League of Legends r.

Rework Irelii – przeliczniki (AP będzie OP?)

Czas poznać przeliczniki nowej Irelii! Czy będzie to OP postać?

Irelia, Tańcząca z Ostrzami

Cena: 4800 NE/880 RP

Statystyki bazowe

  • Bazowe HP: 580
  • Przyrost HP: 85
  • Regeneracja HP: —
  • Przyrost regeneracji HP: 0,17
  • Bazowe AD: 63
  • Przyrost AD: —
  • Bazowy AS: —
  • Przyrost AS: 2,5
  • Bazowa mana: —
  • Przyrost many: 30
  • Pancerz: —
  • Przyrost pancerza: 3
  • Odporność na magię: 32
  • Zasięg autoataku: 200
  • Prędkość ruchu: —

Przeliczniki na umiejętnościach

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: IONIAŃSKI ZAPAŁ

Trafianie wrogów umiejętnościami na 6 sekund przyznaje Irelii ładunki Ioniańskiego Zapału.

Każdy ładunek dodaje jej atakom podstawowym dodatkowe obrażenia magiczne równe [4/5/6/7/9/10/11/12/14/16/18/20/22/24 na 1/3/5/7/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18] za 1 stack.

Przy maksymalnej liczbie ładunków (4) Irelia zyskuje również [20/30/40% at 1/7/13] AS i zadaje 300% obrażeń tarczom.

Czas trwania Ioniańskiego Zapału jest odnowiony, kiedy Irelia atakuje przeciwnika.

Trafienie wielu postaci = odpowiednia ilość stacków.


Q: FALA OSTRZY

  • Koszt: 20 pkt. many
  • CD: 12/11/10/9/8 sekund

Irelia doskakuje do celu, zadając 10/30/50/70/90 (+70% AD) obrażeń fizycznych (zwiększone o 60% przeciwko stworom i potworom), nakładając efekty przy trafieniu i lecząc się o 12% AD.

Jeśli cel był oznaczony lub umrze od Fali Ostrzy, umiejętność zostanie odnowiona.


W: BUNTOWNICZY TANIEC

  • Koszt: 70/75/80/85/90 pkt. many
  • CD: 16/15/14/13/12 sekund

Pierwsze użycie: Irelia zaczyna ładować swe ostrza, przez co traci możliwość atakowania i poruszania się, ale na krótką chwilę otrzymuje 45/50/55/60/65% (+10% AP) redukcji obrażeń. Ładowanie nie może zostać przerwane.

Drugie użycie: Irelia atakuje ostrzami, zadając 10/30/50/70/90 (+60% AD) (+50% AP) obrażeń fizycznych i chwilowo spowalniając wrogów.

Obrażenia zwiększają się wraz z czasem do 20/60/100/140/180 (+120% AD) (+100% AP) po 0,75 sekundy.

Obrażenia są tym większe, im dłużej Irelia ładowała swe ostrza.


E: OBŁĘDNY DUET

  • Koszt: 50 pkt. many
  • CD: 14/13/12/11/10 sekund

Irelia wysyła ostrze w dane miejsce i może ponownie użyć Obłędnego Duetu, by wysłać drugie ostrze w inne miejsce. Potem ostrza zaczną do siebie lecieć, zadając 80/120/160/200/240 (+90% AP) magicznych obrażeń i ogłuszając trafionych po drodze wrogów na 0,8/0,9/1/1,1/1,2 sekundy.

Obłędny Duet na 6 sekund oznacza również bohaterów i duże potwory.

R: OSTRZE OBROŃCZYNI

  • Koszt: 100 pkt. many
  • CD: 120/105/90 sekund

Irelia wyzwala pełną moc swoich ostrzy w linii prostej.

Jeżeli Ostrze Obrończyni trafi wrogiego bohatera, ostrza rozejdą się na zewnątrz, zadadzą obrażenia magiczne równe 150/275/400 (+70% AP), oznaczą wrogich bohaterów oraz duże potwory na 6 sekund i na 3,5/3/3,5 sekundy utworzą barierę.

Powstała ściana ostrzy zadaje 125/200/275 (+70% AP) obrażeń magicznych i  spowalnia o 60% wrogich bohaterów, którzy przez nią przejdą. Ci sami bohaterowie zostają również rozbrojeni, przez co na 2 sekundy tracą możliwość używania ataków podstawowych.