Shyvana będzie zmieniać rozmiar wraz z poziomem jej ulta!
Legenda Króla Poro – nowy ekran ładowania
Warring Kingdoms Katarina – poprawki
Poprawiono efekty wizualne.
Elementalist Lux – voiceover
- Portugalski brazylijski
- Francuski
- Niemiecki
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Hiszpański latynoamerykański
- Rumuński
- Hiszpański
- Turecki
Zmiany balansu
Anivia
- Frostbite [E]
- cooldown zmniejszony do 4 sekund z 5 sekund
Kha’Zix
- Void Spike [W]
- Rozwinięcie ponownie ujawnia uderzone postacie na 2 sekundy.
Malzahar
- Void Swarm [W]
- obrażenia dla stworów na linii zwiększone do 300% z 200%
Shyvana
- bazowe zdrowie zmienione na 595 z 594.6
- bazowa regeneracja zdrowia zwiększona do 1.72 z 1.7188
- Dragonborn (pasyw)
- bonusowy pancerz i odporność na magię nie są już podwajane w formie smoka
- Shyvana będzie otrzymywać dodatkowe wzmocnienia za każdego zabitego w jej teamie smoka – zmiana ta jeszcze nie weszła do gry, pojawi się w kolejnej aktualizacji PBE
- Infernal Drake: zmienia (5/7.5/10)% zadanych obrażeń w nieuchronne obrażenia
- Mountain Drake: przyjmuje (10/15/20)% mniej obrażeń od stworów i wież
- Cloud Drake: zapewnia (5/10/15)% odporności na spowolnienia
- Ocean Drake: zapewnia (5/10/15)% redukcji cooldownu
- Burnout [W]
- efekty w formie smoka zmienione:
- nowe: Wypalenie zwiększa swój rozmiar
- stare: Wypalenie sprawia, że ziemia zajmuje się ogniem na 5 sekund, a znajdujący się na niej wrogowie otrzymują obrażenia magiczne co sekundę.
- efekty w formie smoka zmienione:
- Flame Breath [E]
- AP ratio zmniejszone do 30% z 60%
- animacja zatrzymuje się po uderzeniu bohatera
- zmieniono efekt w formie smoka:
- nowy: Ognisty Podmuch eksploduje pod wpływem lub w miejscu celu, zadając bonusowe obrażenia magiczne w wysokości 100 – 200 (+30% AP) i podpalając ziemię na 4 sekundy. Wrogowie na podpalonej ziemi otrzymują 60-120 (+20% AP) obrażeń magicznych na sekundę
- pierwsze obrażenia – poziomy 6-18: 100/105/110/115/120/130/140/150/160/170/180/190/200
- drugie obrażenia – poziomy 6-18: 60/65/70/75/80/85/90/95/100/105/110/115/120
- stary: Ognisty Podmuch pochłania wszystkie jednostki znajdujące się w stożku przed nią.
- nowy: Ognisty Podmuch eksploduje pod wpływem lub w miejscu celu, zadając bonusowe obrażenia magiczne w wysokości 100 – 200 (+30% AP) i podpalając ziemię na 4 sekundy. Wrogowie na podpalonej ziemi otrzymują 60-120 (+20% AP) obrażeń magicznych na sekundę
- Dragon’s Descent [R]
- teraz daje 150/250/350 zdrowia
- obrażenia zmniejszone do 150/250/350 z 175/300/425
- Shyvana teraz zwiększa swój rozmiar wraz z poziomem R
- R nie może być już przerwane w trakcie lotu