r.

Patchnote 5.10

Jak zawsze kilka dni przez nową aktualizacją gry przygotowujemy dla Was podsumowanie cyklu z serwera PBE. Przed Wami Patchnote 5.10 – Aktualizacja zostanie zaaplikowana w nocy z środy na czwartek!

99 % tych zmian pokryje się z tymi będącymi w oficjalnej aktualizacji. Do tego czasu może się pojawić coś nowego, wtedy natychmiast uzupełnimy ten artykuł. Aby uzyskać przejrzystość newsa nie będzie posiadał on wielu grafik – te będziecie mogli obejrzeć w zamieszczonych linkach

Nowy bohater – Ekko

Nowe skórki

Nowe Ikony

Zmiany w balansie

Akali

Akali

  • Shadow Dance [R]
    • Doskok do przeciwnika postawi Akali 100-200 jednostek za celem, zamiast 150-250

Cassiopeia

Cassiopeia

  • Aspect of the Serpent [Bierna]
    • Na 100 ładunkach AP Ratio wynikające z Twin Fang’s zostało obniżone do 0.06 z 0.1
  • Twin Fang [E]
    • Przywraca 1.5 zamiast 3 % maksymalnej many po zabiciu jednostki

Jinx

Jinx

  • Switcheroo [Q]
    • Dodatkowy AS z 3 ładunków zmieniono na 30/40/50/60/70 z 30/55/80/105/130 %. Jednak Jinx będzie zyskiwać 0/2/4/6/8/10/15/20/25/30/35/40/45/50/65/70 % AS na tej umiejętności w zależności od jej poziomu bohatera

Leona

Leona

  • Zenith Blade [E]
    • Hitbox umiejętności został zmniejszony do 70 z 90

Lulu

Lulu

  • Regeneracja many na sekundę zwiększona do 1.7 z 1.2
  • Przyrost regeneracji many na sekundę co poziom zmniejszony do 0.12 z 0.14

Karma

Karma

  • Gathering Fire (Bierna)
    • Po trafieniu umiejętnością, CDR będzie teraz wynosił  2/2.5/3 na levelach 1/7/13 z 2 na wszystkich poziomach.
    • Po trafieniu atakiem podstawowym, CDR będzie wynosił 1/1.25/1.5 na levelach 1/7/13 z 1 na wszystkich poziomach
  • Focused Resolve (W)
    • AP ratio zwiększone do 90% z 60%
    • teraz może celować również w potwory
  • Renewal (R+W)
    • Już nie dodaje 75/150/225/300 (+60% AP) dodatkowych obrażeń
    • Nowy Efekt: wydłuża czas trwania roota o 0.75/1/1.25/1.5 sekund
  • Inspire (E)
    • Cooldown zmniejszony do 10/9/8/7/6 sekund z 10 sekund na wszystkich poziomach
    • Koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100.
    • Ilość tarczy zmniejszona do 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
  • Defiance (R+E)
    • Już nie zadaje 60/140/220/300 (+60% AP) obrażeń
    • Podnosi wartość bazowej tarczy o 30/90/150/210 (+30% AP)
    • Ilość tarczy AoE zwiększona do 50% wartości bazowej tarczy celu z 30/70/100/150

Rek’sai

Rek'SaiSquare

  • Bazowe HP zmniejszone do 570 z 611

Ryze

Ryze

  • Arcane Mastery [Bierna]
    • Od teraz czas na zbieranie ładunków wynosi 4/5/6 (w zależności od poziomu [R]) zamiast 3 sekund
  • Overload [Q]
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 65/95/125/155/185 z 65/90/115/140/165
  • Desperate Power [R]
    • Zwiększono czas trwania do 6 sekund na każdym poziomie zamiast 4/5/6

Sejuani

Sejuani

  • Flail of the Nothern Winds [W]
    • Przelicznik obrażeń magicznych bazujących na HP przeciwnika został obniżony do 4/4.5/5/5.5/6 z 4/5.5/7/8.5/10 %

Taric

Taric

  • Imbue [Q]
    • Koszt many został zmniejszony do 60/70/80/90/100 z 60/80/100/120/140

Zed

Zed

  • Death Mark [R]
    • Uaktualniono opis umiejętności, aby pasował do faktycznych zmian, które zaszły w uaktualnieniu 5.9

Zmiany w przedmiotach

Ancient Coin

Ancient-Coin-Final-Icon

  • Śmierć pobliskich jednostek da 3 zamiast 2 złota

Nomad’s Medallion

Nomads-Medallion-Final-Icon1

  • Zwiększono regenerację many do 50 z 25 %
  • Śmierć pobliskich jednostek da 4 złota i 10 HP zamiast 3 złota i 5 HP

Talisman of Ascension

Talisman-of-Ascension-Final-Icon

  • Śmierć pobliskich jednostek da 4 zamiast 3 złota
  • Zmniejszono cooldown do 40 z 60 sekund

Banner of Command

Banner-of-Command-Final-Icon

  • Zasięg umiejętności aktywnej zwiększony z 1000 do 1200

Ardent Censer

Ardent-Censer-Final-Icon

  • Prędkość ataku wynikająca z leczenia/shieldowania obniżona do 15 z 25 %
  • Tarcze/Leczenie zapewniają 30 magicznych obrażeń do AA

Bilgewater Cutlass

Bilgewater-Cutlass-Final-Icon

 

  • Zwiększono zasięg umiejętności aktywnej do 550 z 450

Blade of the Ruined King

Blade-of-the-Ruined-King-Final-Icon

  • Zwiększono zasięg umiejętności aktywnej do 550 z 450

Zmiany w specjalizacjach

Bandit

Bandit-Final-Icon

  • Od teraz zapewnia +3 złota (+8 dla bohaterów walczących w zwarciu) za atak wroga. Bonus może być aktywowany raz na 5 sekund

Expanded Mind

Expanded-Mind-Final-Icon

  • Specjalizacja została zamienione miejscem z Meditation
  • Zwiększa ona pulę many o 25/50/75/100 zamiast 2/3.5/5 % jej maksymalnej wartości

Inspiration

Inspiration-Final-Icon

  • Zamiast +5/10 doświadczenia co 10 sekund, gdy znajdujemy się obok bohatera z wyższym poziomem otrzymamy +10/20 doświadczenia co 10 sekund, gdy jesteśmy obok bohatera z wyższym poziomem

Inteligence

Intelligence-Final-Icon

  • Zamiast +2/3.5/5 % redukcji cooldownów oraz +4/7/10 % redukcji cooldownów na przedmiotach zapewnia 2/3.5/5 % redukcji coldownów oraz 8/14/20 % redukcji cooldownów na przedmiotach

Meditation

Meditation-Final-Icon

  • Specjalizacja została zamienione miejscem z Expanded Mind
  • Zamiast +1/2/3 regeneracji many na 5 sekund przywraca ona 0.5/1/1.5 % regeneracji brakującej many co 5 sekund

Wanderer

Wanderer-Final-Icon

  • Zamiast +5 % prędkości ruchu, gdy jesteśmy z dala od walki otrzymamy +20 prędkości ruchu będąc z dala od walki

 

Mark/Dash

Mark-Dash-Final-Icon

  • Zmniejszono zasięg do 1600 z 2500
  • Zwiększono cooldown do 40 z 20 sekund

Hexakill

Hide Eye Candy