Dziś patch 6.2 trafił na serwery live! Zobacz, jakie zmiany ostatecznie weszły do gry!
Po wielu dniach wyczekiwania, nowy patch dodaje do gry Jhina oraz nową wersję Shena. Poza tym, kolejne zmiany balansu, nowe skórki i zmiany w przedmiotach! Przeczytaj, co nowego wnosi do gry patch 6.2!
Zmiany u bohaterów:
Jhin
Jedną z kluczowych rzeczy, które wprowadza patch jest Jhin, Wirtuoz. Nowa postać wciąż czeka na oficjalną prezentację. Zobacz pełne omówienie Jhina: Click!
Shen
Oko zmierzchu w tym patchu otrzymuje dość spory rework, który możecie znaleźć tutaj: Click!
Dr Mundo
Masochizm [E] – zmniejszone bazowe obrażenia z 40/55/70/85/100 pkt. do 20/40/60/80/100 pkt. Skalowanie z % brakującego zdrowia pozostaje bez zmian.
Sadyzm [R] – zmieniony czas odnowienia z 75 sek. na wszystkich poziomach do 100/85/70 sek.
Elise
Prędkość ruchu w postaci człowieka zmniejszona z 330 pkt. do 325 pkt.
Prędkość ruchu w formie pająka zmniejszona z 355 pkt. do 350 pkt.
Taniec Fechmistrzyni [P] – zmienia się na przemian między góra – dół oraz lewo – prawo.
Gangplank
Kanonada [R] – czas odnowienia zwiększony z140/130/120 sek. do 160/150/140 sek.
Karma
Skupiona Wola [W] – koszt many zmniejszony z 70/75/80/85/90 pkt. do 50/55/60/65/70 pkt.
Kha’Zix
Kolec Pustki [W] – Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem.
Atak Pustki [R] – Może być teraz „przygotowany” w trakcie skoku, aby Kha’Zix użył go tuż przed lądowaniem.
Jeżeli Kha’Zix spróbuje użyć Kolca Pustki i Ataku Pustki w trakcie skoku, przygotuje tylko ostatnią użytą umiejętność.
Kindred
Taniec Strzał [Q] – koszt many zwiększony z30 pkt. do 35 pkt.
Narastający Strach [E] – obrażenia zmniejszone z 80/110/140/170/200 pkt. do 60/90/120/150/180 pkt.
Nunu
Uderzenie Lodu [E]
Czas odnowienia zmniejszony z6 sek. na wszystkich poziomach do 6/5,5/5/4,5/4 sek.
Koszt many zmniejszony z75/85/95/105/115 pkt. do 70/75/80/85/90 pkt.
Czas działania spowolnienia skrócony z 3 sek. do 2 sek.
Zwiększone spowolnienie z 20/30/40/50/60% do 40/45/50/55/60%
Zmniejszone obrażenia z 85/130/175/225/275 pkt. do 80/120/160/200/240 pkt.
Przelicznik mocy umiejętności zmniejszony z1.0 do 0.9
Poppy
Żelazna Ambasador [P]
Jeżeli cel zginie, zanim tarcza go dosięgnie, nie wróci ona do Poppy.
Tarcza powróci teraz do Poppy, gdy zabije bohatera z umiejętnością bierną zombie (Kog’Maw, Karthus itd).
Gdy tarcza wyląduje na ziemi, wcześniej zacznie się jej animacja znikania, aby Poppy wiedziała, kiedy musi się pożegnać (czas w grze pozostał niezmieniony).
Uderzenie Młotem [Q] – Uderzenie Młotem automatycznie namierzy cel, jeżeli położenie kursora nie zmieniło się za bardzo po użyciu Bohaterskiej Szarży.
Rengar
Gdy Rengar wyskakuje z ukrycia lub zarośli, ląduje teraz trochę przed celem.
Wzmocniona Dzikość [Q]
Skalowanie z obrażeniami od ataku zmniejszone z 50% do 30%
Dodatkowe obrażenia od ataku zwiększone z10% do 20%
Rzut Bolą [E]
Rzut Bolą ma teraz czas rzucania (0,25 sek.), gdy Rengar używa go w trakcie skoku.
