Już niedługo nowa aktualizacja! Czego możemy się w niej spodziewać?
Przypominamy, że są to nieoficjalne zmiany, które pojawiły się na PBE – możliwe, że w ostatecznej aktualizacji na serwerach live zajdą drobne zmiany.
Harmonogram zmian
8 listopada – klik!
- Elementalist Lux
- Elementalist Ward
- One For All – testy
- zmiany balansu
9 listopada – klik!
- ikony All-Star
- pliki zimowej mapy
- zmiany balansu
10 listopada – klik!
- Legenda Króla Poro – nowy ekran ładowania
- Warring Kingdoms Katarina – poprawki
- Elementalist Lux – voiceover
- zmiany balansu
11 listopada – klik!
- Elementalist Lux- ekran logowania
- ikony All-Star – efekty w grze
- zmiany balansu
14 listopada – klik!
- ikony ciasteczek
- zmiany balansu
15 listopada – klik!
- splash art Elementalist Lux
- zmiany balansu
Elementalist Lux – skórka Ultimate
3250 RP
Zobacz też:
Lux posiada 10 form:
- Light (Światło) – podstawowa
- Fire (Ogień)
- Water (Woda)
- Air (Powietrze)
- Earth (Ziemia)
- Darkness (Ciemność)
- powstaje przez połączenie Ziemi z Powietrzem lub Wody z Ogniem
- Ice (Lód)
- powstaje przez połączenie Wody z Powietrzem
- Magma (Magma)
- powstaje przez połączenie Ognia z Ziemią
- Mystic (Mistyczna)
- powstaje przez połączenie Wody z Ziemią
- Storm (Burza)
- powstaje przez połączenie Ognia z Powietrzem
Voiceover
- Portugalski brazylijski
- Francuski
- Niemiecki
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Hiszpański latynoamerykański
- Rumuński
- Hiszpański
- Turecki
Ekran logowania
Elementalist Ward
(brak ceny)
Ward również zmienia żywioły zależnie od tego, w jakiej formie znajduje się Lux. Warunkiem jest jednak to, że musi być on postawiony przez samą Lux.
Jeśli nie grasz Lux, przez całą grę ward będzie w formie podstawowej (Light).
Ikony Elementalist Lux
Ikony All-Star
Legenda Króla Poro – nowy ekran ładowania
Warring Kingdoms Katarina – poprawki
Poprawiono efekty wizualne.
Zmiany balansu
Akali
- Twin Disciplines (pasyw)
- AP ratio uzdrowienia po pierwszym uderzeniu zwiększone do
60%45% z 30% - Drugie uderzenie zadające obrażenia – zwiększono przelicznik do 65% z 50%
- AP ratio uzdrowienia po pierwszym uderzeniu zwiększone do
- Twilight Shroud [W]
- Koszt energii zmniejszony do 60/55/50/45/40 z 80/75/70/65/60
- Crescent Slash [E]
- AP ratio zwiększone do
70%60% z 50% - Zwiększono przelicznik AD do 80 z 70%
- AP ratio zwiększone do
Anivia
- Crystallize [W]
- Cooldown zmniejszony do 17 z 25 sekund
- Frostbite [E]
- Zadaje podwójne obrażenia tylko wtedy, gdy cel jest zestunowany za pomocą [Q] lub schłodzony w pełni naładowanym [R]
- Cooldown zmniejszony do 4 sekund z 5 sekund
- Glaciar Storm [R]
- Od teraz osiąga pełen rozmiar po 1.5 zamiast po 3 sekundach
- Bazowe obrażenia zmienione na 40/60/80 (+12.5% AP) z 80/120/160 (+25% AP)
- W pełnym rozmiarze zadaje teraz 300% obrażeń i spowalnia wrogów o 30/45/60%
Garen
- [E] Courage
dodano do wskazówki “Wrodzy bohaterowie uderzeni przez Judgement mają zmniejszony pancerz o 3/4/5/6/7 % przez 4 sekundy, co stackuje się do 5/5/5/5/5 razy.”
