r.

Patch notes 6.2!

Dziś patch 6.2 trafił na serwery live! Zobacz, jakie zmiany ostatecznie weszły do gry!

Po wielu dniach wyczekiwania, nowy patch dodaje do gry Jhina oraz nową wersję Shena. Poza tym, kolejne zmiany balansu, nowe skórki i zmiany w przedmiotach! Przeczytaj, co nowego wnosi do gry patch 6.2!

Zmiany u bohaterów:

jhin Jhin

Jedną z kluczowych rzeczy, które wprowadza patch jest Jhin, Wirtuoz. Nowa postać wciąż czeka na oficjalną prezentację. Zobacz pełne omówienie Jhina: Click!

Shen_MIN Shen

Oko zmierzchu w tym patchu otrzymuje dość spory rework, który możecie znaleźć tutaj: Click!

DrMundo_MIN Dr Mundo

  • Masochizm [E] – zmniejszone bazowe obrażenia z 40/55/70/85/100 pkt. do 20/40/60/80/100 pkt.
    Skalowanie z % brakującego zdrowia pozostaje bez zmian.
  • Sadyzm [R] – zmieniony czas odnowienia z 75 sek. na wszystkich poziomach do 100/85/70 sek.

Elise_MIN Elise

  • Prędkość ruchu w postaci człowieka zmniejszona z 330 pkt. do 325 pkt.
  • Prędkość ruchu w formie pająka zmniejszona z 355 pkt. do 350 pkt.
  • Wybuchowy Pająk [W] – zmniejszono obrażenia magiczne z 75/125/175/225/275 pkt. do 60/110/160/210/260 pkt.

Fiora_MIN Fiora

  • Taniec Fechmistrzyni [P] – zmienia się na przemian między góra – dół oraz lewo – prawo.

Gangplank_MIN Gangplank

  • Kanonada [R] – czas odnowienia zwiększony z 140/130/120 sek. do 160/150/140 sek.

Karma_MIN Karma

  • Skupiona Wola [W] – koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 pkt. do 50/55/60/65/70 pkt.

KhaZix_MIN Kha’Zix

  • Kolec Pustki [W] – Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem.
  • Atak Pustki [R] – Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem.
  • Jeżeli Kha’Zix spróbuje użyć Kolca Pustki i Ataku Pustki w trakcie skoku, przygotuje tylko ostatnią użytą umiejętność.

Kindred_MIN Kindred

  • Taniec Strzał [Q] – koszt many zwiększony z 30 pkt. do 35 pkt.
  • Narastający Strach [E] – obrażenia zmniejszone z 80/110/140/170/200 pkt. do 60/90/120/150/180 pkt.

Nunu_MIN Nunu

  • Uderzenie Lodu [E]
    • Czas odnowienia zmniejszony z 6 sek. na wszystkich poziomach do 6/5,5/5/4,5/4 sek.
    • Koszt many zmniejszony z 75/85/95/105/115 pkt. do 70/75/80/85/90 pkt.
    • Czas działania spowolnienia skrócony z 3 sek. do 2 sek.
    • Zwiększone spowolnienie z 20/30/40/50/60% do 40/45/50/55/60%
    • Zmniejszone obrażenia z 85/130/175/225/275 pkt. do 80/120/160/200/240 pkt.
    • Przelicznik mocy umiejętności zmniejszony z 1.0 do 0.9

Poppy_MIN Poppy

  • Żelazna Ambasador [P]
    • Jeżeli cel zginie, zanim tarcza go dosięgnie, nie wróci ona do Poppy.
    • Tarcza powróci teraz do Poppy, gdy zabije bohatera z umiejętnością bierną zombie (KogMaw_MIN Kog’Maw, Karthus_MIN Karthus itd).
    • Gdy tarcza wyląduje na ziemi, wcześniej zacznie się jej animacja znikania, aby Poppy wiedziała, kiedy musi się pożegnać (czas w grze pozostał niezmieniony).
  • Uderzenie Młotem [Q] – Uderzenie Młotem automatycznie namierzy cel, jeżeli położenie kursora nie zmieniło się za bardzo po użyciu Bohaterskiej Szarży.