Rengar prawidłowo Rzuci Bolą, gdy spróbuje tego dokonać w trakcie skoku, ale kursor znajdował się poza zasięgiem
Zew Łowców [R] – zasięg wykrzyknika zwiększony z1250 jednostek do 1450 jedn.
Tahm Kench
Smakosz [P] – Czas utrzymania się ładunku skrócony z 7 sekund do 5 sekund.
Smagnięcie Językiem [Q] – Wskaźnik pokazujący obszar trafienia języka utrzymuje się dopóki język nie trafi.
Pożarcie [W] – Naprawiono błąd, który sprawiał, że Pożarcie odnawiało się i zwracało koszt many, jeżeli zostało użyte na celu niewrażliwym na magię.
Podmorska Podróż [R] – ilość dodatkowego zdrowia zmniejszona z 4/6/8% do 2/4/6%
Przedmioty
Roszczenie Królowej Lodu
Czas odnowienia zwiększony z 60 sek. do 90 sek.
Duchy nie poruszają się trochę szybciej, gdy widzą swój cel.
Morellonomicon
Koszt połączenia zmniejszony z 765 szt. złota do 615 szt. złota.
Koszt całkowity zmniejszony z 2550 szt. złota do 2400 szt. złota.
Bluźnierczy Graal Athene
Koszt połączenia zmniejszony z565 szt. złota do 465 szt. złota.
Koszt całkowity zmniejszony z2800 szt. złota do 2700 szt. złota.
Tajemnicza Pieczęć
Koszt zmniejszony z 400 szt. złota do 350 szt. złota.
Całkowity koszt Wykradacza Dusz Mejaia pozostaje bez zmian.
Kosa
Obrażenia od ataku zwiększone z 5 pkt. do 7 pkt.
Końcowa wypłata zwiększona z 300 szt. złota do 350 szt. złota.
Ognista Armata
Naprawiono błąd, który sprawiał, że bohaterowie atakowali ze standardowego zasięgu, nawet gdy mieli wzmocniony zasięg ataku z Ognistej Armaty.
Detekcja kolizji ścian
Błyskanie i umieszczanie totemów przez ściany powinno być znacznie bardziej intuicyjne pod względem tego, co będzie działać, a co nie. Jeżeli coś działało, a teraz nie, to oznacza, że od początku nie miało działać (brak zasięgu), ale system oszukiwał. W takich przypadkach konieczne będzie ponowne nauczenie się sposobów stawiania totemów przez ściany, aby robić to konsekwentnie, ale powinno być to o wiele sensowniejsze.
Specjalizacje
Zabójca
Teraz zwiększenie obrażeń dotyczy tylko bohaterów.
Zwiększone obrażenia z1,5% do 2%.
Dekret Władcy Piorunów
Czas odnowienia zmieniony z 20 sek. do 25 – 15 sek.(zależnie od poziomu).
Czas utrzymania ładunku skrócony z 5 sek. do 3 sek.
Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów
Zmieniony opis – dodano wyjaśnienie, że zwiększa siłę efektów leczenia, ale nie daje premii do pancerza i odporności na magię (u takich postaci jak Garen, Singed, Alistar i Mundo)
Talizmany i wizja
Czas istnienia resztek totemów zmniejszony z 300 sek. do 240 sek.
Teraz resztki totemów:
Świecą się jasno przez pierwsze 10% czasu istnienia.
Przestają się palić, gdy minie 30% czasu istnienia.
Cząsteczki zmieniają wygląd, a resztki zmniejszają się, gdy minie 60% czasu istnienia.
Badawcza Soczewka
Sposób wykrywania zmieniony z “Środek do środka” na “Środek do krawędzi“.
Wpływa także na Zmianę Wyroczni.
Zmiana Dalekowidzenia
Ikona totemu jest teraz mniejsza i jaśniejsza, w porównaniu ze zwykłą ikoną totemu.
Totem Dalekowidzenia współdzieli teraz zachowanie z innymi totemowymi czynnościami. Kursor celowniczy stanie się teraz zielony, gdy jest w zaroślach i czerwony, gdy jest w terenie.
Podtrzymywanie umiejętności
Użycie talizmanu nie przerywa podtrzymywania – z wyjątkiem Jhina i Xeratha.