Kha’Zix
- Void Spike [W]
- Rozwinięcie ponownie ujawnia uderzone postacie na 2 sekundy (nieujawnianie było bugiem)
Malzahar
- Void Swarm [W]
- Koszt many zmniejszony do 40 z 80
- Działa na zasadzie ładunków odnawiających się co 20/19/18/17/16 sekund. Możemy posiadać maksymalnie 2 ładunki
- Voidlingi posiadają teraz 3 HP (jak wardy)
- Zmieniono obrażenia z 30/32.5/35/37.5/40% całego AD na 30/35/40/45/50 + 40% bonusowego AD
- Zwiększono przelicznik AP do 20% z 10%
- Obrażenia dla stworów na linii zwiększone do 300% z 200%
- Jeśli na celu zostało użyte [E] lub [R], a Malzahar jest w pobliżu, Voidlingi mają 100% więcej prędkości ataku
Shen
- Pancerz na poziom zwiększony do 3 z 2.6
- Pancerz na poziomie 18 zwiększony do 76 z 69.2
- Zdrowie na poziom zwiększone do 85 z 73
- Zdrowie na poziomie 18 zwiększone do 1985 z 1781
Shyvana
- Bazowe zdrowie zmienione na 595 z 594.6
- Bazowa regeneracja zdrowia zwiększona do 1.72 z 1.7188
- Dragonborn (pasyw)
- Zmiana nazwy na Fury of the Dragonborn z Dragonborn
- Shyvana zadaje 10% więcej obrażeń smokom
- Shyvana zyskuje 5 pkt. pancerza i odporności na magię
- Smoki żywiołów pokonane przez Shyvanę lub jej sojuszników dają jej dodatkowe 5 pkt. pancerza i odporności na magię
Shyvana będzie otrzymywać dodatkowe wzmocnienia za każdego zabitego w jej teamie smoka:Infernal Drake: zmienia (5/7.5/10)% zadanych obrażeń w nieuchronne obrażeniaMountain Drake: przyjmuje (10/15/20)% mniej obrażeń od stworów i wieżCloud Drake: zapewnia (5/10/15)% odporności na spowolnieniaOcean Drake: zapewnia (5/10/15)% redukcji cooldownu
- Burnout [W]
- efekty w formie smoka zmienione:
- nowe: Wypalenie zwiększa swój rozmiar
- stare: Wypalenie sprawia, że ziemia zajmuje się ogniem na 5 sekund, a znajdujący się na niej wrogowie otrzymują obrażenia magiczne co sekundę.
- efekty w formie smoka zmienione:
- Flame Breath [E]
- Shyvana wypuszcza kulę ognia, która zatrzymuje się na pierwszym trafionym bohaterze. Wszyscy trafieni wrogowie otrzymują 60/100/140/180/220 (+0,3 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i zostają oznaczeni na 5 sekund.
- Podstawowe ataki Shyvany przeciwko oznaczonym celom zadają im obrażenia magiczne równe 2,5% ich maksymalnego zdrowia w momencie trafienia.
- Postać Smoka: Ognisty Podmuch wybucha przy trafieniu lub po osiągnięciu wybranego miejsca, zadając 100~200 (na poziomach 1-18) (+0,3 mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń magicznych. Ziemia w okolicy wybuchu pozostaje spalona przez 4 sekundy. Wrogowie na spalonej ziemi otrzymują 60-120 (na poziomach 1-18) (+0,2 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych na sekundę.
- Maksymalne obrażenia Ognistego Podmuchu przy trafieniu przeciwko stworom wynoszą 100 pkt. na trafienie.
- Dragon’s Descent [R]
- Użycie: Shyvana zmienia się w smoka, zyskując 150/250/350 pkt. zdrowia i lecąc w wybrane miejsce. Przeciwnicy znajdujący się na jej drodze otrzymują 150/250/350 (+0,7 mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych i zostają odrzuceni w stronę miejsca lądowania.
- Biernie: Shyvana co sekundę otrzymuje punkt furii. Ataki podstawowe dają jej 2 punkty furii.
Przedmioty
- Blade of the Ruined King
- Bazowe ataki zadają 8% aktualnego HP zamiast 6%
- Guinsoo’s Rageblade
- Dodano 25% AS do statystyk
- Mikael’s Crucible
- Bazowa regeneracja many zmniejszona do 100% ze 150%
- Sterak’s Gage
- Zmniejszono koszt o 100 złota