League of Legends r.

PBE – 24 października – Chroma Victorious Graves, Lancer Rogue i Lancer Paragon Blitzcrank

Zaczynamy cykl 7.22! Przed nami Lancer Rogue i Lancer Paragon Blitzcrank, Mecha Rengar, Victorious Graves i nowe skiny Chroma.

Nowe skórki

Lancer Rogue Blitzcrank

1350 RP (w zestawie ze skórką Lanzer Paragon Blitzcrank: 1820 RP)

Lancer Paragon Blitzcrank

1350 RP (w zestawie ze skórką Lanzer Rogue Blitzcrank: 1820 RP)

Mecha Rengar

1350 RP

Victorious Graves

Victorious Graves będzie możliwy do kupienia za 1350 RP tylko na PBE w celach testowych. Na serwerach live nie będzie można go kupić – skórka jest nagrodą za sezon 7 (za posiadanie minimum Złota).

Nowe skórki Chroma

Victorious Graves

Victorious Graves (Flex) – za zdobycie Złota lub wyżej w flexach

Victorious Graves (Solo/Duo) – za zdobycie Złota lub wyżej w Solo/Duo

Victorious Graves (3v3) – za zdobycie Złota lub wyżej w 3v3

Mecha Aatrox

Mecha Kha’Zix

Mecha Rengar

Nowe ikony przywoływacza

Prawdopodobnie ikony te będą dostępne w sklepie za niebieską esencję.

Pojawiły się też 3 ikonki z poro:

Nowe skórki wardów

2017 Victorious Ward

Essence Collector Ward

Glorious Legend Ward

Rune Enthusiast Ward

Ward, który pojawił się wcześniej na PBE, otrzymał nazwę: Rune Enthusiast Ward.

Aktualizacja pasków zdrowia

Szczegóły i nowe animacje znajdziesz tutaj: klik!

Zmiany balansu

Aatrox

  • Bazowe AD zwiększone z 60.376 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.384 do 33
  • Blood Thirst / Blood Price (W) – obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
  • Blades of Torment (E) – obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235

Ahri

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 514.4 do 526

Akali

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.38 do 31.38
  • Przyrost HP zwiększony z 85 do 90
  • Bazowe HP zwiększone z 587.8 do 593

Alistar

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.38 do 44

Amumu

  • Bazowe AD zwiększone z 53.384 do 61.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.544 do 33

Anivia

  • Przyrost HP zwiększony z 70 do 82
  • Bazowe HP zwiększone z 467.6 do 480

Annie

  • Przyrost HP zwiększony z 76 do 88
  • Bazowe HP zwiększone z 511.68 do 542

Ashe

  • Bazowe AD zwiększone z 56.508 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 21.212 do 30

Aurelion Sol

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 550 do 562

Azir

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 540 do 552

Bard

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 do 34

Blitzcrank

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.38 do 44

Brand

  • Przyrost HP zwiększony z 76 do 88
  • Bazowe HP zwiększone z 507.68 do 519.68

Braum

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.72 do 47
  • Stand Behind Me (W)
    • Bazowy pancerz i odporność na magię zwiększone z 15/17.5/20/22.5/25 do 17.5/20/22.5/25/27.5

Caitlyn

  • Bazowe AD zwiększone z 53.66 do 62
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 do 32

Camille

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 do 35
  • Tactical Sweep (W)
    • Obrażenia zwiększone z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
  • Hookshot (E)
    • Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255

Cassiopeia

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 525 do 537

Cho’Gath

  • Bazowe AD zwiększone z 61.156 do 69
  • Bazowy pancerz zwiększony z 28.88 do 38

Corki

  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 512.76 do 518
  • Bazowe AD zwiększone z 55 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.38 do 32
  • Phosphorous Bomb (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255

Darius

  • Bazowe AD zwiększone z 56 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 do 39

Diana

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.048 do 31
  • Przyrost HP zwiększony z 90 do 95
  • Bazowe HP zwiększone z 589.2 do 594

Draven

  • Bazowe AD zwiększone z 55.8 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.544 do 35
  • Spinning Axe (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
  • Stand Aside (E)
    • Obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215

