Już niedługo na serwery live zawita nowa aktualizacja 7.12 co w niej otrzymamy? Sporo ciekawych rzeczy!
31 maja – klik
- Dawnbringer Riven
- Nightbringer Yasuo
- Nowe ikony przywoływacza
- Nowe skórki wardów
- Nowe emotki
- Misje i łupy
- Aktualizajca systemu honoru
- Poprawa tekstur Prestigious LeBlanc
- Zmiany balansu
1 czerwca – klik
- Hunt of the Blood Moon
- Nowy ekran ładowania gry
- Zmiany balansu
2 czerwca – klik
- Dawnbringer Riven – poprawki
- Nowe misje
- Zmiany balansu
5 czerwca – klik
- Nowe splash arty
- Specjalne ramki ekranu ładowania
- Banery Rift Rivals
- Zmiany balansu
7 czerwca – klik
- Nowy ekran logowania
- Zmiany balansu
8 czerwca – klik
- Zmiany balansu
Dawnbringer Riven
1820 RP
Nightbringer Yasuo
1820 RP
Skórki wardów
Dawnbringer Ward
Nightbringer Ward
Nowe emotki
Ikony przywoływacza
Ekran logowania
Porządek i Chaos
Szczegóły znajdziecie tutaj – Porządek i Chaos, czyli zmiany na PBE
Aktualizacja wizualna Face of the Mountain
Zmiany balansu
Bohaterowie
Ivern
- Aktualizacja opisu E i R
- Triggerseed (E) obrażenia zmniejszono z 60/90/120/150/180 do 50/70/90/110/130
Karma
- Inspire (E) tarczę zmniejszono z 70/100/130/150/160/190 do 70/95/120/145/170.
Camille
- Precision Protocol (Q) Bonusowe obrażenia drugiego uderzenia zwiększono z 80% do 100%
Rumble
- Junkyard Titan (Passive)
- Rozpad rozpoczyna się teraz po 4 sekundach
- Prędkość rozpadu zmieniono na 10 co 1 sekundę
- Flame Spitter (Q)
- Obrażenia zadawane minionom zmniejszono z 100% do 75%
- Czas odnowienia zmieniono z 6 sekund na 10/9/8/7/6 sekund
- Bazowe obrażenia zmieniono z 75/135/195/255/315 (+100% AP) na 135/180/225/270/315 (+110% AP)
- Scrap Shield (W)
- Czas trwania zmniejszono z 2 do 1.5
- Wartość tarczy zwiększono z 50/80/110/140/170 do 80/110/140/170/200
- Electro Harpoon (E) obrażenia zwiększono z 45/70/95/120/145 do 60/85/110/135/160
Corki
- Obrażenia z podstawowych ataków zwiększono z 56 do 58
- Prędkość podstawowych ataków zwiększono z 0.625 do 0.638
- Hextech Shrapnel Shells (Passive) % bazowych ataków zmienianych na obrażenia magiczne zwiększono z 50% do 75%
Jhin
- Dancing Grenade (Q):
- Bazowe obrażenia zmniejszono z 50/75/100/125/150 do 45/70/95/120/145
- Przelicznik AD zwiększono z 30/35/40/45/50% do 40/45/50/55/60%
- Curtain Call (R) obrażenia zwiększono z 40/100/160 do 50/115/180
Kindred
- Bazowy armor zwiększono z 20 do 22.
- Podstawowe ataki zwiększono z 54 do 57
- Dance of Arrows (Q) przelicznik zwiększono z 65% do 75%
- Mounting Dread (E) koszt many zmniejszono z 70 do 50
Rek’sai
- Bonus AD zwiększono z 40% do 80%.
