Kolejny cykl PBE za nami - czego możemy spodziewać się w grze? Zobaczcie!
8 grudnia
- nowa skórka Nidalee
- aktualizacja skórek
- zmiany balansu
9 grudnia
- nowy system wyboru bohatera ponownie na PBE
- zmiany balansu
10 grudnia
- zmiany balansu
11 grudnia
- zmiany balansu
14 grudnia
- wskaźnik pushowania minionów
- zmiany balansu
15 grudnia
- zmiany balansu
16 grudnia
- zmiany balansu
17 grudnia
- zmiany balansu
19 grudnia
- nowe skórki (Wukong, Caitlyn, Morgana)
- nowe skórki wardów
- zmiany balansu
5 stycznia – klik!
- splasharty nowych skórek
- nowy ekran logowania
- nowe ikony przywoływacza
- zmiany przedmiotów
6 stycznia – klik!
- e-sportowe ikony przywoływacza
- dodano język japoński
- nerf Miss Fortune
7 stycznia – klik!
- aktualizacja ikon
Nowe skórki
Challenger Nidalee (975 RP – Legacy)
Radiant Wukong (1350 RP – nie Legacy!)
Lunar Wraith Caitlyn (1350 RP – Legacy)
Lunar Wraith Morgana (1350 RP – Legacy)
Nowy ekran logowania
Nowe ikony przywoływacza
Ikony NA LCS
Ikony EU LCS
Ikony LAN
Ikony LPL
Ikony CBLoL
Ikony Rosja
Ikony Tajwan
Ikony Korea
Ikony Oceania
Aktualizacje skórek
Dragon Trainer Lulu
Soul Reaver Draven
Gladiator Draven
Nowe skórki wardów
Rising Dawn Ward (640 RP)
Wskaźnik pushowania minionów
Inne
Dodano język japoński do gry:
Zmiany balansu
Bohaterowie
Fiddlesticks
- Dark Wind [E] – koszt many zmniejszony do 50/60/70/80/90 z 50/70/90/110/130
- Crowstorm [R] – cooldown zmniejszony do 130/120/110 z 150/140/130 przywrócone
Gangplank
- Trial by Fire (pasyw)
- dodatkowe nieuchronne obrażenia są teraz zadawane przez 2.5 sekundy zamiast 1.5 sekundy
- Bonusowe AD ratio obniżone do 1.0 z 1.2
Kalista
- Rend [E]
- Koszt many obniżony do 30 z 40
- Nie zwraca już many za zabicie pojedynczego celu. Nadal zwraca manę za zabicie dwóch lub więcej celów.
Kha’Zix
- Leap [E] – zasięg zwiększony do 700 z 600
LeBlanc
- Ethereal Chains [E] – prędkość znikania zwiększona do 1750 z 1600
Miss Fortune
- Make it Rain [E] – obniżono obrażenia do 80/115/150/185/220 z 90/145/200/225/310
Mordekaiser
- Iron Man (pasyw) – prędkość zanikania tarczy na sekundę zmniejszona do 1.5% z 2%
- Harvesters of Sorrow [W] – może być castowane na sojusznicze miniony
- okrąg [W] zależy teraz od celu – bohaterowie i superstwory mają teraz większy okrąg, pozostały miniony – mniejszy
- Children of the Grave [R]
- Dodatkowe obrażenia ataku Ducha wynoszą teraz 40% całkowitego AD Mordekaisera zamiast 100% bonusowego AD Morde
Teemo
- Podstawowe obrażenia zwiększone do 49.54 z 47.54
- Camouflage (pasyw)
- Może teraz się ukryć podczas poruszania się w trawie tak długo, jak nie otrzymuje obrażeń
- Noxious Trap [R] – zasięg zwiększony do 400/650/900 z 300/600/900
Trundle
- Pillar of Ice [E] – koszt many zwiększony do 75 na wszystkich poziomach z 60
- Subjugate [R]
- Cooldown zwiększony do 110/90/70 z 80/70/60
- Koszt many zwiększony do 100 z 75
Przedmioty
Death’s Dance
- Unikalny pasyw teraz uzdrawia za 15% zadanych obrażeń zamiast 12%
- Unikalny pasyw: obrażenia zadane jako efekt krwawienia zwiększone do 15% z 12%
Enchantment: Runeglaive
- Zastąpione Enchantment: Runic Echoes
[Nowe] Enchantment: Runic Echoes
- +60 mocy umiejętności
- +10% prędkości poruszania
- Unikalny pasyw – Echo – zbiera ładunki podczas poruszania się lub castowania. Przy 100 ładunkach kolejny atak umiejętnością zużywa wszystkie ładunki, zadając 80 (+10% AP) dodatkowych obrażeń magicznych maksymalnie 4 celom
Efekt ten zadaje 250% obrażeń dużym stworom. Uderzenie dużego stwora z tym efektem zwróci Ci 18% brakującej many.