Rengar_MIN Rengar

  • Gdy Rengar wyskakuje z ukrycia lub zarośli, ląduje teraz trochę przed celem.
  • Wzmocniona Dzikość [Q]
    • Skalowanie z obrażeniami od ataku zmniejszone z 50% do 30%
    • Dodatkowe obrażenia od ataku zwiększone z 10% do 20%
  • Rzut Bolą [E]
    • Rzut Bolą ma teraz czas rzucania (0,25 sek.), gdy Rengar używa go w trakcie skoku.
    • Rengar prawidłowo Rzuci Bolą, gdy spróbuje tego dokonać w trakcie skoku, ale kursor znajdował się poza zasięgiem
  • Zew Łowców [R] – zasięg wykrzyknika zwiększony z 1250 jednostek do 1450 jedn.

TahmKench Tahm Kench

  • Smakosz [P] – Czas utrzymania się ładunku skrócony z  7 sekund do 5 sekund.
  • Smagnięcie Językiem [Q] – Wskaźnik pokazujący obszar trafienia języka utrzymuje się dopóki język nie trafi.
  • Pożarcie [W] – Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pożarcie odnawiało się i zwracało koszt many, jeżeli zostało użyte na celu niewrażliwym na magię.
  • Podmorska Podróż [R] – ilość dodatkowego zdrowia zmniejszona z 4/6/8% do 2/4/6%

patch_6_2

Przedmioty

Roszczenie Królowej Lodu

  • Czas odnowienia zwiększony z 60 sek. do 90 sek.
  • Duchy nie poruszają się trochę szybciej, gdy widzą swój cel.

Morellonomicon

  • Koszt połączenia zmniejszony z 765 szt. złota do 615 szt. złota.
  • Koszt całkowity zmniejszony z 2550 szt. złota do 2400 szt. złota.

Bluźnierczy Graal Athene

  • Koszt połączenia zmniejszony z 565 szt. złota do 465 szt. złota.
  • Koszt całkowity zmniejszony z 2800 szt. złota do 2700 szt. złota.

Tajemnicza Pieczęć

  • Koszt zmniejszony z 400 szt. złota do 350 szt. złota.
  • Całkowity koszt Wykradacza Dusz Mejaia pozostaje bez zmian.

Kosa

  • Obrażenia od ataku zwiększone z 5 pkt. do 7 pkt.
  • Końcowa wypłata zwiększona z 300 szt. złota do 350 szt. złota.

Ognista Armata

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że bohaterowie atakowali ze standardowego zasięgu, nawet gdy mieli wzmocniony zasięg ataku z Ognistej Armaty.

Detekcja kolizji ścian

Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany powinno być znacznie bardziej intuicyjne pod względem tego, co będzie działać, a co nie. Jeżeli coś działało, a teraz nie, to oznacza, że od początku nie miało działać (brak zasięgu), ale system oszukiwał. W takich przypadkach konieczne będzie ponowne nauczenie się sposobów stawiania totemów przez ściany, aby robić to konsekwentnie, ale powinno być to o wiele sensowniejsze.

Specjalizacje

Zabójca

  • Teraz zwiększenie obrażeń dotyczy tylko bohaterów.
  • Zwiększone obrażenia z 1,5% do 2%.

Dekret Władcy Piorunów

  • Czas odnowienia zmieniony z 20 sek. do 25 – 15 sek. (zależnie od poziomu).
  • Czas utrzymania ładunku skrócony z 5 sek. do 3 sek.

Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów

  • Zmieniony opis – dodano wyjaśnienie, że zwiększa siłę efektów leczenia, ale nie daje premii do pancerza i odporności na magię (u takich postaci jak Garen, Singed, Alistar i Mundo)

Talizmany i wizja

  • Czas istnienia resztek totemów zmniejszony z 300 sek. do 240 sek.
  • Teraz resztki totemów:
    • Świecą się jasno przez pierwsze 10% czasu istnienia.
    • Przestają się palić, gdy minie 30% czasu istnienia.
    • Cząsteczki zmieniają wygląd, a resztki zmniejszają się, gdy minie 60% czasu istnienia.

Badawcza Soczewka

  • Sposób wykrywania zmieniony z “Środek do środka” na “Środek do krawędzi“.
  • Wpływa także na Zmianę Wyroczni.

Zmiana Dalekowidzenia

  • Ikona totemu jest teraz mniejsza i jaśniejsza, w porównaniu ze zwykłą ikoną totemu.
  • Totem Dalekowidzenia współdzieli teraz zachowanie z innymi totemowymi czynnościami. Kursor celowniczy stanie się teraz zielony, gdy jest w zaroślach i czerwony, gdy jest w terenie.

Podtrzymywanie umiejętności

  • Użycie talizmanu nie przerywa podtrzymywania – z wyjątkiem jhin Jhina i Xerath_MIN Xeratha.

