League of Legends r.

PBE – podsumowanie cyklu 7.12

Już niedługo na serwery live zawita nowa aktualizacja 7.12 co w niej otrzymamy? Sporo ciekawych rzeczy! 

31 maja – klik

  • Dawnbringer Riven
  • Nightbringer Yasuo
  • Nowe ikony przywoływacza
  • Nowe skórki wardów
  • Nowe emotki
  • Misje i łupy
  • Aktualizajca systemu honoru
  • Poprawa tekstur Prestigious LeBlanc
  • Zmiany balansu

1 czerwca – klik

  • Hunt of the Blood Moon
  • Nowy ekran ładowania gry
  • Zmiany balansu

2 czerwca – klik

  • Dawnbringer Riven – poprawki
  • Nowe misje
  • Zmiany balansu

5 czerwca – klik

  • Nowe splash arty
  • Specjalne ramki ekranu ładowania
  • Banery Rift Rivals
  • Zmiany balansu

7 czerwca – klik

  • Nowy ekran logowania
  • Zmiany balansu

8 czerwca – klik

  • Zmiany balansu

Dawnbringer Riven

1820 RP

dawnbringer riven splash art

Nightbringer Yasuo

1820 RP

 

 

Skórki wardów

Dawnbringer Ward

 Nightbringer Ward

 

Nowe emotki

 

Ikony przywoływacza

Ekran logowania

[obrazek / muzyka]

Porządek i Chaos

Szczegóły znajdziecie tutaj – Porządek i Chaos, czyli zmiany na PBE

Aktualizacja wizualna Face of the Mountain

 

Zmiany balansu

Bohaterowie

Ivern

  • Aktualizacja opisu E i R
  • Triggerseed (E) obrażenia zmniejszono z 60/90/120/150/180 do 50/70/90/110/130

 

Karma

  • Inspire (E) tarczę zmniejszono z 70/100/130/150/160/190 do 70/95/120/145/170.

 

Camille

  • Precision Protocol (Q)  Bonusowe obrażenia drugiego uderzenia zwiększono z 80% do 100%

 

Rumble

  • Junkyard Titan (Passive)
    • Rozpad rozpoczyna się teraz po 4 sekundach
    • Prędkość rozpadu zmieniono na 10 co 1 sekundę
  • Flame Spitter (Q)
    • Obrażenia zadawane minionom zmniejszono z 100% do 75%
    • Czas odnowienia zmieniono z 6 sekund na 10/9/8/7/6 sekund
    • Bazowe obrażenia zmieniono z 75/135/195/255/315 (+100% AP) na 135/180/225/270/315 (+110% AP)
  • Scrap Shield (W)
    • Czas trwania zmniejszono z 2 do 1.5
    • Wartość tarczy zwiększono z 50/80/110/140/170 do 80/110/140/170/200
  • Electro Harpoon (E) obrażenia zwiększono z 45/70/95/120/145 do 60/85/110/135/160

 

Corki

  • Obrażenia z podstawowych ataków zwiększono z 56 do 58
  • Prędkość podstawowych ataków zwiększono z 0.625 do 0.638
  • Hextech Shrapnel Shells (Passive) % bazowych ataków zmienianych na obrażenia magiczne zwiększono z 50% do 75%

 

Jhin

  • Dancing Grenade (Q):
    • Bazowe obrażenia zmniejszono z 50/75/100/125/150 do 45/70/95/120/145
    • Przelicznik AD zwiększono z 30/35/40/45/50% do 40/45/50/55/60%
  • Curtain Call (R) obrażenia zwiększono z 40/100/160 do 50/115/180

 

Kindred

  • Bazowy armor zwiększono z 20 do 22.
  • Podstawowe ataki zwiększono z 54 do 57
  • Dance of Arrows (Q) przelicznik zwiększono z 65% do 75%
  • Mounting Dread (E) koszt many zmniejszono z 70 do 50

 

Rek’sai

  • Bonus AD zwiększono z 40% do 80%.
  • Bazowe AD zwiększono z 55.628 do 57.5
  • Przyrost armora zwiększono z 3.4 do 3.75
  • Void Rush (R) „Powinno być teraz trudniej uniknąć obrażeń z R”

 

Zac

  • Unstable Matter (W) obrażenia zmniejszono z 40/55/70/85/100 do 30/45/60/75/90
  • Elastic Slingshot (E) obrażenia zmniejszono z 80/130/180/230/280 do 60/110/160/210/260