Dr Mundo

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 do 36

Ekko

  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 do 32
  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 85
  • Bazowe HP zwiększone z 580 do 585

Elise

  • Bazowe AD zwiększone z 47 do 55
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.128 do 27
  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 85
  • Bazowe HP zwiększone z 529.4 do 534

Evelynn

  • Bazowy pancerz zwiększony z 28 do 37
  • Hate Spike (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 8 sekund na wszystkich poziomach do 6 sekund na wszystkich poziomach
    • Zwrot cooldownu za uderzenie potwora zmniejszony z 60% do 30%
    • Initial dart – obrażenia zwiększone z 25/30/35/40/45 do 35/40/45/50/55
    • Spike – obrażenia zwiększone z 25/30/35/40/45 do 35/40/45/50/55
  • Whiplash (E)
    • Obrażenia magiczne zwiększone z 30/45/60/75/90 do 40/55/70/85/100
    • Wzmocnione  obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 70/90/110/130/150

Ezreal

  • Bazowe AD zwiększone z 55.66 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 21.88 do 31
  • Arcane Shift (E)
    • Obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280

Fiddlesticks

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.88 do 30

Fiora

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 do 33
  • Lunge (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110

Fizz

  • Przyrost HP zwiększony z 86 do 98
  • Bazowe HP zwiększone z 558.48 do 570

Galio

  • Przyrost HP zwiększony z 100 do 112
  • Bazowe HP zwiększone z 550 do 562

Gangplank

  • Bazowe AD zwiększone z 56 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 do 35

Garen

  • Bazowe AD zwiększone z 57.88 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.536 do 36

Gnar

  • Bazowe AD zwiększone z 51 do 59
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23 do 32
  • Mega Gnar – bazowe AD zwiększone z 57 do 65
  • Mega Gnar – bazowy pancerz zwiększony z 26.5 do 36

Gragas

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.05 do 35

Graves

  • Bazowe AD zwiększone z 60.83 do 69
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.376 do 33
  • End of the Line (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
    • Detonacja – obrażenia zwiększone z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205

Hecarim

  • Bazowe AD zwiększone z 58 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.72 do 36
  • Rampage (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
  • Devastating Charge (E)
    • Minimalne obrażenia zwiększone z 40/75/110/145/180 do 45/80/115/150/185
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 80/150/220/290/360 do 90/160/230/300/370

Heimerdinger

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 476 do 488

Illaoi

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 do 35

Irelia

  • Bazowe AD zwiększone z 61.544 do 70
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.3 do 34

Ivern

  • Bazowy pancerz zwiększony z 22 do 27
  • Przyrost HP zwiększony z 90 do 95
  • Bazowe HP zwiększone z 580 do 585

Janna

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.384 do 28

Jarvan IV

  • Bazowe AD zwiększone z 55.712 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 do 38
  • Dragon Strike (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260

Jax

  • Bazowe AD zwiększone z 61.97 do 69.97
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.04 do 36
  • Leap Strike (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 80/120/160/200/240
  • Counter Strike (E)
    • Minimalne obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155

Jayce

  • Bazowe AD zwiększone z 50.78 do 58
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.38 do 27
  • Przyrost HP zwiększony z 90 do 95
  • Bazowe HP zwiększone z 571.2 do 576
  • To The Skies (Q Hammer)
    • Obrażenia zwiększone z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180
  • Shock Blast (Q Cannon)
    • Obrażenia zwiększone z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275

Jhin

  • Bazowe AD zwiększone z 53 do 61
  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 do 29

Jinx

  • Bazowe AD zwiększone z 58.46 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 do 32

Kalista

  • Bazowe AD zwiększone z 63 do 71
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.012 do 28

Karma

  • Przyrost HP zwiększony z 83 do 95
  • Bazowe HP zwiększone z 522.44 do 534

Karthus

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 516 do 528

Kassadin

  • Przyrost HP zwiększony z 78 do 90
  • Bazowe HP zwiększone z 564.04 do 576

Katarina

  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 94
  • Bazowe HP zwiększone z 590 do 602

