BIERNIE: MISTRZOSTWO MAGII
Zaklęcia Ryze’a zadają dodatkowe obrażenia zależne od ilości jego dodatkowej many, a jego maksymalna mana zostaje zwiększona o pewien procent jego mocy umiejętności.
[Q]: PRZECIĄŻENIE
Biernie: Po rzuceniu innych zaklęć Ryze’a resetuje się czas odnowienia Przeciążenia i rozpoczyna się ładowanie runy. Rzuć w tym czasie inne zaklęcie (nie Przeciążenie), aby w pełni naładować runę, lub rzuć Przeciążenie, aby anulować ładowanie.
Użycie: Wywołaj runiczny wybuch zadający obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Jeśli podczas rzucania Przeciążenia Ryze ma w pełni naładowaną runę, zyskuje tarczę i tymczasową premię do prędkości ruchu.
[W]: RUNICZNE WIĘZIENIE
Natychmiast unieruchamia cel i zadaje mu obrażenia magiczne.
[E]: FLUKTUACJA MAGII
Zadaje obrażenia magiczne i naznacza cel. Kolejne zaklęcie rzucone przez Ryze’a na naznaczony cel wywoła dodatkowe efekty:
Przeciążenie zadaje dodatkowe obrażenia i przeskakuje na pobliskich naznaczonych wrogów.
Czas unieruchomienia pod wpływem Runicznego Więzienia zostaje dwukrotnie wydłużony.
Fluktuacja Magii naznacza wszystkich pobliskich wrogów.
Jeśli naznaczony cel zostanie zabity przez dowolnego bohatera, wszyscy pobliscy wrogowie również zostaną naznaczeni.
[R]: ZAGIĘCIE CZASOPRZESTRZENI
Otwiera portal do znajdującego się w pobliżu miejsca. Kilka sekund później zostają tam przeniesione wszystkie sojusznicze jednostki w zasięgu portalu. Zaklęcia nie można rzucić na siebie – przenoszenie się do samego siebie nie byłoby zbyt mądre.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]