League of Legends r.

PBE 8.4 – 6 lutego – Dragon Master Swain, Dark Star J4, zmiany Ornna, Gnara, Volibeara, nowe i usunięte przedmioty

O tak - patch 8.4 zapowiada się zjawiskowo: Dragon Master Swain, nowa skórka dla J4, aktualizacja splash arta Xina... i dodatkowo zmiany przedmiotów AP (wkrótce!). Nic, tylko czekać aż 8.4 wejdzie na live!

Dragon Master Swain

1350 RP

 

Zapowiedź skina:

Dark Star Jarvan IV

1350 RP

 

 

Aktualizacja splash arta Xina Zhao

  • Ekran ładowania

 

Zmiany przedmiotów

Pathfinder’s Knife

  • Koszt: 1000 złota
  • Przepis: Hunter’s Talisman + Hunter’s Machete + 300 złota
  • +10% LS-a przeciwko potworom
    • Unikalny aktyw: Control: Używa ładunku aby postawić Control Ward. Ładunki się odnawiają poprzez zabijanie potworów w dżungli przeciwnika oraz powrót do sklepu
    • Unikalna Pasywka – Chilling Smite: Smite może być użyty na przeciwniku, zadając zredukowanie “prawdziwe obrażenia”, ujawniając ich oraz kradnąc im 20% MS na 2 sekundy
    • Unikalna Pasywka – Tooth/Nail: Podstawowe ataki przeciwnko potworom zdają 25 bonusowych obrażeń i dają Ci 15% bonusowego AS na 2 sek. Zadając obrażenia za pomocą czarów lub melee kradnie 30 zdrowia na przestrzeni 5 sekund i “pali ich” za 50 obrażeń magicznych. Zabijanie potworów daje specjalne, bonusowe doświadczenie
    • Unikalna Pasywka – Restoration: Za każde 2% brakującej many, zyskujesz 1 regeneracji many co 5 sekund będąc w dżungli lub na rzece


Tracker’s Knife, Stalkers Blade, Skirmisher’s Sabre

  • Te przedmioty zostały usunięte

Ancient Coin

  • [Nowość ] Teraz daje +5 MS

Frozen Mallet

  • Slow z zasięgowych ataków zmniejszony z 30% do 15%

Hunter’s Talisman

  • [Usunięte] Nie daje już +150% bazowej regeneracji many w jungli
  • Unikalna Pasywka – Restoration: Za każde 2.5% brakującej many zyskujesz 1 regeneracji many co 5 sekund, będąc w dżungli lub na rzece

Nomad’s Medallion

  • [Nowość ] Teraz daje +10 MS

Przedmioty AP

[Nowy przedmiot] Orb Of Shadows

  • Koszt: 1500 złota
  • Przepis: Ruby Crystal + Amplifying Tome + 665 złota
  • +25 AP
  • +200 zdrowia
  • Unikalny pasyw: +15 przebicia odporności magicznej

[Nowy przedmiot] Spellbound Orb

Jeszcze nie jest dostępny w grze.

  • Koszt: 2800 złota
  • Przepis: Needlessly Large Rod + Aether Wisp + 700 złota
  • +100 AP
  • +10% prędkości ruchu
  • Unikalny pasyw – Spellsteal: Umiejętności rzucany przez pobliskich sojuszników i wrogów ładują Spellbound Orb (max. 200 ładunków).
  • Unikalny pasyw – Spellburst: Daje 50% wygasającej prędkości ruchu (+0.25% za 1 ładunek Spellbound Orb) i do 50 AP (+0.25 za 1 ładunek Spellbound Orb) za każdy rzucony spell przechowywany w postaci ladunków Spellbound Orb
    • Czas trwania: 8 sekund
    • Cooldown: 60 sekund

[Nowy przedmiot (powracający)] Twin Shadows

  • Koszt: 2400 złota
  • Przepis: Fiendish Codex + Aether Wisp + 650 złota
  • +80 AP
  • +7% prędkości ruchu
  • +10% CDR
  • Unikalny aktyw – Spectral Pursuit: Przywołuje 2 Spooky Ghosts, które szukają najbliższą wrogą postać, ujawniają ją i nakładają efekt Haunting przy kontakcie
    • Przestraszeni wrogowie są spowolnieni o 40% do 5 sekund (zależnie od odległości, którą pokonał duszek)
    • Cooldown: 90 sekund

Archangel’s Staff

  • Koszt zwiększony z 3100 do 3200 złota
  • Nowy przepis: Tear of the Goddess + Amplifying Tome + Lost Chapter + 915 złota
  • AP zmniejszone z 80 do 50
  • Mana zwiększona z 250 do 650
  • [Nowość] Teraz daje 10% CDR
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Haste: Ten przedmiot daje dodatkowe 10% CDR