Kayle

  • Przyrost HP zwiększony z 93 do 105
  • Bazowe HP zwiększone z 574.24 do 586

Kayn

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 do 38
  • Reaping Slash (Q) – obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
  • Blade’s Reach (W) – obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 90/135/180/225/270

Kennen

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.3 do 29
  • Przyrost HP zwiększony z 79 do 84
  • Bazowe HP zwiększone z 535.72 do 541

Kha’Zix

  • Bazowe AD zwiększone z 55.21 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 do 36
  • Taste Their Fear (Q) – obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
  • Void Spike (W) – obrażenia zwiększone z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205

Kindred

  • Bazowe AD zwiększone z 57 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 do 29
  • Dance of Arrows (Q) – obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 60/80/100/120/140
  • Mounting Dread (E) – bonusowe obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145

Kled

  • Bazowe AD zwiększone z 55 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 do 35
  • Beartrap on a Rope (Q mounted) beartrap – obrażenia zwiększone z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
  • Pocket Pistol (Q Dismounted) – obrażenia zwiększone z 30/45/60/75/90 do 35/50/65/80/95
  • Violent Tendencies (W) – bonusowe obrażenia zwiększone z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
  • Jousting (E) – obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125

Kog’Maw

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.88 do 29

LeBlanc

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 516 do 528

Lee Sin

  • Bazowe AD zwiększone z 61.176 do 69.18
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.216 do 33
  • Sonic Wave (Q1) – obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
  • Tempest (E1) – obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 do 65/100/135/170/205

Leona

  • Eclipse (W) – bonusowy pancerz zwiększony z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65

Lissandra

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 506.12 do 518

Lucian

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 do 33
  • Piercing Light (Q) – obrażenia zwiększone z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225

Lulu

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.216 do 28.22

Lux

  • Przyrost HP zwiększony z 79 do 91
  • Bazowe HP zwiększone z 477.72 do 490

Malphite

  • Bazowy pancerz zwiększony z 28.3 do 37.3

Malzahar

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 525 do 537

Maokai

  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 do 39

Master Yi

  • Bazowe AD zwiększone z 60.04 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 do 33

Miss Fortune

  • Bazowe AD zwiększone z 46 do 54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 do 33

Mordekaiser

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 do 25
  • Przyrost HP zwiększony z 73 do 78
  • Bazowe HP zwiększone z 525 do 530

Morgana

  • Przyrost HP zwiększony z 86 do 98
  • Bazowe HP zwiększone z 547.48 do 559.48

Nami

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.72 do 29

Nasus

  • Bazowe AD zwiększone z 59.18 do 67
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 do 34

Nautilus

  • Bazowe AD zwiększone z 57.544 do 65.54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.46 do 35.46

Nidalee

  • Bazowe AD zwiększone z 53 do 61
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 do 28
  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 85
  • Bazowe HP zwiększone z 540 do 545

Nocturne

  • Bazowe AD zwiększone z 59.208 do 67.21
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 do 36
  • Duskbringer (Q) – obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245

Nunu

  • Bazowe AD zwiększone z 59 do 67
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23 do 28
  • Przyrost HP zwiększony z 85 do 90
  • Bazowe HP zwiększone z 535 do 540

Olaf

  • Bazowe AD zwiększone z 57.98 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.04 do 35
  • Undertow (Q) – obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260

Orianna

  • Przyrost HP zwiększony z 79 do 91
  • Bazowe HP zwiększone z 517.72 do 530

Ornn

  • Bazowe AD zwiększone z 59.72 do 67.72
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 do 33.04

Pantheon

  • Base – obrażenia zwiększone z 55.572 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.652 do 37
  • Spear Shot (Q) – obrażenia zwiększone z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
  • Heartseeker Strike (E) – obrażenia zwiększone z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300

Poppy

  • Bazowe AD zwiększone z 56 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 do 38
  • Hammer Shock (Q) – obrażenia zwiększone z 35/55/75/95/115 do 40/60/80/100/120
  • Heroic Charge (E) – obrażenia zwiększone z 50/70/90/110/130 do 55/75/95/115/135

