League of Legends r.

Przedsezon: aktualizacja pasków zdrowia

Już jakiś czas temu pisaliśmy o planach Riotu dotyczących zmian pasków zdrowia (klik!). Wtedy nie były one zbyt konkretne i brzmiały na dość niewielkie, jednak... trzeba przyznać, że ostateczny rezultat jest ciekawy.

Skąd w ogóle takie zmiany? Rayven, jeden z Rioterów, tłumaczy je chęcią dania graczom informacji, kiedy powinni podejmować decyzje taktyczne – kogo mogą zabić, od kogo powinni uciekać etc. Aktualizacja ta nie wprowadza nowych mechanik, dostarcza jedynie nowych narzędzi, aby pomóc drużynom koordynować ataki i dostosować je do sytuacji.

Generalna zasada jest taka, że im bardziej wpływowa mechanika, tym bardziej powinna być zauważalna. League ma kilka bardzo znaczących mechanik, które są właściwie niewidoczne: rozerwanie, defensywne wzmocnienia, aury i inne. Inne, jak dodatkowe życie, również zyskają dzięki standaryzacji i przejrzystości.

Aby stworzyć bardziej interesujące wybory taktyczne dla graczy związane z tymi funkcjonalnościami, musimy umożliwić im lepszą komunikację niż ta, która jest obecnie na serwerach live. Trudność związana z League of Legends powinna wynikać z podejmowania dobrych decyzji, nie ze zmagania się z interfejsem.

Rayven dodaje, że to dopiero początek – z czasem pojawią się kolejne efekty, jak np. uzdrowienie w czasie, obrażenia w czasie etc.

Nowe animacje

Pamiętajcie, że przedstawione animacje będą dopiero testowane i mogą zostać zmienione.

Burst w kierunku postaci

Uzdrowienie

 

Odporność na obrażenia

Niezabijalność/dodatkowe życie

Amunicja

Pasek zdrowia potworów

Paski zdrowia objective’ów (red, blue, smok etc.) są tej samej szerokości.

Paski zdrowia minionów na linii pozostają takie, jakie są obecnie.

Pasek zdrowia struktur

Moment zniszczenia struktur

Paski zdrowia będą też kompatybilne z technologią 4K.