League of Legends r.

PBE 8.7 – 20 marca – rework Irelii, nowe skórki

Czas na nowy cykl PBE - 8.7! W tym patchu zobaczymy m.in. rework Irelii, 2 nowe skórki (dla Rumble'a i Wukonga) oraz zapowiedziane (i nie tylko!) zmiany postaci! Zapowiada się naprawdę ciekawy patch.

Nowe skórki

Lancer Stratus Wukong

1350 RP

  • Ekran ładowania

Badlands Baron Rumble

1350 RP


Rework Irelii

Umiejętności

(klik!)

Przeliczniki

(klik!)


Nowe ikonki

Zmiany postaci

LeBlanc

  • Mirror Image (Pasywna):
    • “Powrót Mirror Image”
  • Sigil of Malice (Q):
    • Obrażenia zmniejszone z 55/90/125/160/195 (+0,5 AP) do 55/80/105/130/155 (+0,4 AP)
    • Obrażenia znaku: 55/80/105/130/155 (+0,4 AP)
    • Koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 do 50/60/70/80/90
  • Distortion (W):
    • Obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 (+0,2 AP) do 85/125/165/205/245 (+0,6 AP)
    • Koszt many zwiększony z 70/80/90/100/110 do 80/90/100/110/120
    • Prędkość dasha zmniejszona z 1600 do 1450
    • Teraz blokada umiejętności trwa tylko 0,2 sekundy od ostatniego dasha
  • Ethereal Chains (E):
    • Przelicznik AP na pierwszym trafieniu zmniejszony z 0,5 AP do 0,3 AP
    • Obrażenia roota zwiększone z 40/60/80/100/120 (+0,5 AP) do 80/120/160/200/240 (+0,6 AP)
    • Koszt many zwiększony z 40 do 70
    • Zasięg rozerwania łańcuchów zmniejszony z 885 do 865
  • Mimic (R):
    • Obrażenia RQ zmniejszone z 150/275/400 (+0,6 AP) do 70/140/210 (+0,4 AP)
    • Obrażenia Znaka RQ zmienione z 150/275/400 (+0,6 AP) na 140/280/420 (+0,8 AP)
    • Obrażenia RW zwiększone z 60/120/180 (+0,3 AP) do 150/300/450 (+0,6 AP)
    • Początkowe obrażenia RE zwiększone z 100/160/220 (+0,4 AP) do 60/120/180 (+0,3 AP)
    • Obrażenia RE Roota zmienione z 100/160/220 (+0,4 AP) na 120/240/360 (+0,6 AP)
    • CD zwiększony z 54/42/30 do 60/45/30

Rengar

  • To był błąd – dosłownie, na serwer wszedł stary plik

Swain

  • Death’s Hand (Q)
    • CD zwiększony z 5,5/4,75/4/3,24/2,5 do 7,5/6,25/5/3,75/2,5

Zmiany przedmiotów

Locket of the Iron Solari

  • Unique Active
    • Wartość tarczy zmieniona z [38 (+22 za poziom)] na [30 (+10 za poziom)]
    • Bonusowe zdrowie zmienione z [2% ~ 36%] na [10% ~ 20%]
    • Czas, w którym nie może zadziałać drugi Locket (tzn. po użyciu jednego w drużynie, a chodzi tutaj o oddziaływanie efektu na jednej postaci), zwiększony z 8 sekund do 20 sekund
    • [Nowy efekt] “Kiedy jest aktywny, sojusznicy z tą tarczą otrzymują 50% redukcji obrażeń z obrażeń AoE”.