Haunting Guise

  • AP zwiększone z 25 do 35
  • [Usunięto] Unikalny pasyw – Eyes of Pain: +15 przebicia odporności
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Essence Drain: Zadajac obrażenia wrogim bohaterom, zwiększa je o 10% (max. 2% na sekundę)

Hextech GLP-800

  • Nowy przepis: Lost Chapter + Hextech Revolver + 850 złota
  • Mana zwiększona z 400 do 500
  • [Usunięto] Nie daje już 300 zdrowia
  • [Usunięto] Unikalny pasyw – Eternity: 15% obrażeń otrzymanych od bohaterów zmienia się w manę. 25% zużytej many zmienia się w zdrowie, do maksymalnej liczby 25 pkt. zdrowia na zaklęcie (włączane zaklęcia leczą do 25 pkt. zdrowia na sekundę)
  • [Nowość] Teraz daje 10% CDR
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Haste: Ten przedmiot daje dodatkowe 10% CDR

Liandry’s Torment

  • [Usunięto] Unikalny pasyw – Eyes of Pain: +15 przebicia odporności
  • [Zmiana efektu]
    • [Usunięto] Unikalny pasyw – Haunt:  Dodatkowe obrażenia magiczne liczone na podstawie aktualnego zdrowia (2%)
    • [Nowy efekt] Unikalny pasyw – Haunt:  Dodatkowe obrażenia magiczne liczone na podstawie maksymalnego zdrowia (2%)
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Essence Drain: While damaging champions, increase the damage you deal by 10% (max 2% per second).

Lost Chapter

  • Koszt zwiększony z 900 do 1100 złota
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Haste: +10% CDR

Luden’s Echo

  • Nowy przepis: Lost Chapter + Amplifying Tome + Blasting Wand + 815 złota
  • Koszt bez zmian
  • AP zmniejszonez 100 do 80
  • [Usunięto] Nie daje już 10% prędkości ruchu
  • [Nowość] Teraz daje 500 many
  • [Nowość] Teraz daje 10% CDR
  • [Nowość] Unikalny pasyw – Haste: Ten przedmiot daje dodatkowe 10% CDR

Morello’s Cursed Tome

  • Zmiana nazwy z Morellonomicon na Morello’s Cursed Tome
  • Koszt zwiększony z 2900 do 3000 złota
  • Nowy przepis: Orb of Shadows + Blasting Wand + 650 złota
  • AP zmniejszone z 100 do 80
  • [Usunięto] Nie daje już 400 many
  • [Usunięto] Unikalny pasyw: +20% CDR
  • [Usunięto] Unikalny pasyw: Zabójstwa i asysty zwracają 20% maksymalnej many
  • [Zmiana efektu]
    • [Usunięto] Unikalny pasyw: Zadanie obrażeń magicznych wrogiemu bohaterowi posiadającemu poniżej 35% maksymalnego zdrowia nakłada na niego Głębokie Rany na 8 sekund
    • [Nowy efekt] Unikalny pasyw – Cursed Strike: Obrażenia magiczne zadane bohaterom nakładają na nich Głębokie Rany na 3 sekundy
  • [Nowość] Unikalny pasyw: +15 przebicia odporności magicznej
  • [Nowość] Teraz daje 300 zdrowia

Rabadon’s Deathcap

  • Unikalny pasyw: AP zwiększone z 35% do 40%

Rabadon’s Deathcrown (Ornn Masterwork Upgrade)

  • Unikalny pasyw: AP zwiększone z 35% do 40%

Rylai’s Crystal Scepter

  • AP zwiększone z 75 do 85

Void Staff

  • AP zmniejszone z 80 do 70

Zmiany postaci

Gnar

  • Hop (E) obrażenia zwiększone z 20/60/100/140/180 do 50/85/120/155/190
  • GNAR! (R) 
    • Przelicznik z bonusowego AD zwiększony z 20% do 70%
    • Redukcja CD Boomerag Throw została zmniejszona z 50/55/60 do 40 na wszystkich poziomach

Evelynn

  • Whiplash (E)
    • Obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 65/80/95/110/125
    • Wzmocnione obrażenia zwiększone z 70/90/110/130/150 do 105/125/145/165/185