Quinn

  • Bazowe AD zwiększone z 54.46 do 62
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.38 do 32

Rakan

  • Bazowe AD zwiększone z 62 do 70
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 do 36

Rammus

  • Bazowy pancerz zwiększony z 31.384 do 40

Rek’Sai

  • Bazowe AD zwiększone z 57.5 do 65.5
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 do 33
  • Queen’s Wrath (Q Unburrowed) – obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
  • Unburrow (W pod ziemią) – obrażenia zwiększone z 50/65/80/95/110 do 55/70/85/100/115
  • Furious Bite (E na powierzchni) – obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95

Renekton

  • Bazowe AD zwiększone z 58.328 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.584 do 35
  • Cull The Meek (Q)
    • obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
    • Enhanced – obrażenia zwiększone z 90/135/180/225/270 do 95/140/185/230/275
  • Slice / Dice (E)
    obrażenia zwiększone z 30/60/90/120/150 do 40/70/100/130/160
    wzmocnione obrażenia zwiększone z 45/90/135/180/225 do 55/100/145/190/235

Rengar

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 do 34
  • Savagery (Q) – obrażenia na uderzenie zwiększone z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
  • Bola Strike (E) – obrażenia zwiększone z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235

Riven

  • Bazowe AD zwiększone z 56.04 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.376 do 33
  • Ki Burst (W) – obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
  • Valor (E) – wartość tarczy zwiększona z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215

Rumble

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 do 30.88
  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 85
  • Bazowe HP zwiększone z 584.4 do 589

Ryze

  • Przyrost HP zwiększony z 86 do 98
  • Bazowe HP zwiększone z 558.48 do 570.48

Sejuani

  • Bazowe AD zwiększone z 56 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 do 36

Shaco

  • Base AD increased 57.58 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 do 30
  • Przyrost HP zwiększony z 84 do 89
  • Bazowe HP zwiększone z 582.12 do 587
  • Two-Shiv Poison (E) – obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155

Shen

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 do 34

Shyvana

  • Bazowe AD zwiększone z 60.712 do 69
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 do 38

Singed

  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.88 do 37

Sion

  • Bazowe AD zwiększone z 59.72 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.04 do 32

Sivir

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.21 do 31

Skarner

  • Bazowe AD zwiększone z 57.156 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29.384 do 38

Sona

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.544 do 30

Soraka

  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.384 do 32

Swain

  • Przyrost HP zwiększony z 90 do 102
  • Bazowe HP zwiększone z 516.04 do 528

Syndra

  • Przyrost HP zwiększony z 78 do 90
  • Bazowe HP zwiększone z 511.04 do 523

Tahm Kench

  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 do 47

Taliyah

  • Przyrost HP zwiększony z 75 do 87
  • Bazowe HP zwiększone z 520 do 532

Talon

  • Bazowe AD zwiększone z 60 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 do 32
  • Przyrost HP zwiększony z 90 do 95
  • Noxian Diplomacy (Q) – obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
  • Rake (W) (powrót) – obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170

Taric

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 do 45
  • Dazzle (E) – obrażenia zwiększone z 100/145/190/235/280 do 105/150/195/240/285

Teemo

  • Bazowe AD zwiększone z 49.54 do 58
  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 94
  • Bazowe HP zwiększone z 515.76 do 528

Thresh

  • Bazowe AD zwiększone z 47.696 do 56
  • Bazowy pancerz zwiększony z 16 do 28

Tristana

  • Bazowe AD zwiększone z 56.96 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22 do 31
  • Explosive Change (E) – obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155

Trundle

  • Bazowe AD zwiększone z 60.04 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.536 do 37

Tryndamere

  • Bazowe AD zwiększone z 61.376 do 69
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.108 do 33
  • Spinning Slash (E) – obrażenia zwiększone z 70/100/130/160/190 do 80/110/140/170/200

Twisted Fate

  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 94
  • Bazowe HP zwiększone z 521.76 do 534

Twitch

  • Bazowe AD zwiększone z 55.46 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.04 do 32