- Bazowe AD zwiększono z 55.628 do 57.5
- Przyrost armora zwiększono z 3.4 do 3.75
- Void Rush (R) „Powinno być teraz trudniej uniknąć obrażeń z R”
Zac
- Unstable Matter (W) obrażenia zmniejszono z 40/55/70/85/100 do 30/45/60/75/90
- Elastic Slingshot (E) obrażenia zmniejszono z 80/130/180/230/280 do 60/110/160/210/260
Malzahar
- Call of the Void (Q) obrażenia zmieniono z 70/110/150/190/230 do 70/105/140/175/210
- Nethergrasp (R)
- Obrażenia zmieniono z 125/250/375 (+115% AP) do 125/225/325 (+110% AP)
- Promień nie jest już anulowany, jeżeli cel zostanie oczyszczony, jednak zostanie anulowany jeżeli cel jest dalej niż 1250 jednostek od Malzahara
Przedmioty
- AP: 40 > 30
- % regeneracji bazowej many: 75% na 100%
- Redukcja czasu odnowienia: 20% na 10%
- Częstotliwość zdobywania krwi: 20% na 25%
- [zmieniono] Pasyw: Harmony na Dissonance
- Już nie daje 25% bazowej regeneracji za każde 25% regeneracji many
- Teraz daje 5 AP za każde 25% regeneracji many
- Zdrowie: 300 > 200
- % bazowej regeneracji zdrowia: 75% na 50%
- % bazowej regeneracji many: 125% na 150%
- Leczenie: 40 + 25 za poziom celu: na 10 + 20% za poziom celu
- [nowość] Efekt leczenia jest trzykrotnie większy w zależności od ilości zdrowia i tarczy
Wartość tarczy: 70 ~ 665 na 70 ~ 575 (+2% – 36% bonusu zdrowia)
- Skalowanie przelicznika bonusu tarczy bazuje na poziomie – 2% – 36%.
- Budowa: Cloth Armor + Sapphire Crystal + 350g na Cloth Armor + Sapphire Crystal + 250g
- Koszt: 1000 na 900
- Armor: 25 na 20
- Budowa: Sheen + Glacial Shroud + 650g na Sheen + Glacial Shroud + 750g
- Koszt: niezmieniony
- Budowa: Warden’s Mail + Clacial Shroud + 750g na Warden’s Mail + Clacial Shroud + 800g
- Koszt: niezmieniony
- Budowa: Catalyst + Crystalline Bracer + 750g na Glacial Shroud + Crystalline Bracer + 950g
- Koszt: niezmieniony
- Zdrowie: 500 na 400
- Armor: 0 na 30
- Redukcja czasu odnowienia: 0% na 10%
- [usunięto] Już nie ma pasywy Catalyst
- [usunięto] Aktywne spowolnienie nie może zostać ręcznie namierzone
- [zmieniono] Aktywne spowolnienie będzie automatycznie namierzać najbliższego bohatera
- Czas trwania prędkości poruszania się w stronę przeciwników zmniejszono z 4 do 3 sekund.
- Budowa: Crystalline Bracer + Chain Vest + 850g na Kindlegem + Chain Vest + 600 g
- Koszt: 2300 na 2200
- % bazowej regeneracji zdrowia: 100% na 0%
- Redukcja czasu odnowienia: 0 na 10%
- Budowa: Rejuvenation Bead + Chain Vest + 250g na Rejuvenation Bead + Cloth Armor + 450g
- Koszt: 1200 na 900
- Armor: 40 na 30
- Budowa: Raptor Cloak + Kindlegem + 650g na Raptor Cloak + Kindlegem + 950g
- Koszt: niezmieniony
- Budowa: Raptor Cloak + Negatron Cloak + 780 g na Raptor Cloak + Negatron Cloak + 1080g
- Koszt: niezmieniony
- Budowa: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100g na Aegis of the Legion + Raptor Cloak + 200g
- Koszt: niezmieniony
- % bazowej regeneracji zdrowia: 0% na 125%
- Mana: 400 na 0
- [dodano] Unikalna Pasywa: Point Runner
- Zmieniono nazwę z Zeke’s Harbinger na Zeke’s Convergence
- Ogólny koszt zwiększono z 2300 do 2400
- Koszt kombinacji zwiększono z 300 do 400
- Obrażenia: 60% na 50%
- Armor: 55 na 60
- Spowolnienia: 30% na 20%
- Podstawowe ataki zwiększają spowolnienie do 40% przez 3 sekundy
- Obrażenia pasywne: 50 na 40