Alternatywne mapy
Relikt zdrowia na Howling Abyss pojawia się szybciej – 3:00 min. zamiast 3:10 min.
Relikt zdrowia na Twisted Treeline pojawia się szybciej – 2:50 min. zamiast 3:00 min. (jest to skutek uboczny zmian na Howling Abyss i zostanie jak najszybciej naprawiony).
Nowy wybór bohaterów
Skórki są teraz możliwe do kupienia w nowym wyborze bohaterów.
Zestawy chromatyczne można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów.
Skórki totemów można teraz wybierać w nowym wyborze bohaterów.
Poprawiono równowagę w drużynach przy dobieraniu przeciwników.
Czas oczekiwania na wyższych MMR zostały skrócone.
5-osobowa drużyna w 98% przypadków zmierzy się z inną 5-osobową drużyną.
Festyn Księżyca
Po premierze patcha dostępne będą: Totem Wstającego Świtu oraz cztery nowe ikony przywoływacza.
Sklep Festynu Księżyca będzie otwarty od 28 stycznia do 9 lutego.
Sprawdź więcej szczegółów na temat Festynu Księżyca: Click!
Naprawione błędy
Czcionka interfejsu skaluje się teraz prawidłowo z ustawieniami interfejsu, a nie ustawieniami DPI systemu.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że animacja Badawczej Soczewki odtwarzała się po wejściu w zarośla, które przeciwna drużyna zbadała wcześniej w danym meczu.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że premia do prędkości ataku z Żądzy Krwi Watażki trwała o sekundę krócej niż powinna.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że kombinacja E – Niszczycielska Szarża R – Nawałnica Cieni Hecarima nie działała prawidłowo. Hecarim może teraz użyć E przed R i nie straci wzmocnienia z E.
Podobnie jak Ryze, Cassiopeia teraz zachowuje swój wcześniejszy rozkaz ruchu lub ataku po rzuceniu E – Podwójnego Kła.
R – Promień Dezintegracji Istot Żywych Vel’Koza nie zachowuje się już dziwacznie, gdy zostanie użyty w chwili, gdy Vel’Koz zabija cel.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że R – Niepowstrzymana Siła Malphite’a czasami podbijała i zadawała obrażenia jednostkom w miejscu startu zamiast w docelowym, gdy wchodziła w interakcję z umiejętnościami przemieszczającymi, jak E – Kolumna Lodu Trundle’a.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekty przemieszczenia nie przenosiły Zaca podczas lotu po użyciu E – Elastycznej Procy.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że awanse powodowały, że premia do pancerza i odporności na magię z E – Rozpędu Gravesa była niekonsekwentna, dopóki nie została odświeżona.
Naprawiono dające wizję elementy Q – Zewu Pustki Malzahara. Wizja jest teraz prawidłowo przyznawana na całym obszarze, a przeciwnicy trafieni na krawędzi obszaru trafienia są prawidłowo ujawnieni.
W – Ściana Wichru Yasuo teraz prawidłowo kontynuuje blokowanie pocisków, gdy Yasuo zginie.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że trzecia Q – Nawałnica Stali (i kombinacja E > Q) Yasuo mogła zadać obrażenia przez tarcze magii w niektórych przypadkach.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że E – Ostrze Zenitu Leony unieruchamiało cel w trakcie doskoku, nawet jeżeli osłonił się przed umiejętnością tarczą magii.
Umiejętność Bierna – Ochrona Egidy Pantheona teraz blokuje – i jest zużywana! – ataki Tibbersa Annie i superwieżyczki Heimerdingera.
Naprawiono wiele przypadków efektów przy trafieniu, które nakładały się, nawet przy zablokowaniu przez Umiejętność Bierną – Ochronę Egidy Pantheona.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki roślin Zyry ignorowały uniki celu.
Wiesz, co tu będzie napisane. Jeśli nie chcesz używać ciasteczek, wyłącz je w przeglądarce, ponieważ podobnie jak każda inna strona w Internecie używamy plików cookie. Pomagają w celach statystycznych i w sprawnym funkcjonowaniu strony. ZgodaPolityka cookies