League of Legends r.

PBE – 20 listopada – Snowdown; zmiany Camille, Galio, Jhina, Morgany i Zyry

Czas rozpocząć cykl 7.24, a wraz z nim - Snowdown. Nowe skórki, emotikonki i co najważniejsze - tryb gry: Snow Battle ARURF!

Santa Draven (1350 RP)

Ambitious Elf Jinx (1350 RP)

Snow Fawn Poppy (1350 RP)

Hextech Kog’Maw

Nowa skórka warda – Dearest Deer Ward

Emotki Snowdown

Ekran ładowania All-Star

Nowy tryb gry: Snow Battle ARURF

Z okazji Snowdown pojawi się nowy tryb gry: Snow Battle ARURF (wreszcie bez Króla Poro!). Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!

Nowe poro

Dodano pliki nowych poro: Baron Poro i Deer Poro. Nie wiemy jeszcze, gdzie i jak będą dostępne. Może pojawią się w nowym trybie gry?

Aktualizacja pasków zdrowia

Zmiany balansu

Bard

  • Regeneracja HP zwiększona z 1,08 do 1,5.
  • Caretaker’s Shrine (W)
    • Liczba możliwych aktywnych ołtarzy w jednym momencie zmieniona z 3 na wszystkich poziomach na 2/3/4/5/6.
    • Zasięg zwiększony z 800 do 900.

Camille

  • Adaptive Defenses (pasyw)
    • Czas trwania tarczy zwiększony z 1,5 sekundy do 2 sekund.
  • Precision Protocol (Q)
    • Czas na recast zwiększony z 3 sekund do 3,5 sekundy.

Corki

  • Bazowe AD zmniejszone z 63 do 59.

Darius

  • Hemorrhage (pasyw)
    • Obrażenia z krwawienia zwiększone z [10 – 27] do [13 – 30].
    • Bonus AD Noxian Might zwiększony z [30 – 200] do [30 – 230].

Galio

  • Justice Punch (E)
    • Cooldown zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8.
  • Shield of Durand (W)
    • Pierwsze castowanie: AP ratio zwiększone z 4% do 5%.
    • Drugie castowanie: [nowy efekt] zadaje teraz od [20/30/40/50/60 (+20% AP)] do [60/90/120/150/180 (+60% AP)] obrażeń.

Jhin

  • Curtain Call (R)
    • Obrażenia zwiększone z 50/115/180 (+20% całkowitego AD) do 60/130/200 (+30% całkowitego AD).
    • Czas trwania spowolnienia zwiększony z 0,5 sekundy do 0,75 sekundy.
    • Minimalny odstęp pomiędzy strzałami zwiększony z 1 sekundy do 1,25 sekundy.

Morgana

  • Regeneracja many w ciągu 5 sekund zwiększona z 8,5 do 11,5.
  • Przyrost regeneracji many zmniejszony z 0,8 do 0,4.
  • Soul Siphon (pasyw)
    • Nie daje już 10/15/20% wampiryzmu zaklęć.
    • [Nowy efekt] Kiedy zaklęcia Morgany zadają obrażenia wrogim postaciom, dużym stworom i potworom, uzdrawia się ona o 15/20/25/30/35/40% (na poziomach 1/4/7/10/13/16) zadanych obrażeń.
  • Tormented Soil (W)
    • [Nowy efekt] Gdy Soul Siphon jest aktywny, cooldown Tormented Soil jest zmniejszony o 5%.

Riven

  • Broken Wings (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 10/30/50/70/90 do 15/35/55/75/95.

Sona

  • Hymn of Valor (Q)
    • Koszt many zwiększony z 45/50/55/60/65 do 60/65/70/75/80.
    • Bonusowe obrażenia magiczne zmniejszone z 20/30/40/50/60 (+20% AP) do 10/15/20/25/30 (+30% AP).

Taric

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 45 do 40.

Zyra

  • Regeneracja many w ciągu 5 sekund zwiększona z 8,5 do 11,5.
  • Przyrost regeneracji many zmniejszony z 0,8 do 0,4.
  • Garden of Thorns (pasyw)
    • Zasięg pojawiania się roślin zmniejszony z 1300 do 900.
    • Czas trwania roślin zwiększony z [5-7,5 zależnie od poziomu] do 8.
    • Pasywny (nie z W) czas trwania sadzonek zmniejszony z 45 do 30.
    • Zdrowie rośliny zwiększone z 4 do 8.
    • Obrażenia podstawowych ataków od postaci zasięgowych dla roślin zwiększone z 2 do 4.
    • Obrażenia podstawowych ataków od postaci melee dla roślin zwiększone z 2 do 8.
    • Obrażenia dla roślin z umiejętności skierowanych w jeden cel zwiększone z 4 do 8.
    • Obrażenia AoE dla roślin zwiększone z 2 do 4.
    • Okresowe obrażenia dla roślin zmniejszone z 2 do 1.
    • Obrażenia dla roślin od dużych stworów/potworów zwiększone z 1 do 2.
    • Złoto za zniszczenie rośliny zmniejszone z 5 do 3.
  • Rampant Growth (W)
    • Rośliny Zyry już nie zdobywają 10/20/30/40/50% dodatkowego maksymalnego zdrowia.
    • [Nowy efekt] Gdy Zyra zabija wroga, czas ponownego użycia Rampant Growth jest zmniejszony o 20% (100%, gdy zabija wrogiego bohatera, dużego stwora lub potwora).

Runy

Coup de Grace 

  • Wzmocnienie obrażeń zmniejszone z 10% do 9%.

Eyeball Collection

  • AD zmniejszone z 6 do 3.
  • AP zmniejszone z 10 do 5.

Fleet Footwork

  • Jeśli atak jest krytyczny, uzdrowienie również tak zadziała.

Lethal Tempo

  • Cooldown zmniejszony z 10 do 6.

Presence of Mind

  • Czas trwania zwiększony z 5 do 7.

Revitalize

  • Efekt rozszerzony o uzdrowienia i tarcze (otrzymywane i rzucane).

Triumph

  • Uzdrowienie zmniejszone z 15% do 12%.