Eye of the Oasis
- Regeneracja many obniżona do 100% z 150%
- Teraz zapewnia 10% redukcji cooldownu
Eye of the Watchers
- Regeneracja many obniżona do 100% z 150%
- Teraz zapewnia 10% redukcji cooldownu
Frost Queen’s Claim
- Podstawowa regeneracja many obniżona do 100% z 150%
- Czas spowolnienia teraz skaluje się od 2 do 5 sekund zależnie od tego, jak długą trasę przebyły duchy
Stalker’s Blade, Tracker’s Knife, Skirmisher’s Sabre
- Regeneracja many w jungli zwiększona do 180% z 150%
- Całkowity koszt zmniejszony do 1000 złota z 1050
Lord Dominik’s Regards
- Bonusowa penetracja pancerza zwiększona do 45% z 40%
Mortal Reminder
- Bonusowa penetracja pancerza zwiększona do 45% z 40%
Phantom Dancer
- Teraz daje 5% prędkości poruszania się
- Unikalny pasyw – Spectral Waltz: zmniejszono bonusową prędkość poruszania się, gdy znajdujemy się 500 jednostek od wroga, do 7% z 12%
Rapid Firecannon
- Prędkość poruszania się zmniejszona do 7% z 8%
Runaan’s Hurricane
- Prędkość poruszania się zwiększona do +7% z +5%
Sunfire Cape
- Pancerz zwiększony do 50 z 45
Specjalizacje
Deathfire Touch (Ferocity, Tier 6)
- Dodatkowe AD ratio zwiększone do 60% z 50%
- AP ratio zwiększone do 25% z 20%
Fervor of Battle (Ferocity, Tier 6)
- Dodatkowe obrażenia fizyczne za stack oparte na poziomie zwiększone do [1-14] z [1-8]
- Maksymalna ilość stacków obniżona do 8 z 10
Warlord’s Bloodlust (Ferocity, Tier 6)
- Teraz uzdrawia z 5-25% zadanych obrażeń zależnie od poziomu (zamiast 15%) i daje 30% prędkości ataku (zamiast 20%) przez 4 sekundy
Precision (Cunning, Tier 5)
- Penetracja pancerza obniżona do [.6 + 0.06 na poziom] z [1 + 0.1 na poziom]
Stormraider’s Surge (Cunning, Tier 6)
- Dodatkowa prędkość poruszania się zwiększona do 40% from 35%
- Teraz daje także 100% odporności na spowolnienie na 3 sekundy
- Zakres czasowy do zadawania obrażeń zwiększony do 2.5 sekundy z 2 sekund
- Odporność na spowolnienia obniżona do 75% z 100%
Bond of Stone (Resolve, Tier 6)
- [+4% redukcji obrażeń. 6% obrażeń od przeciwników zadanych najbliższym sojusznikom jest zadawanych Tobie, zamiast im] zamiast [+3% redukcji obrażeń, zwiększone do 6%, kiedy znajdujesz się w pobliżu sojusznika. 6% obrażeń od wrogów zadanym sojuszników jest przejmowanych przez Ciebie.]
- Podstawowa redukcja obrażeń zwiększona do 4% z 3%
- Redukcja obrażeń nie podwaja się już, kiedy jesteśmy w pobliżu sojusznika.
Strength of Ages (Resolve, Tier 6)
- “Po osiągnięciu maksymalnego bonusu, te kille oddają Ci 6% maksymalnego zdrowia” zamiast “po osiągnięciu maksymalnego bonusu, zabicie siege minionów zwraca 100 punktów zdrowia”
- Efekt teraz dotyczy też dużych stworów
- Zwraca teraz 6% maksymalnego zdrowia zamiast 100 punktów HP
Jungla
Rift Herald
- Rift Herald spawnuje się teraz na poziomie 6
- Podstawowe obrażenia obniżone do 95 z 105
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”6″]