27 czerwca – klik!
- skórki na event Pool Party 2016
- zmiany balansu
28 czerwca – klik!
- rework Ryze’a
- zmiany balansu
29 czerwca – klik!
- splash art Young Ryze’a
- aktualizacje skórek
- zmiany balansu
30 czerwca – klik!
- splash art Pool Party Fiory
- ikony Pool Party
- His Royal Crabness Ward – model
- ekran logowania z Ryze’em
- model jelenia
- zmiany balansu
1 lipca – klik!
- His Royal Crabness Ward
- Ryze – fragment lore
- Project Fiora – emotikona żartu
- zmiany balansu
6 lipca – klik!
- splash art Pool Party Miss Fortune
- nowe Q Ezreala
- zmiany balansu
7 lipca – klik!
- “Something in Brush”
- poprawki splash arta Pool Party Miss Fortune
- zmiany balansu
Rework Ryze’a
Umiejętności
Ekran logowania
Ekran wyboru bohatera
A step ahead of cataclysm.
Voiceover
- Brazylijskie portugalskie
- Greckie
- Węgierskie
- Hiszpański latynoamerykański
- Rumuńskie
- Hiszpańskie
- Tureckie
- Czeskie
- Francuskie
- Niemieckie
- Włoskie
- Koreańskie
- Polskie
Aktualizacja skórek
Young Ryze (daw. Human Ryze)
Tribal Ryze
Uncle Ryze
Triumphant Ryze
Professor Ryze
Zombie Ryze
Dark Crystal Ryze
Pirate Ryze
Ryze Whitebeard
Young Ryze (daw. Human Ryze)
Fragment lore
Dodano fragment historii Ryze’a:
Take care with this world. What is made can be unmade.
Widely considered one of the most adept sorcerers on Runeterra, Ryze is an ancient, hard-bitten archmage with an impossibly heavy burden to bear. Armed with a boundless constitution and a vast array of mystic knowledge, he spends his life searching for World Runes – fragments of the raw magic that once shaped the world from nothingness. He must retrieve these glyphs before they fall into the wrong hands, for though they were once used to create Runeterra, they also have the potential to destroy it.
“Something in Brush”
Przechodzenie obok krzaków daje nam możliwość usłyszenia specyficznych dźwięków.
Łącznie jest ich 6:
Dźwięk może być również wywołany przez miniony i słyszany mimo mgły wojny.
Pamiętajmy też, że do patcha 6.18 miał ukazać się nowy bohater. Teraz właściwie już nie ma wątpliwości – nowa postać nadchodzi do Ligi!
Project Fiora – emotikona żartu
Skórki na event Pool Party 2016!
Wymienione poniżej skórki to jedyne nowe w tym roku z eventu Pool Party.
Pool Party Fiora
1350 RP
Pool Party Miss Fortune
1350 RP
Pool Party Taric
1350 RP
Ikony Pool Party
His Royal Crabness Ward
Model jelenia
Będzie on używany w trybie Nexus Siege.
Nowe Q Ezreala
- Zmienia się wygląd spella Q u Ezreala!
Zmiany balansu
Azir
- Arise [W]
- promień wizji zmniejszony do około 350 jednostek z 575
- obrażenia żołnierzy na poziom zmienione na 50/52/54/56/58/60/63/ 66/69/72/75/85/95/110/ 125/140/155/170 z 50/55/60/65/70/ 75/80/85/90/95/100/110/ 120/130/140/150/160/170
Fiora
- Lunge [Q] – bonusowe AD ratio zwiększone do .95/1/1.05/1.1/1.15 z .55/.70./.85/1/1.15
Lee Sin
- Safeguard [W]
- teraz osłania towarzyszy do 150% zamiast 100%
- podstawowa wartość tarczy zwiększona do 40/100/160/220/280 z 40/80/120/160/200
Leona
- Sunlight (pasyw) – obrażenia zmniejszone do [20 + 5 na poziom] z [20 + 15 na 2 poziomy]
- Shield of Daybreak [Q]
- cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
- obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105 z 40/70/100/130/160
- Eclipse [W]
- obrażenia zmienione na 60/100/140/180/220 z 60/110/160/210/260
- Zenith Blade [E] – czas roota zwiększony do .5 z .25
- Solar Flare [R]
- obrażenia zmniejszone do 100/175/250 z 150/250/350
- obniżono magiczne obrażenia z ładunków Incadescence do 30/40/50 z 30/50/70
Lux
- Illumination (pasyw) – obrażenia na poziom zwiększone do +10 z +8
- Light Binding [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/100/150/200/250 z 60/110/160/210/260
Malzahar
- prędkość ruchu zmniejszona do 335 z 340
- zasięg ataku zmniejszony do 500 z 550
- Void Swarm [W]
cooldown zwiększony do 30/28/26/24/22 z 20/19/18/17/16Pusklęcia pojawiają się teraz co każde 4 sekundy i wtedy, kiedy uczestniczą one w zabijaniu jednostki (Malzahar przywołuje je na pozostały czas)teraz zadaje 100% obrażeń potworom zamiast 50%
Poppy
- Iron Ambassador (pasyw)
- wartość tarczy bazowana na maksymalnym zdrowiu teraz zwiększa się z poziomem – 15% na poziomie 1., 17.5% na poziomie 7., 20% na poziomie 13. zamiast 15% na wszystkich poziomach
- cooldown zmniejszony do 16/13/10 z 18/14/10
- Steadfast Presence [W] – prędkość ruchu zwiększona do 32/34/36/38/40 z 27/29/31/33/35
- Heroic Charge [E] –
teraz ogłuszenie trwa 2 sekundy na wszystkich poziomach zamiast 1.6/1.7/1.8/1.9/2
Rek’Sai
- Tremor Sense (część [W]) – cooldown aktualizacji na cel zwiększony do 1.5 z .75
- Void Rush [R] – cooldown
zwiększony do 180/140/100 z 150/110/70 [zmiany w kliencie air]
Ryze
- Spell Flux (E) – obniżono obrażenia dla Q do 40/55/70/85/100% z 60/70/80/90/100%
- Realm Warp [R] – opóźnienie przed teleportacją zmniejszone do 1.5 sekundy z 2 sekund
Sona
- Power Chord (pasyw) – obrażenia zwiększone do 15-235 z 13-192 [zmiany w kliencie air]
- Power Chord: Diminuendo (pasywne [W])
- skalowanie AP zwiększone do
.06.04 z .02 - teraz zmniejsza cele na czas trwania debuffa
- skalowanie AP zwiększone do
- Aria of Perseverance [W]
- AP ratio uzdrowienia zwiększone do .25 z .2
- AP ratio tarczy zwiększone do
.25.3 z .2
- Song of Celerity [E]
- aktyw daje teraz Sonie 16/17/18/19/20 + 8% na 100 AP prędkości ruchu poza walką na 7 sekund
- czas trwania Melodii zwiększony do 3 sekund z 1.5
- AP ratio Melodii zwiększone do 6% na 100 AP z 4% na 100 AP
Taliyah
- Seismic Shove (W) – zwiększono czas odnowienia do 16/15/14/13/12 z 16/14/12/10/8
- Unraveled Earth [E] – do wskazówki dodano zapis dot. pułapek: każde uderzenie po pierwszym zadaje 12% mniej obrażeń
Smoki
Smok Powietrza
- bonus prędkości ruchu poza walką zwiększony do 25/50/75 z 15/30/45