Alternatywne mapy

  • Relikt zdrowia na Howling Abyss pojawia się szybciej – 3:00 min. zamiast 3:10 min.
  • Relikt zdrowia na Twisted Treeline pojawia się szybciej – 2:50 min. zamiast 3:00 min. (jest to skutek uboczny zmian na Howling Abyss i zostanie jak najszybciej naprawiony).

Nowy wybór bohaterów

  • Skórki są teraz możliwe do kupienia w nowym wyborze bohaterów.
  • Zestawy chromatyczne można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów.
  • Skórki totemów można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów.
  • Poprawiono równowagę w drużynach przy dobieraniu przeciwników.
  • Czas oczekiwania na wyższych MMR zostały skrócone.
  • 5-osobowa drużyna w 98% przypadków zmierzy się z inną 5-osobową drużyną.

Festyn Księżyca

  • Po premierze patcha dostępne będą: Totem Wstającego Świtu oraz cztery nowe ikony przywoływacza.
  • Sklep Festynu Księżyca będzie otwarty od 28 stycznia do 9 lutego.

Sprawdź więcej szczegółów na temat Festynu Księżyca: Click!

Naprawione błędy

  • Czcionka interfejsu skaluje się teraz prawidłowo z ustawieniami interfejsu, a nie ustawieniami DPI systemu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że animacja Badawczej Soczewki odtwarzała się po wejściu w zarośla, które przeciwna drużyna zbadała wcześniej w danym meczu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ataku z Żądzy Krwi Watażki trwała o sekundę krócej niż powinna.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że kombinacja E – Niszczycielska Szarża R – Nawałnica Cieni Hecarim_MIN Hecarima nie działała prawidłowo. Hecarim może teraz użyć E przed R i nie straci wzmocnienia z E.
  • Podobnie jak Ryze_MIN Ryze, Cassiopeia_MIN Cassiopeia teraz zachowuje swój wcześniejszy rozkaz ruchu lub ataku po rzuceniu E – Podwójnego Kła.
  • R – Promień Dezintegracji Istot Żywych VelKoz Vel’Koza nie zachowuje się już dziwacznie, gdy zostanie użyty w chwili, gdy Vel’Koz zabija cel.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Niepowstrzymana Siła Malphite_MIN Malphite’a czasami podbijała i zadawała obrażenia jednostkom w miejscu startu zamiast w docelowym, gdy wchodziła w interakcję z umiejętnościami przemieszczającymi, jak E – Kolumna Lodu Trundle_MIN Trundle’a.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty przemieszczenia nie przenosiły Zac_MIN Zaca podczas lotu po użyciu E – Elastycznej Procy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że awanse powodowały, że premia do pancerza i odporności na magię z E – Rozpędu Graves_MIN Gravesa była niekonsekwentna, dopóki nie została odświeżona.
  • Naprawiono dające wizję elementy Q – Zewu Pustki Malzahar_MIN Malzahara. Wizja jest teraz prawidłowo przyznawana na całym obszarze, a przeciwnicy trafieni na krawędzi obszaru trafienia są prawidłowo ujawnieni.
  • W – Ściana Wichru Yasuo_MIN Yasuo teraz prawidłowo kontynuuje blokowanie pocisków, gdy Yasuo zginie.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzecia Q – Nawałnica Stali (i kombinacja E > Q) Yasuo_MINYasuo mogła zadać obrażenia przez tarcze magii w niektórych przypadkach.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Ostrze Zenitu Leona_MIN Leony unieruchamiało cel w trakcie doskoku, nawet jeżeli osłonił się przed umiejętnością tarczą magii.
  • Umiejętność Bierna – Ochrona Egidy Pantheon_MIN Pantheona teraz blokuje – i jest zużywana! – ataki Tibbersa Annie_MIN Annie i superwieżyczki Heimerdinger_MIN Heimerdingera.
  • Naprawiono wiele przypadków efektów przy trafieniu, które nakładały się, nawet przy zablokowaniu przez Umiejętność Bierną – Ochronę Egidy Pantheon_MIN Pantheona.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki roślin Zyra_MIN Zyry ignorowały uniki celu.
  • Herold zostawia teraz duszę dla Thresh_MIN Thresha.

Nowy patch – nowe skórki!

Jhin_1

Jhin w Samo Południe

 

lowcy_bestii

Draven Łowca Bestii
Sejuani Łowczyni Bestii
Tryndamere Łowca Bestii

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]