Udyr

  • Bazowe AD zwiększone z 58.286 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.47 do 34

Urgot

  • Bazowe AD zwiększone z 55 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 do 39

Varus

  • Bazowe AD zwiększone z 54.66 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.212 do 32
  • Hail of Arrows (E) – obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210

Vayne

  • Bazowe AD zwiększone z 55.88 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.012 do 28
  • Condemn (E) – obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190

Veigar

  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 94
  • Bazowe HP zwiększone z 492.76 do 505

Vel’Koz

  • Przyrost HP zwiększony z 76 do 88
  • Bazowe HP zwiększone z 507.68 do 520

Vi

  • Bazowe AD zwiększone z 55.88 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 do 35
  • Vault Breaker (Q) – minimalne obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155

Viktor

  • Przyrost HP zwiększony z 78 do 90
  • Bazowe HP zwiększone z 516.04 do 528.04

Vladimir

  • Przyrost HP zwiększony z 84 do 96
  • Bazowe HP zwiększone z 525 do 537

Volibear

  • Bazowe AD zwiększone z 59.544 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.38 do 35

Warwick

  • Bazowe AD zwiększone z 58 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 do 33

Wukong

  • Bazowe AD zwiększone z 59.876 do 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 do 34
  • Nimbus Strike (E) – obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245

Xayah

  • Bazowe AD zwiększone z 56 do 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 do 33
  • Double Daggers (Q) – obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 do 45/65/85/105/125
  • Bladecaller (E) – obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95

Xerath

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 514.4 do 526

Xin Zhao

  • Bazowe AD zwiększone z 57.544 do 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 do 35
  • Three Talon Strike (Q) – obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40

Yasuo

  • Bazowe AD zwiększone z 55.376 do 60
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.712 do 30
  • Bazowe HP zwiększone z 517.76 do 523
  • Przyrost HP zwiększony z 82 do 87

Yorick

  • Bazowe AD zwiększone z 57 do 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 do 39

Zac

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 do 33

Zed

  • Bazowe AD zwiększone z 54.712 do 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 do 32
  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 85
  • Bazowe HP zwiększone z 579.4 do 584
  • Razor Shuriken (Q)
    • obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
    • drugorzędne obrażenia zwiększone z 42/63/84/105/126 do 45/66/87/108/129
  • Shadow Slash (E) – obrażenia zwiększone z 65/90/115/140/165 do 70/95/120/145/170

Ziggs

  • Przyrost HP zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe HP zwiększone z 524.4 do 536

Zilean

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.134 do 28

Zyra

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.04 do 29
  • Przyrost HP zwiększony z 74 do 79
  • Bazowe HP zwiększone z 499.32 do 504

Zmiany przedmiotów

Przedmioty dla junglerów (Hunter’s Machete, Skirmisher’s Sabre, Tracker’s Knife, Stalker’s Blade)

  • Zmiana efektu z “Zabicie potwora z wyższym poziomem niż twój daje 30 bonusowego doświadczenia za różnicę poziomów” na “Zabicie dużego lub epickiego stwora z wyższym poziomem niż twój daje 50 dodatkowego doświadczenia za różnicę poziomów”

Duskblade of Draktharr

  • Lethality zwiększone z 18 do 20

Edge of Night

  • Lethality zwiększone z 18 do 20

Frost Queen’s Claim

  • Unikalny pasyw – Tribute: dodatkowe obrażenia magiczne zwiększone z 15 do 20

Linia Frost Queen, Targon i Ancient Coin

  • Złoto wymagane do ulepszenia zwiększone z 650 do 750

Frostfang

  • Unikalny pasyw – Tribute dodatkowe obrażenia magiczne zwiększone z 15 do 20

Gargoyle Stoneplate

  • Nowy przepis: [Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380g]
  • Koszt złożenia zmniejszony z 980 g do 380 g
  • Uniklany aktyw – Metallicize: cooldown zwiększony z 90 sekund do 92 sekund.

Guardian Angel

  • Nowy przepis: [BF Sword + Cloth Armor + Stopwatch]
  • Koszt złożenia zmniejszony z 800 do 200

Hunter’s Machete

  • Unikalny pasyw – Nail
    • [Nowy efekt] Teraz daje 15% bonusowej prędkości ataku na 2 sekundy.