 

Malzahar

  • Call of the Void (Q) obrażenia zmieniono z 70/110/150/190/230 do 70/105/140/175/210
  • Nethergrasp (R)
    • Obrażenia zmieniono z 125/250/375 (+115% AP) do 125/225/325 (+110% AP)
    • Promień nie jest już anulowany, jeżeli cel zostanie oczyszczony, jednak zostanie anulowany jeżeli cel jest dalej niż 1250 jednostek od Malzahara

Przedmioty

Athene’s Unholy Gral 

  • AP: 40 > 30
  • % regeneracji bazowej many: 75% na 100%
  • Redukcja czasu odnowienia: 20% na 10%
  • Częstotliwość zdobywania krwi: 20% na 25%
  • [zmieniono] Pasyw: Harmony na Dissonance
    • Już nie daje 25% bazowej regeneracji za każde 25% regeneracji many
    • Teraz daje 5 AP za każde 25% regeneracji many

 

 

Redemption 

  • Zdrowie: 300 > 200
  • % bazowej regeneracji zdrowia: 75% na 50%
  • % bazowej regeneracji many: 125% na 150%
  • Leczenie: 40 + 25 za poziom celu: na 10 + 20% za poziom celu
  • [nowość] Efekt leczenia jest trzykrotnie większy w zależności od ilości zdrowia i tarczy

 

Locket of the Iron Solari 

Wartość tarczy: 70 ~ 665 na 70 ~ 575 (+2% – 36% bonusu zdrowia)

  • Skalowanie przelicznika bonusu tarczy bazuje na poziomie – 2% – 36%.

 

Glacial Shroud 

  • Budowa: Cloth Armor + Sapphire Crystal + 350g na Cloth Armor + Sapphire Crystal + 250g
  • Koszt: 1000 na 900
  • Armor: 25 na 20

 

Iceborn Guantled 

  • Budowa: Sheen + Glacial Shroud + 650g na Sheen + Glacial Shroud + 750g
  • Koszt: niezmieniony

 

Frozen Heart 

  • Budowa: Warden’s Mail + Clacial Shroud + 750g na Warden’s Mail + Clacial Shroud + 800g
  • Koszt: niezmieniony

 

Righteous Glory 

  • Budowa: Catalyst + Crystalline Bracer + 750g na Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950g
  • Koszt: niezmieniony
  • Zdrowie: 500 na 400
  • Armor: 0 na 30
  • Redukcja czasu odnowienia: 0% na 10%
  • [usunięto] Już nie ma pasywy Catalyst
  • [usunięto] Aktywne spowolnienie nie może zostać ręcznie namierzone
  • [zmieniono] Aktywne spowolnienie będzie automatycznie namierzać najbliższego bohatera
  • Czas trwania prędkości poruszania się w stronę przeciwników zmniejszono z 4 do 3 sekund.

 

Knight’s Vow 

  • Budowa: Crystalline Bracer + Chain Vest + 850g na Kindlegem + Chain Vest + 600 g
  • Koszt: 2300 na 2200
  • % bazowej regeneracji zdrowia: 100% na 0%
  • Redukcja czasu odnowienia: 0 na 10%

 

Raptor’s Cloak 

  • Budowa: Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250g na Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450g
  • Koszt: 1200 na 900
  • Armor: 40 na 30

 

Ohmwrecker 

  • Budowa: Raptor Cloak + Kindlegem + 650g na Raptor Cloak + Kindlegem + 950g
  • Koszt: niezmieniony

 

Zz’Rot Portal 

  • Budowa: Raptor Cloak + Negatron Cloak + 780 g na Raptor Cloak + Negatron Cloak + 1080g
  • Koszt: niezmieniony

 

Banner of Command 

  • Budowa: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100g na Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200g
  • Koszt: niezmieniony
  • % bazowej regeneracji zdrowia: 0% na 125%
  • Mana: 400 na 0
  • [dodano] Unikalna Pasywa: Point Runner

 

Zeke’s Convergence 

  • Zmieniono nazwę z Zeke’s Harbinger na Zeke’s Convergence
  • Ogólny koszt zwiększono z 2300 do 2400
  • Koszt kombinacji zwiększono z 300 do 400
  • Obrażenia: 60% na 50%
  • Armor: 55 na 60
  • Spowolnienia: 30% na 20%
  • Podstawowe ataki zwiększają spowolnienie do 40% przez 3 sekundy
  • Obrażenia pasywne: 50 na 40