeden cel zwiększone z 4 do 8.
- Obrażenia AoE dla roślin zwiększone z 2 do 4.
- Okresowe obrażenia dla roślin zmniejszone z 2 do 1.
- Obrażenia dla roślin od dużych stworów/potworów zwiększone z 1 do 2.
- Złoto za zniszczenie rośliny zmniejszone z 5 do 3.
- Rampant Growth (W)
- Rośliny Zyry już nie zdobywają 10/20/30/40/50% dodatkowego maksymalnego zdrowia.
- [Nowy efekt] Gdy Zyra zabija wroga lub będzie miała asystę, czas ponownego użycia Rampant Growth jest zmniejszony o 20% (100%, gdy zabija wrogiego bohatera, dużego stwora lub potwora).
- Grasping Roots (E)
- Obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 do 60/105/150/195/240.
- Stranglethorns (R)
- [Nowy Efekt] Garden of Thorns teraz resetuje czas trwania roślin i zyskują one jednocześnie 50% zdrowia.
Przedmioty
Bramble Vest
- Unikalna Pasywka – Thorns
- Odbicie obrażeń zmienione z [15 obrażeń] do [obrażeń równych 3+ 10% Twojego bonusowego pancerza].
Sunfire Cape
- Unikalna Pasywka – Immolate
- Obrażenia zwiększone z 11 do 20.
- Bonusowe obrażenia przeciwko minionom i potworom zmniejszone z 200% do 100%.
Runy
Fleet Footwork (P1)
- Jeśli atak jest krytyczny, uzdrowienie również tak zadziała.
- Obrażenia zmienione z [5-50] na [3-60].
- AD zwiększone z 0,1 do 0,3.
- AP zwiększone z 0,2 do 0,4.
- Bonus do leczenia z kryta zmniejszony z 100% do 40%.
Lethal Tempo (P1)
- Cooldown zmniejszony z 10 do 6.
Overheal (P2)
- Tarcza z autouzdrowień zwiększona z 30% do 40%
Presence of Mind (P2)
- Czas trwania zwiększony z 5 do 7.
Triumph (P2)
- Uzdrowienie zmniejszone z 15% do 12%.
Coup De Grace (P4)
- Wzmocnienie obrażeń zmniejszone z 10% do 9%.
Eyeball Collection (D3)
- Teraz asysta daje 1 eyeball.
Mirror Shell (R3)
- MR zwiększone z 5 do 6.
Revitalize (R4)
- Efekt rozszerzony o uzdrowienia i tarcze (otrzymywane i rzucane).
Celerity (S3)
- Prędkość ruchu zmniejszona z 4% do 3%.