Hunter’s Talisman

  • [Nowy efekt] Kindle – Obrażenia z podpalenia zwiększone do 50, jeśli masz bonusowe zdrowie z przedmiotu lub efektu.

Poacher’s Dirk

  • Koszt zmniejszony z 600 do 500
  • Unikalny pasyw:
    • Liczba potworów, które trzeba ukłusować, zwiększona z 3 do 4
    • Usunięto cooldown za transformację w Sterrated Dirk

Serrated Dirk

  • Lethality zwiększone z 10 do 12

Sorcerer’s Shoes

  • Penetracja magiczna zwiększona z 15 do 18

Spellthief’s Edge

  • Unikalny pasyw – Tribute: dodatkowe obrażenia magiczne zwiększone z 10 do 15

[Nowy] Stopwatch

  • Cost: 600g
  • Unilany aktyw – Stasis: Bohater staje się nienamierzalny i odporny na obrażenia na 2,5 sekundy, ale w tym czasie nie może się ruszać, atakować, używać umiejetności lub przedmiotów (jednorazowe użycie).

Void Staff

  • Penetracja magiczna zwiększona z 35% do 40%

Youmuu’s Ghostblade

  • Lethality zwiększone z 18 do 20

Zhonya’s Hourglass

  • Nowy przepis: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + Stopwatch +200 g]
  • Koszt złożenia zmniejszony z 800 do 200

Zmiany w jungli i ogólne

Obóz wilków

  • Na 1 poziomie daje całkowity poziom

Bonus doświadczenia dla graczy z niższym poziomem niż team

  • Wycofano (zmiana z patcha 7.4).

Obozy w jungli

  • Wszystkie dają taki sam wynik CS-ów.

Zmiany nowych run

Precision

  • Overheal (Sustain, Precision I)
    • Wartość tarczy zmnieniona z [do 30 + 8% twojego maksymalnego zdrowia] na [do 10 + 10% twojego maksymalnego zdrowia].
  • Coup De Grace (Damage, Precision III)
    • Obrażenia – 5% >>> 10%
    • Bonus zmieniony z 15 AD/AP na [9 AD, 15 AP]
    • [usunięto ze wskazówki] Efekt się nakłada.

Domination

  • Eyeball Collection (Hunting, Domination II)
    • Bonus zmniejszony z 0.7 AD do 0.6 AD
  • Bonusy Domination: AD zwiększone z 10.8 do 11

Sorcery

  • Summon Aery (Keystone, Sorcery)
    • Tarcza zwiększona z 0.25 bAD do 0.4 bAD
  • Transcendence (Conversion, Sorcery II)
    • Bonus zmniejszony z +1.4 AD do +1.2AD
  • Absolute Focus (Conversion, Sorcery II)
    • Bonus zmniejszony z +28.0 AD do +24 AD
  • Water Walking (Laning, Sorcery III)
    • Bonus zmniejszony z +21.0 AD do +18 AD
  • Gathering Storm (Laning, Sorcery III)
    • Bonus zmniejszony z 6 AD w 10 min. do 5 AD w 10 min.

Resolve

  • Bonusy Resolve: zdrowie zmniejszone do 130

Inspiration

  • Unsealed Spellbook (Keystone, Inspiration)
    • [dodano do wskazówki] Dodatkowo cooldowny twoich czarów przywoływacza są zredukowane o 30%.
  • Glacial Augment (Keystone, Inspiration)
    • [usunięto ze wskazówki] (maks. 3 promienie na 1 użycie przedmiotu)
  • Bonusy Inspiration:
    • [I+S] wartości zmienione z [+30 AP lub +18 AD] na [+27 AP lub +16 AD]
    • [I+D] wartości zmienione z [+21.5 AP lub +13 AD] na [+27 AP lub +16 AD]
    • [I+P] wartości zmienione z +21.6% AS na +20% AS
    • [I+R] wartości zmienione z +216 zdrowia na +145 zdrowia