Rengar

  • Bazowe HP zmniejszone z 586.2 do 585
  • Bazowe AD zmniejszone z 68 do 65
  • Przyrost AD zwiększony z 1.5 do 3
  • Bazowa prędkość ataku zmieniona z 0.625 + 3.5%/poziom na 0.666 + 3%/poziom 
  • Unseen Predator (Passive)
    • Buff Bonetooth zmieniony z [1/3/7/13/20 AD i % bonusowego AD] na [1/4/9/16/25% bonusowego AD]
    • Odległość lądowania od celu po skoku zmniejszona ze 100 do 50
  • Savagery (Q) [Revert/Rework]
    • [Nowość] Aktywne – Następny atak Rengara zadaje obrażenia w wysokości 30/60/90/120/150 (+1/1.05/1.1/1.15/1.2 całkowitego AD)
    • [Nowość] Wzmocnione – Następny atak Rengara zadaje obrażenia w wysokości 30-240 (+1.35 całkowitego AD) i daje 40% prędkości ataku na następne dwa ataki
    • Q daje ferocity i prędkość ataku przeciwko wieżom, ale nie daje dodatkowych obrażeń.
    • Już nie resetuje się częściowo po ataku z Q
      • (Q to nadal pełny reset)
    • Dodano lub ponownie dodano animacje i dźwięki starego Q (w modelu podstawowym i w skórkach)
    • Prędkość animacji Q dostosowano, aby lepiej pasowała do momentu wychodzenia obrażeń
    • Przywrócono starą ikonę
    • Wzmocnione Q zużywa teraz ferocity przy rzuceniu
  • Battle Roar (W)
    • Obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 60/90/120/150/180
    • Cooldown zmniejszony z 20/18/16/14/12 do 16/14.5/13/11.5/10
  • Thrill of the Hunt (R)
    • Zasięg, z którego wrogowie mogą wyczuć Rengara, zmniejszony z 2000/3000/4000 do 1600
    • Zasięg, z którego Rengar może wyśledzić najbliższego wroga, zmieniony z 2000/3000/4000 na 2500/3000/3500
    • Wrodzy bohaterowie ujawnieni przez Thrill of the Hunt (najbliżsi Rengarowi) pozostają ujawnieni przez czas trwania umiejętności (nawet jeśli inny wróg się bardziej zbliży)
    • Prędkość ruchu zwiększona z 40% do 40/50/60%
    • Bonus od skoku do najbliższego wroga zmieniony – nie zapewnia już kryta, ale daje 30% całkowitego AD + 10/14/18 redukcji pancerza na 4 sekundy.


Ornn

  • Bellows Breath (W)
    • CD zwiększony z 13/12/11/10/9 do 17/15/13/11/9
    • Czas trwania tarczy zwiększony z 2.5 sekund do 4 sekund
    • Czas trwania Brittle zmniejszony z 6 sekund do 3 sekund
  • Searing Charge (E)
    • Obrażenia zwiększone z 30/50/70/90/110 do 80/125/170/215/260
    • Przelicznik z bonusowego pancerza zwiększony z 30% do 40%
    • Przelicznik bonusowego MR zwiększony z 30% do 40%
    • [zmiana efektu] “Jeżeli Ornn uderzy w przeszkodę terenową, to wtedy tworzy falę uderzeniową/shockwave która podbija przeciwników na 1 sekundkę i aplikuje obrażenia tym przeciwnikom, którzy nie zostali trafieni przez szarżę.”
      • Efekt Shockwave zadaje obrażenia jednostkom która nie zostały uderzone przez początkową szarżę.
      • Obrażenia Shockwave zwiększone z 50-210 do 80-260.
  • Call of the Forge God (R)
    • Czas trwania Brittle zmniejszony z 6 sekund do 3 sekund

Talon

  • Bazowe MR zwiększony z 32.1 do 42
  • Bazowy pancerz zmniejszony z 32 do 29
  • Shadow Assault (R)
    • Bonusowy przelicznik AD zwiększony z 80% do 85%
    • Obrażenia zwiększone z  90/135/180 do 90/165/240


Volibear

  • Rolling Thunder (Q)
    • Bonus prędkości ruchu skaluje się teraz z poziomem (do 16 poziomu), a nie z poziomem umiejętności
    • Prędkość ruchu zmieniona z 15/17.5/20/22.5/25% na 15/16/17/18/19/20/21/22/23/24/25/26/27/28/29/30%
      • Maksuje się na poziomie 16
    • Bonus prędkości ruchu do bohaterów ze wzmocnienia zwiększony z 30/35/40/45/50% do 30/32/34/36/38/40/42/44/46/48/50/52/54/56/58/60%
      • Maksuje się na poziomie 16
  • Frenzy (W)
    • Dla stworów: cooldown aktywnego użycia jest zredukowany o 50% po ugryzieniu miniona
  • Majestic Roar (E)
    • [Nowość] Teraz delikatnie odrzuca wrogów
    • [Nowość] Podrzuceni lub dashujący wrogowie teraz otrzymują dodatkowe obrażenia w wysokości 40/60/80/100/120 (+30% AP) damage

<

Zed

  • Death Mark (R)
    • Cooldown zmniejszony z 120/100/80 do 120/90/60