Irelia, Tańcząca z Ostrzami
Cena: 4800 NE/880 RP
Statystyki bazowe
- Bazowe HP: 580
- Przyrost HP: 85
- Regeneracja HP: —
- Przyrost regeneracji HP: 0,17
- Bazowe AD: 63
- Przyrost AD: —
- Bazowy AS: —
- Przyrost AS: 2,5
- Bazowa mana: —
- Przyrost many: 30
- Pancerz: —
- Przyrost pancerza: 3
- Odporność na magię: 32
- Zasięg autoataku: 200
- Prędkość ruchu: —
Przeliczniki na umiejętnościach
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA: IONIAŃSKI ZAPAŁ
Trafianie wrogów umiejętnościami na 6 sekund przyznaje Irelii ładunki Ioniańskiego Zapału.
Każdy ładunek dodaje jej atakom podstawowym dodatkowe obrażenia magiczne równe [4/5/6/7/9/10/11/12/14/16/18/20/22/24 na 1/3/5/7/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18] za 1 stack.
Przy maksymalnej liczbie ładunków (4) Irelia zyskuje również [20/30/40% at 1/7/13] AS i zadaje 300% obrażeń tarczom.
Czas trwania Ioniańskiego Zapału jest odnowiony, kiedy Irelia atakuje przeciwnika.
Trafienie wielu postaci = odpowiednia ilość stacków.
Q: FALA OSTRZY
- Koszt: 20 pkt. many
- CD: 12/11/10/9/8 sekund
Irelia doskakuje do celu, zadając 10/30/50/70/90 (+70% AD) obrażeń fizycznych (zwiększone o 60% przeciwko stworom i potworom), nakładając efekty przy trafieniu i lecząc się o 12% AD.
Jeśli cel był oznaczony lub umrze od Fali Ostrzy, umiejętność zostanie odnowiona.
W: BUNTOWNICZY TANIEC
- Koszt: 70/75/80/85/90 pkt. many
- CD: 16/15/14/13/12 sekund
Pierwsze użycie: Irelia zaczyna ładować swe ostrza, przez co traci możliwość atakowania i poruszania się, ale na krótką chwilę otrzymuje 45/50/55/60/65% (+10% AP) redukcji obrażeń. Ładowanie nie może zostać przerwane.
Drugie użycie: Irelia atakuje ostrzami, zadając 10/30/50/70/90 (+60% AD) (+50% AP) obrażeń fizycznych i chwilowo spowalniając wrogów.
Obrażenia zwiększają się wraz z czasem do 20/60/100/140/180 (+120% AD) (+100% AP) po 0,75 sekundy.
Obrażenia są tym większe, im dłużej Irelia ładowała swe ostrza.
E: OBŁĘDNY DUET
- Koszt: 50 pkt. many
- CD: 14/13/12/11/10 sekund
Irelia wysyła ostrze w dane miejsce i może ponownie użyć Obłędnego Duetu, by wysłać drugie ostrze w inne miejsce. Potem ostrza zaczną do siebie lecieć, zadając 80/120/160/200/240 (+90% AP) magicznych obrażeń i ogłuszając trafionych po drodze wrogów na 0,8/0,9/1/1,1/1,2 sekundy.
Obłędny Duet na 6 sekund oznacza również bohaterów i duże potwory.
R: OSTRZE OBROŃCZYNI
- Koszt: 100 pkt. many
- CD: 120/105/90 sekund
Irelia wyzwala pełną moc swoich ostrzy w linii prostej.
Jeżeli Ostrze Obrończyni trafi wrogiego bohatera, ostrza rozejdą się na zewnątrz, zadadzą obrażenia magiczne równe 150/275/400 (+70% AP), oznaczą wrogich bohaterów oraz duże potwory na 6 sekund i na 3,5/3/3,5 sekundy utworzą barierę.
Powstała ściana ostrzy zadaje 125/200/275 (+70% AP) obrażeń magicznych i spowalnia o 60% wrogich bohaterów, którzy przez nią przejdą. Ci sami bohaterowie zostają również rozbrojeni, przez co na 2 sekundy tracą możliwość używania ataków podstawowych.